چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
ویولنیست ناتالی مک مستر و مدیر موسیقی TED توماس دالبی، آهنگ اصلی Dolby با نام “Blue Is a River” را در یک دو نوازی فوقالعاده همراه با کمی رقص اجرا می کنند.
دیوید بولانسکی که یک تصویرساز علم پزشکی است، انیمیشن سه دقیقه ای خیره کننده ای از زندگی پر جنب و جوش داخل یک سلول را نمایش می دهد.
شانس به ندرت مانند برخورد رعد و برق است، مستقل از اطراف و دراماتیک است، بیشتر شبیه باد است، به طور مداوم در حال وزیدن است. گرفتن آن آسان است اما واضح نیست. پروفسور تینا سیلیگ، استاد دانشکده مهندسی دانشگاه استنفورد، در این گفتار دقیق، سه روش غیر منتظره برای افزایش شانس و توانایی شما …
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.