روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

کارن تامپسون واکر: آن‌چه ترس می‌تواند به ما بیاموزد

۵ مهر ۱۳۹۷

تصور کن ملوان یک کشتی غرق شده سرگردان در اقیانوس بی کران آرام هستی. می توانی یکی از سه مسیر را انتخاب کنی و خود و همراهانت را نجات بدهی — اما هر کدام از این انتخاب ها عواقب ترسناکی هم دارند. چگونه انتخاب می کنی؟ کارن تامپسون واکر رمان نویس با روایت داستان کشتی …

تصور کن ملوان یک کشتی غرق شده سرگردان در اقیانوس بی کران آرام هستی. می توانی یکی از سه مسیر را انتخاب کنی و خود و همراهانت را نجات بدهی — اما هر کدام از این انتخاب ها عواقب ترسناکی هم دارند. چگونه انتخاب می کنی؟ کارن تامپسون واکر رمان نویس با روایت داستان کشتی صید نهنگ اسکس نشان می دهد ترس چگونه می تواند تخیل را سوق دهد و ما را به تصور آینده های احتمالی وادارد و چطور باید با این ترس ها کنار آمد.

0 دیدگاه برای “کارن تامپسون واکر: آن‌چه ترس می‌تواند به ما بیاموزد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “کارن تامپسون واکر: آن‌چه ترس می‌تواند به ما بیاموزد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تحقیق و پژوهش

آیا خوشبختی را می توان خرید؟ بنژامین والس نویسنده، برای فهمیدن این موضوع به سراغ گرانترین محصولات رفته است، از یک بطری شراب شاتو شووال بلان سال ۱۹۴۷ تا ۲۳۰ گرم از گوشت کوبه و قهوه معروف (بدنام!) کوپی لواک. تحقیقات او ممکن است شما را شگفت زده کند.

نحوه ساخت پاورپوینت

زمانی که پروژه‌ شما اسلایدهای زیادی را شامل شود مدیریت اسلایدها کمی مشکل خواهد شد. خوشبختانه پاورپوینت این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید اسلایدهای خود را مدیریت کنید. این کار از طریق  منوی نمای اسلایدها یا Slide view فراهم شده است. در پاورپوینت ما با چند نمای Slide view مواجه هستیم …

علوم پایه

برایان کاکس، فیزیکدان مشهور، دربارۀ زمینۀ کاری‌اش در برخورددهنده بزرگ هادرون در سرن صحبت می‌کند. وی با طرح مسائل بزرگترینِ بزرگ دانش‌ها، به طور سرگرم‌کننده و به روشی قابل فهم، ما را به دیدار توری در دنیای این پروژۀ عظیم می‌برد.