ecstasy_va_amfitamin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اکستاسی و آمفتامین”

اکستاسی و آمفتامین

اسلاید 1: اكستاسي و آمفتامينبطور كلي اكستازي و آمفتامين جزو گروهي از مواد مخدر صنعتي هستند كه ATS ناميده ميشوند.منظور از اكستاسي غالبا انواع ATS است كه بصورت قرص در بازار موجود ميباشد

اسلاید 2: اكستاسي و آمفتامينمواد محرك از نوع آمفتامينATS اغلب بصورت پودر, قرص ويا اشكال كريستالي شكل در بازار به فروش مي رسد.تفاوت اشكال مختلف اين مواد نشان از ساخت آنها در لابراتوارهاي مختلف و يا توسط توليدكنندگان گوناگون دارد.

اسلاید 3: اكستاسي و آمفتاميناكستاسي (متيلن دي اكسي مت آمفتامين MDMA ) از خانواده داروهاي روانگردان ،محرك و توهم زاست . اين ماده اولين بار در سال 1912 به عنوان دارويي براي كاهش اشتها توسط شركت داروسازي Merck آلمان توليد شد و در دهه 1970 براي درمان بيماريهاي رواني و عاطفي استفاده مي شد .

اسلاید 4: اكستاسي و آمفتاميندر حال حاضر اكستاسي بيشترين حجم اعتياد به مواد مخدر را در كشورهاي غربي تشكيل داده و بيشترين ميزان كشفيات آن در جهان در ايالات متحده آمريكا و سپس هلند گزارش شده است .بطور كلي سوء مصرف مواد محرك از نوع آمفتامين (ATS) كه شامل اكستاسي و همچنين آمفتامين و مت آمفتامين نيز مي باشد ، قطع نظر از سن ، جنس ، ملّيت و يا ميزان درآمد رو به افزايش بوده و تعداد مبتلايان به آن حدود 40 ميليون نفر (1 درصد جمعيت دنيا ) ارزيابي مي گردد .

اسلاید 5: اكستاسي و آمفتامينانواع قرصهاي اكستاسي در بازاربا اسامي مختلف قرص عشقTHE LOVE PILL)) SPEED,EX, XTC , X, ,قرص شادي, قرص پارتي,داروهاي انرژي زا و.....شناخته ميشوند.از لحاظ شكل ظاهري بر روي سطح خارجي اين قرصها اشكال و حروفي مانند: چكش,قورباغه,ستاره,صليب,قلب,لنگرCUP,EVA,و... حك شده است.

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16: اكستاسي و آمفتامينعوارض مصرف اكستازي:1- عوارض بلافاصله پس از مصرف:Hyperthermia-(افزايش دماي بدن)-Sweating(عرق كردن شديد)-Dehydration(كم آبي)-Muscle Tension(اسپاسم عضلاني)-Mydriasis(گشادي مردمك)

اسلاید 17: اكستاسي و آمفتامينVomiting-(تهوع واستفراغ)-Anorexia(بي اشتهايي)-Hallucination(توهم)-Accelerated heart rate & hypertention(افزايش فشار خون و ضربان قلب)

اسلاید 18: اكستاسي و آمفتامين2- عوارض درازمدت:- تخريب دندانهااثرات نورولوژيكاثرات برسيستم ايمنيپيري زودرس- از بين رفتن حالت امتناع فرد

اسلاید 19: عوامل موثر بر بروز آثار مختلف پس ازمصرف: ناخالصی ها و مقدار هر یک از آنهازمان و شرایط مصرف: با توجه به اینکه شایع ترین محل این قرصها مجالس اکس پارتی است اثرات کوتاه مدت قرصها در این مجالس شدیدتر استمصرف مواد دیگر بطور همزمان: با توجه به اثرات شدید این ماده در مصرف همزمان با الکل به علت دهیدراسیون شدیدفاکتورهای ژنتیکی: اگربه طور ژنتیکی کبد فرد فعال تر باشد و آنزیم های آن بهتر عمل کند در نتیجه متابولیت های سمی راحتتر آزاد شده و نقش خود را ایفا می کنندجنس : اثرات این ترکیبات در زنان شدیدتر از مردان است ، این تفاوت را به ساختار فیزیولوژیکی بدن زنان نسبت می دهند

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید