کسب و کار مدیریت و رهبری

مبانی تصمیم گیری برای رهبری و هدایت در سطح ملی

mabani-tasmim-giri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

  1. Mohibullah

    باعرض سلام من درافغانستان هستم نمی توانم حزینه خریدراپرداخت نمایم امیداست همکاری نماید

نظر خود را بنویسید

مبانی تصمیم گیری برای رهبری و هدایت در سطح ملی

اسلاید 1: فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت دولتی: مبانی تصمیم گیری برای رهبری و هدایت در سطح ملیاستاد حمید حاجی ملامیرزاییبسم الله الرحمن الرحیمنامه 54 نهج البلاغه:اینان باید پاکدامن ترین و شکیباترین افراد سپاه باشند دیر خشمناک شوند و چون از آنها پوزش خواهند آرامش یابند. به ناتوانان مهربان و بر زورمندان سختگیر باشند. درشتی شان به ستم برنینگیزد و نرمی شان بر جای ننشاند

اسلاید 2: راهبری و رهروی:رابطه رهبر و پیرو:بر مبنای تبعیت و پیروی تعریف می شودرابطه راهبری و روهروی:بر مبنای رابطه همکاری و انس برای قدم گذاردن در راه دلالت دارداین راه باید به طور جمعی پیموده شود تا مقصد همه مردم حاصل شود مردم هر کدام با انگیزه های متفاوت پیوسته اند به این گروه این ملت تا بتونند به منافع خودشون برسندمهمترین عامل موفقیت رهبر در راهبری شناختن انگیزه های افراد از رهروی است.

اسلاید 3: تعریف رهبری:رهبری فراگرد پیچیده ای است که طی آن افراد و گروه ها می پذیرند از افراد یا گروهی از نخبگان جامعه اطاعت کنند افراد طی فراگردهای طولانی تحول باورهای خود می پذیرند که به دلایل گوناگون تحت رهبری فرد یا گروهی معین درآیند.رهبری به دو طریق اعمال میشود الگویی رفتاریویژگی شخصیالگوی رفتاری بر اعمال نفوذ بر یک فرد ، گروه یا واحد اجتماعی بزرگ تر برای هدایت رفتار آنها به سوی تحصیل اهداف دلالت دارد الگوی رفتاری مثل یک فرد که در یک مسئولیتی قرار می گیرد و با استفاده از قدرتی که اون مسئولیت بهش میده اعمال نفوذ می کندویژگی شخصی: بر خصیصه ها دلالت می کند که فرد را قادر به اعمال نفوذ بر دیگران می کند ویژگی شخصی اون ویژگی های ذاتی فرد هستش که باعث میشه مردم به سمت اون متمایل بشند.

اسلاید 4: سطوح رهبریرهبری بر جامعهرهبری بر سازمانرهبری در سازمان جزئی از مدیریت و یکی از وظایف مدیر هستش که به وسیله ارتباط موثر و لیجاد انگیزه و تعهدات سازمانی و ... علاقه کارکنان را برانگیزه برای رسیدن به اهدافالبته بین مدیر و رهبر تفاوت هایی زیادی وجود دارد که برای مثال مدیر استخدام می شود و رهبر انتخاب در جنگ یه اصطلاحی بود : برو و بیا فرمانده که در اتاق جنگ نشسته و می گوید نیرو برو و فرمانده که در جلو نیرو حرکت می کند و می گوید بیایید یکی به واسطه قدرت ناشی از فرماندهی و مسئولیت اعمال نفوذ می کند و دیگری بر قلوب رزمندگان فرماندهی و یا بهتر بگویم رهبری می کند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید