علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، معماری و عمران

گرما و حکمت خانه‌های خشتی

۱۴ مهر ۱۳۹۷

آنا هرینگر، معمار، می‌گوید:«منابع زیادی وجود دارد که طبیعت به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است- فقط باید از حس خود برای دیدن آنها و از خلاقیت خود برای بهره‌مندی از آنها استفاده کنیم.» هرینگر از مصالح سنتی مانند گِل و بامبو برای ساخت سازه از چین تا سوئیس، بنگلادش و در دوردست‌ها …

آنا هرینگر، معمار، می‌گوید:«منابع زیادی وجود دارد که طبیعت به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است- فقط باید از حس خود برای دیدن آنها و از خلاقیت خود برای بهره‌مندی از آنها استفاده کنیم.» هرینگر از مصالح سنتی مانند گِل و بامبو برای ساخت سازه از چین تا سوئیس، بنگلادش و در دوردست‌ها استفاده می‌کند. در این گفتگوی لذت‌بخش یک مدرسه جذاب را می‌بینید، یک اداره شیک و فضاهای دنج اجتماعی که همگی از مصالح طبیعی ساخته شده‌اند.

0 دیدگاه برای “گرما و حکمت خانه‌های خشتی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “گرما و حکمت خانه‌های خشتی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

در این سخنرانی تکان دهنده، پی.دابلیو سینگر به ما نشان می دهد که چطور استفاده ی فزاینده از روبات ها در جنگ دارد واقعیت نبرد را تغییر می دهد. او برای ما روایتی از قلب داستان های علمی تخیلی را بیرون می کشد که امروزه دیگر چندان هم تخیلی نیستند.

روانشناسی و روانپزشکی

خط مددکاری ۲۴ ساعته‌ای در بریتانیا به نام ساماریتنز به سوفی اندروز کمک کرد به جای قربانی سوءاستفاده شدن به نجات یافته تبدیل شود. حالا او در عوض کمکی که دریافت کرد، خط نقره‌ای را پایه‌گذاری کرده است، خط مددکاری که از افراد مسن تنها و منزوی پشتیبانی می‌کند. در یک سخنرانی قدرتمند و شخصی، …

سایر

پس از سخنرانی در TED2007 که راجع به عظمت های فیزیک بود، مُری گِل-مان یک سخنرانی سریع دربارهٔ یک علاقهً دیگرش ایراد می کند: یافتن نیای زبان های امروزی.