علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

راب هارمن: چگونه بازار می‌تواند به جاری ماندنِ رودها کمک کند

۴ مهر ۱۳۹۷

در حالی که رودها و رودخانه ها به خاطر استفاده ی بیش از حد در حال نابودی هستند، راب هارمن سازوکار نبوغ آمیزی برای بازار پیاده سازی کرده است تا آب دوباره به این رودها باز گردد. مزرعه داران و صاحبان کارخانه های آب جو سرنوشت خودشان را گره خورده در داستان قدیمی پریکلی پیر …

در حالی که رودها و رودخانه ها به خاطر استفاده ی بیش از حد در حال نابودی هستند، راب هارمن سازوکار نبوغ آمیزی برای بازار پیاده سازی کرده است تا آب دوباره به این رودها باز گردد. مزرعه داران و صاحبان کارخانه های آب جو سرنوشت خودشان را گره خورده در داستان قدیمی پریکلی پیر کریک می دانند.

0 دیدگاه برای “راب هارمن: چگونه بازار می‌تواند به جاری ماندنِ رودها کمک کند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “راب هارمن: چگونه بازار می‌تواند به جاری ماندنِ رودها کمک کند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

رهبر ارکستر با واپسین چالش رهبری مواجه است: ایجاد هماهنگی کامل بدون به زبان آوردن حتی یک کلمه. در این بحث جذاب، ایتای تالگام سبکهای منحصر به فرد شش رهبر ارکستر بزرگ قرن بیستم را به عنوان درسی مهم برای همه رهبران تشریح میکند.

جغرافیا و نجوم

کارولاین پروکو آخرین یافته های فضاپیمای کاسینی را که در آخرین گردش به دور یکی از اقمار زحل به نام انسیلیدس به دست آورده بازگو می کند. نمونه برداری هایی که از آبفشانهای اینسلیدس انجام شده احتمال وجود حیات در اقیانوسی در زیر سطح این قمر را مطرح می کند.

پزشکی و سلامت

جراح و مخترع، کاترین موهر تاریخ جراحی و داروهای ضد درد و ضد عفونت مربوط به جراحی را مرور می کند و سپس چند نمونه از آخرین وسایل مورد استفاده در جراحی با برش های بسیار ظریف را نمایش می دهد. اعمال فوق با استفاده از دستان ربات های بسیار ظریف انجام می شود. بسیار …