سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

جنگ و عواقب آن

۴ مهر ۱۳۹۷

کلمانتین واماریا شش ساله بود هنگامی که جنگهای داخلی رواندا او و خواهرش را مجبور به فرار از خانه شان در کیگالی کرد و والدینشان و هر چیزی را که می شناختند رها کردند. در این بحث کاملا شخصی، او داستان این که چگونه به یک پناهنده مبدل شده، زندگی در کمپ های پناهندگان در …

کلمانتین واماریا شش ساله بود هنگامی که جنگهای داخلی رواندا او و خواهرش را مجبور به فرار از خانه شان در کیگالی کرد و والدینشان و هر چیزی را که می شناختند رها کردند. در این بحث کاملا شخصی، او داستان این که چگونه به یک پناهنده مبدل شده، زندگی در کمپ های پناهندگان در هفت کشور در طول بیش از شش سال را بیان می کند — و این که چگونه سعی کرده این عواقب را درک کند.

0 دیدگاه برای “جنگ و عواقب آن”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “جنگ و عواقب آن” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

هنرمند با ذوق پامیلا کارستین، با ترمین قطعه ای را اجرا و ( درباره) آن گفتگو می کند. با ساز الکترونیکی ( نه فقط برای علمی تخیلی ) بدون لمس کردن آن نواخته می شود.آهنگ ها عبارتند از “برگهای پاییزی”،”زندگی با شکوه” است و “گوش کن، واژه ها مرده اند .” دیوید مش.

تکنولوژی

با کوچکترین چاپگر سه بعدی دنیا چه کارهایی می‌توانستید بکنید؟ کلاوس استالمن چاپگر کوچک و مقرون به صرفه‌اش را که روزی خواهد توانست سمعک‌های سفارشی یا مجسمه‌های کوچکتر از موی انسان را ایجاد کند به نمایش می‌گذارد.

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

اعتماد رو به کاهش است، و ما نیاز به ساخت مجدد آن داریم. این همان پیشنهادى است که براى ساختن دنیایى بهتر به کرات مى‌‌شنویم… اما، اونورا اونیل فیلسوف مى‌‌گوید، ما واقعاً آنچه که پیشنهاد مى‌‌کنیم را نمى‌‌فهمیم. او سوال را مطرح مى‌‌کند و با نشان دادن سه ایده رایج درباره اعتماد که به واقع …