علوم مهندسی معماری و عمران

انواع سیستم‌های کشف و اعلام حریق

system-kashf-harigh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سیستم های اعلام حریق نقش به سزایی در اطفا حریق و خاموش کردن آتش در اسرع وقت دارند. زمانی که آلارم این هشدار دهنده ها خبر از آتش سوزی می دهند قبل از این که آتش گسترش پیدا کند امکان اطفا آن وجود خواهد داشت. حتی در صورتی که نوع آتش طوری باشد که نتوان آن را سریعا مهار کرد، سیستم های اعلام حریق باعث صرفه جویی در زمان می شوند تا آتش نشان ها هرچه زودتر به محل حادثه برسند. از این رو شرکت تجهیزات آتش نشانی آتشران به عنوان تولید کننده جعبه های آتش نشانی و شیرهای ایستاده آتش نشانی ضد یخ وظیفه خود می داند تا در زمینه اطفا حریق اطلاع رسانی بیشتری انجام دهد تا حوادث کمتری رخ دهد و یا خسارت وارده، با آگاهی از استفاده مناسب از تجهیزات آتش نشانی به حداقل برسد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
255 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع سیستم‌های کشف و اعلام حریق”

انواع سیستم‌های کشف و اعلام حریق

اسلاید 1: انواع سیستم های کشف و اعلام حریق رضا قاسمی ده‌چشمهشماره دانشجویی 9629253

اسلاید 2: سیستم های اعلام حریق نقش به سزایی در اطفا حریق و خاموش کردن آتش در اسرع وقت دارند. زمانی که آلارم این هشدار دهنده ها خبر از آتش سوزی می دهند قبل از این که آتش گسترش پیدا کند امکان اطفا آن وجود خواهد داشت. حتی در صورتی که نوع آتش طوری باشد که نتوان آن را سریعا مهار کرد، سیستم های اعلام حریق باعث صرفه جویی در زمان می شوند تا آتش نشان ها هرچه زودتر به محل حادثه برسند.از این رو شرکت تجهیزات آتش نشانی آتشران به عنوان تولید کننده جعبه های آتش نشانی و شیرهای ایستاده آتش نشانی ضد یخ وظیفه خود می داند تا در زمینه اطفا حریق اطلاع رسانی بیشتری انجام دهد تا حوادث کمتری رخ دهد و یا خسارت وارده، با آگاهی از استفاده مناسب از تجهیزات آتش نشانی به حداقل برسد.

اسلاید 3: الف) سیستمهای اعلام حریق موضعی (خانگی)ب) سیستمهای کشف و اعلام حریق خودکار متعارف (معمولی)ج) سیستمهای کشف و اعلام حریق خودکار با قابلیت آدرس دهیانواع سیستم های کشف و اعلام حریق

اسلاید 4: سیستمهای اعلام حریق موضعی (خانگی)معمولا نسبت به دود حساس بوده و دارای یک آژیر کوچک در داخل کاشف است و از باتری یا برق شهر تغذیه می‌کند. این سیستم‌ها را می‌توان در ساختمانهای یک طبقه مورد استفاده قرار داد مشروط به اینکه بطور صحیح نصب و بموقع سرویس شوند. کاشفهای حریق موضعی را نباید در ساختمان‌های بیش از یک طبقه و یا در یک فضای دوبلکس بکار گرفت.سیستم اعلام حریق خانگی معمولا در ساختمان‌های کوچکتر استفاده می‌شود. تمامی ساختمان‌های ۵ طبقه و بالاتر ملزم به استفاده از سیستم اعلام حریق خانگی هستند.  برای نصب سیستم اطفا حریق حتما از افراد مجرب که مورد تایید سازمان آتش نشانی آتش نشانی هم هستند استفاده کنید. بعد از نصب و راه اندازی سیستم اعلام حریق خانگی در ساختمان نصب این سیستم‌ها باید به تایید کارشناس سازمان آتش نشانی برسد. برندهای مختلفی در زمینه تولید سیستم اعلام حریق فعالیت می‌کنند که حتما باید تاییدیه سازمان آتش نشانی را اخذ کرده باشند.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید