علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

کیس مولیکر: چگونه یک اردک مرده زندگی‌ام را تغییر داد

۷ مهر ۱۳۹۷

یک بعد از ظهر، کیس مولیکر فرصتی تحقیقاتی را به دست می آورد که کمتر پرنده شناسی است که آرزویش را داشته باشد: یک اردک در حال پرواز که محکم به ساختمان شیشه ای دفترش برخورد می کند، می میرد و سپس… چیزی که بعدا اتفاق می افتد زندگی او را تغییر می دهد. ( …

یک بعد از ظهر، کیس مولیکر فرصتی تحقیقاتی را به دست می آورد که کمتر پرنده شناسی است که آرزویش را داشته باشد: یک اردک در حال پرواز که محکم به ساختمان شیشه ای دفترش برخورد می کند، می میرد و سپس… چیزی که بعدا اتفاق می افتد زندگی او را تغییر می دهد. ( توجه: ویدیو حاوی تصاویر و توضیحات واضح درباره رفتار جنسی در حیوانات است.)

0 دیدگاه برای “کیس مولیکر: چگونه یک اردک مرده زندگی‌ام را تغییر داد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “کیس مولیکر: چگونه یک اردک مرده زندگی‌ام را تغییر داد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

جاشوا کلاین، نویسنده و هکر، شیفتگی خاصی به کلاغ ها دارد (هیچ وقت نور این زیرکی را در چشم های مشکی و کوچکشان دیده اید؟) پس از پژوهشی طولانی و غیر حرفه ای بر رفتار کلاغ ها، او دستگاهی هوشمند تدبیر کرد که بستگی تازه ای میان انسان و حیوان را شکل دهد.

سبک زندگی

در این سخنرانی TED دانشگاهی، در سال ۲۰۰۹، صخره نورد باسابقه، متیو چایلدز، ۹ قانون برای صخره نوردی مطرح می کند. این قوانین برای زندگی روی زمین هم کاربرد دارند.

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

سیاست های محلی — مدارس، منطقه بندی، انتخابات شوراها — هرکجا زندگی کنیم بر ما اثر می گذارند. پس چرا بیشتر مردم عملا مشارکت نمی کنند؟ این بی تفاوتی است؟ ” دیو مسلین ” می گوید نه! او ۷ مانعی که ما را از مشارکت در جوامع خودمان باز می دارند، حتی وقتی به راستی …