اخبار و سایر

بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!!

۱۱ تیر ۱۳۹۸

بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!! با تلاش شبانه روزی تیم ppt.ir و حمایت و همراهی شما کاربران گرامی، وبسایت ppt.ir از مرز ۱۷۰۰۰ پاورپوینت گذشت و اینک به معنی واقعی کلمه بزرگترین مرجع دانلود پاورپوینت در کشور است . شما می توانید بدون جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو و فقط …

بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!!

با تلاش شبانه روزی تیم ppt.ir و حمایت و همراهی شما کاربران گرامی، وبسایت ppt.ir از مرز ۱۷۰۰۰ پاورپوینت گذشت و اینک به معنی واقعی کلمه بزرگترین مرجع دانلود پاورپوینت در کشور است .


شما می توانید بدون جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو و فقط از قسمت جستجوی وبسایت ppt.ir  پاورپوینت مورد نظر خود را پیدا کنید. هم اکنون حدود ۲۰۰۰ قالب پاورپوینت، ۳۰۰۰ پاورپوینت کاربران سایت و بیش از ۱۲۰۰۰ پاورپوینت رایگان در سایت موجود است که شما می توانید به راحتی نیاز های خود را در تمام زمینه ها و موضوعات مختلف برطرف نمایید.
منتظر امکانات بیشتر و تغییرات جدید در سایت ppt.ir باشید…

1 دیدگاه برای “بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!!”

  1. esnaasharieh68

    لایک

افزودن دیدگاه

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

جرج سوتو، به همراه یک گروه فناور و دانشمند، دنبال یک آزمایش ساده و غیرتهاجمی است که در دسترس همه باشد و علائم ابتدایی انواع سرطان را تشخیص دهد. او در یک سخنرانی برای اولین بار نمونه آزمایشی و اولیه کار خود را بر پایه موبایل ارائه میدهد.

فیلم ارائه‌های جذاب

میوا ماتریک، با استفاده از انیمیشن، نورپردازی و سایه‌ ی متحرک خودش، یک قطعه ی آرامش بخش و بسیار زیبا در مورد شناخت درون و بیرون اجرا می‌کند. ۱۰ دقیقه از وقتتان را به غوطه‌ور شدن در این قطعه اختصاص دهید. با نماهنگی از آنا اکسیژن، میرا، کارولین کفلین و میلیسی.

سایر

اوا زیسل، طراح سرامیک، ۷۵ سال زندگی حرفه‌ای خود را مرور می‌کند. چرا کارهای او هنوز هم همانقدر جدید و امروزی به نظر می‌رسند (آخرین خط او در سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد) که در سال ۱۹۲۶ به نظر می‌رسیدند؟ دریافت او از لذت و زیبایی، و تمایل وی به ماجراجویی در طراحی. به …