علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

نگاهی هیجان انگیز به ۲۱ روز اول زندگی زنبوران عسل

۸ مهر ۱۳۹۷

ما می‌شنویم که زنبورهای عسل در حال ناپدید شدن هستند. اما چه چیزی کلونی زنبوران عسل را آسیب پذیر کرده است؟ عکاس” آناند وارما”، در حیاط پشتی خانه اش و در مقابل دوربین، زنبورعسل پرورش می دهد تا ویژگیهای آنها را از نزدیک دریابد. این پروژه، که برای نشنال جئوگرافیک تهیه شده است، نگاهی اجمالی …

ما می‌شنویم که زنبورهای عسل در حال ناپدید شدن هستند. اما چه چیزی کلونی زنبوران عسل را آسیب پذیر کرده است؟ عکاس” آناند وارما”، در حیاط پشتی خانه اش و در مقابل دوربین، زنبورعسل پرورش می دهد تا ویژگیهای آنها را از نزدیک دریابد. این پروژه، که برای نشنال جئوگرافیک تهیه شده است، نگاهی اجمالی به یک کندو زنبور عسل دارد و یکی از بزرگترین تهدیدها برای سلامت آن را نشان می دهد، کنه ای که نوزادان زنبور عسل را در ۲۱ روز اول زندگی طعمه می کند. “وارما” در فیلم باورنکردنی اش ، که موسیقی زیبایی از ارکستر “ماجیک ماجیک” را روی آن گذاشته، مشکل را برای ما به تصویر می کشد و آنچه برای حل این مشکل انجام می شود را نیز نشان می دهد.

0 دیدگاه برای “نگاهی هیجان انگیز به ۲۱ روز اول زندگی زنبوران عسل”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “نگاهی هیجان انگیز به ۲۱ روز اول زندگی زنبوران عسل” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

جذاب و کاربردی در ارائه

در مقاله‌های قبلی  ۱۰۰ نکته‌ی طراحی اسلاید و ایده‌هایی برای ارائه ذکر شد در ادامه نکات بعدی را ذکر می‌کنیم: ۱۰۱. خود و نام تجاریتان را معرفی کنید  Source در نمونه‌­هایی که برای این مقاله جمع آوری کرده‌­ام اکثر ارائه­‌ها بدون معرفی مولف یا نام تجاری یک راست سر اصل مطلب رفته­‌اند. معرفی خود و برندتان …

عکاسی و گرافیک

جیمز نچوی، عکاس جنگی برنده جایزه TED در سال ۲۰۰۷ ماحصل یک عمر کارش را نشان می‌دهد و از TED می‌خواهد به کمک او در ادامه بازگویی داستان با بکارگیری عکاسی خبری بطور خلاقانه و هیجان‌انگیز در عصر دیجیتال بشتابد.

فیلم ارائه‌های جذاب

اُرسِس وِرلی دیدگاه خود را درباره ی شکلی منظم تر از هنر، از طریق تجزیه ی مولفه های آثار نقاشی استادان هنر معاصر و طبقه بندی آن ها از نظر رنگ و اندازه، توضیح می دهد.