علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، کامپیوتر و IT و اینترنت

تیم برنرز- لی درباره ی وب آینده

۷ آبان ۱۳۹۷

۲۰ سال قبل، تیم برنرز- لی وب جهانی را اختراع کرد. او برای پروژه ی آینده اش، وبی را برای داده های باز و مرتبط می سازد که می تواند همان کاری را برای اعداد انجام دهد که وب کنونی برای کلمات، تصاویر، ویدیو انجام می دهد: بازگشایی داده های ما و دوباره تنظیم کردن …

۲۰ سال قبل، تیم برنرز- لی وب جهانی را اختراع کرد. او برای پروژه ی آینده اش، وبی را برای داده های باز و مرتبط می سازد که می تواند همان کاری را برای اعداد انجام دهد که وب کنونی برای کلمات، تصاویر، ویدیو انجام می دهد: بازگشایی داده های ما و دوباره تنظیم کردن روشی که ما از آنها با هم استفاده می کنیم.

0 دیدگاه برای “تیم برنرز- لی درباره ی وب آینده”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “تیم برنرز- لی درباره ی وب آینده” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

جذاب و کاربردی در ارائه

آیا می‌دانید ۴۶ درصد مردم نمی‌توانند بدون از دست دادن تمرکز یک ارائه‌ ساده را انجام دهند؟ به همین دلیل می‌خواهم روش‌هایی را به شما یاد دهم تا با استفاده از آنها مخاطبانتان را مجذوب ارائه‌ی خود کنید. به سایت SlideShare میرویم و ارائه‌هایی که بیشترین بازدید را داشته اند ببینیم. ماهانه ۴۰۰k اسلاید برای …

سایر

یکی از اعضای پایه گذار تور کمدی محور شیطانی، کمدین ماز جبرانی، درباره مشکلات و تناقض های ایرانی-آمریکایی بودن صحبت می کند — “قسمتی از من فکر می کند من باید برنامه هسته ای داشته باشم، قسمت دیگرم فکر می کند که من با داشتن برنامه ی هسته ای قابل اعتماد نیستم.”

سایر

در این اجرای خلاصه و با استفاده از تصاویر مختلف از سال ۲۰۰۲، کریستوفر سی. دیم، طراح، درباره‌ی بازطراحی یک تریلر کلاسیک آمریکایی صحبت می‌کند: تریلر مسافرتی ایر استریم.