suicide

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این پاورپوینت در مورد خودکشی در سه بخش توضیحات، آمار و خلاصه می باشد. برای ارائه اساتید و دانشجویان مفید است. ۳۲ صفحه منبع: کتاب رفتارهای دردسر آفرین در نوجوانی-جفری جی.هوگارد/ترجمه امیر خطیبی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
591 بازدید, 2 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خودکشی”

خودکشی

اسلاید 1: به نام خداموضوع: خودکشیفروردین 1401

اسلاید 2: خودکشی (suicide)نوجوانانی که به خودکشی دست می‌زنند اغلب احساس می‌کنند که زندگی جز دردورنج نیست و آینده نیز چیزی جز آن نخواهد بود.هر سال نزدیک به ۲۵۰۰ نوجوان در ایالات متحده دست به خودکشی می‌زنند وخودکشی سومین علت عمده مرگ و میر نوجوانان است.در این فصل ما مسئله خودکشی نوجوانان را مطالعه می‌کنیم و خواهیم دید که چه کسانی به طور جدی به فکر خودکشی می افتند، چه کسانی دست به خودکشی می زنند و چه کسانی در اقدام به خودکشی موفق می‌شوند ما سعی می‌کنیم تا به وقایعی پی ببریم که نوجوانان را به خودکشی وا می‌دارد و ببینیم که چگونه می‌توان از این شناخت برای پیشگیری از خودکشی نوجوانان و یافتن راه های درمانی موثر برای نجات نوجوانان خودکشی گرا استفاده کرد.

اسلاید 3: تعریف برخی از افکار و رفتارهای مربوط به خودکشیفکر خودکشی فکر خودکشی به تفکر جدیدی درباره اقدام به خودکشی اشاره دارد.اقدام به خودکشیاقدام به خودکشی عمل هدف داری است که به گمان شخص می‌تواند به زندگی خود پایان دهد یا به زندگی او پایان خواهد داد ولی باعث مرگ او نمی شود.* میزان افکار خودکشی بسیار بیشتر از اقدام به خودکشی و خودکشی است.

اسلاید 4: - برخی از متخصصان بالینی و پژوهشگران اعمال خودکشی را به دو دسته تقسیم کرده اند علائم یا نشانه های خودکشی و اقدام به خودکشی. نشان خودکشی عملی است که می‌تواند به مرگ بیانجامد ولی احتمال مرگبار بودن آن بسیار اندک است زیرا خیلی کم احتمال دارد که باعث مرگ شود یا خیلی احتمال دارد که دیگران متوجه عمل شخص شوند و برای نجات او اقدام کنند.اقدام به خودکشی رویدادی محسوب می‌شود که در آن احتمال مرگ به دلیل مهلک بودن عمل و نیز به دلیل پایین بودن احتمال برملا شدن موضوع و نجات یافتن شخص خیلی زیاد است.*تفاوت بین نشانه خودکشی و اقدام به خودکشی اغلب مبهم است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید