علوم انسانی و علوم اجتماعی

فرمت ارائه مقالات در همایش رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران

formate_postere_oloome_ensani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرمت ارائه مقالات در همایش رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران”

فرمت ارائه مقالات در همایش رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران

اسلاید 1: عنوان مقاله در اين قسمت نوشته مي شود نويسنده اول، نويسنده دوم، نويسنده سوم1- مشخصات نويسنده اول2- مشخصات نويسنده دوم3- مشخصات نويسنده سومبه‌منظور يكسان‌سازي مجموعه لازم است كه همة مقالات پوستری با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تايپ شوند. اين راهنما به نويسندگان كمك مي‌كند تا مقالة خود را با طرح مورد قبول همایش تهيه نمايند. اندازه پوستر باید 100در 70 سانتیمتر باشد. ضروری است عنوان همایش و هدر بالای پوستر حفظ شود و تغییر نکند. سایر زیباسازی ها در متن به شرط رعایت ساختار پیشنهادی زیر آزاد است. براي ساخت پوستر، فقط از نرم افزار مايكروسافت پاورپوینت نسخة 2007 به بعد استفاده كنيد. عنوان مقاله با قلم Lotus واندازه pt. 36 پررنگ و عنوان زيربخش‌ها با قلم بی زر و اندازه 32 تايپ شود. برای کلیه متون از حالت Justify و برای نگارش بخش های لاتین بايد از قلم Times New Roman با اندازه فونت 30استفاده شود. توصیه می شود در تهیه پوستر بیشتر از تصویر و نمودار استفاده کنید و سعی نمایید خلاصه ای کوتاه از مطالب هر بخش را در قسمت تعیین شده قرار دهید.درج کد مقاله در قسمت تعیین شده الزامی می باشد. پس تدوین پوستر الزامی است پژوهشگران فایل آماده شده را از قسمت ارسال فایل در سامانه کاربری به صورت فایل زیپ ارسال نمایند. نیازی به چاپ پوستر نیست تنها فایل را ارسال فرمایید.با سپاس دبیرخانهچکیدهمتن وتصویر(مقدمه ومواد و روش ها،)قلم بی زر 24با توجه به سلیقه پژوهشگر فونت این قسمت می تواند تغییریابد.متن وتصویر(نتایج)قلم بی زر 24با توجه به سلیقه پژوهشگر فونت این قسمت می تواند تغییریابد.متن وتصویر(بحث ونتیجه گیری،قسمتی ازمنابع)قلم بی زر 24 با توجه به سلیقه پژوهشگر فونت این قسمت می تواند تغییریابد.کد مقاله خود را در این قسمت درج نمایید.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید