روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

کارن تامپسون واکر: آن‌چه ترس می‌تواند به ما بیاموزد

۵ مهر ۱۳۹۷

تصور کن ملوان یک کشتی غرق شده سرگردان در اقیانوس بی کران آرام هستی. می توانی یکی از سه مسیر را انتخاب کنی و خود و همراهانت را نجات بدهی — اما هر کدام از این انتخاب ها عواقب ترسناکی هم دارند. چگونه انتخاب می کنی؟ کارن تامپسون واکر رمان نویس با روایت داستان کشتی …

تصور کن ملوان یک کشتی غرق شده سرگردان در اقیانوس بی کران آرام هستی. می توانی یکی از سه مسیر را انتخاب کنی و خود و همراهانت را نجات بدهی — اما هر کدام از این انتخاب ها عواقب ترسناکی هم دارند. چگونه انتخاب می کنی؟ کارن تامپسون واکر رمان نویس با روایت داستان کشتی صید نهنگ اسکس نشان می دهد ترس چگونه می تواند تخیل را سوق دهد و ما را به تصور آینده های احتمالی وادارد و چطور باید با این ترس ها کنار آمد.

0 دیدگاه برای “کارن تامپسون واکر: آن‌چه ترس می‌تواند به ما بیاموزد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “کارن تامپسون واکر: آن‌چه ترس می‌تواند به ما بیاموزد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

پژوهشگر اسطوره‌ای شامپانزه‌ها، جین گودال، درباره‌ی تاکِیر و پروژه‌های مشترکش سخنرانی می‌کند، پروژه‌هایی که به مردم کمک می‌کند تا بتوانند در شهرهای آفریقا که به طور دیوانه‌آسایی در حال رشد هستند، در کنار حیوانات در معرض تهدید زندگی کنند.

اخلاق

سخت است که همیشه شفقت را نشان دهیم – حتی به اشخاصی که آنها را دوست میداریم. ولی رابِرت تِرمِن درخواست میکند که ما شفقت را برای دشمنانمان نیز توسعه دهیم. او یک تمرینِ تمرکزِ هفت مرحله ای را، برای توسعه دادن شفقت از محفَلِ درونی خویش، تجویز میکند.

تکنولوژی

جوآن کونچرا مورین آلوسفیر را به نمایش مى گذارد، روشى کاملاً تازه براى دیدن و تفسیر داده هاى علمى، بصورت کاملاً رنگى و با احاطه صدا داخل یک گوى فلزى عظیم. داخل مغز شیرجه بزنید، اسپین الکترون را حس کنید، عناصر موسیقى را بشنوید…