چگونه ایده های تان را منتشر کنید
۲۹ مهر ۱۳۹۷در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. مرشد بازاریابی «سث گدین» می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر از ایده های خسته کننده اند.
نوشتههای مرتبط:
بیل استون , یک غارنورد مستقل کاوشگر است که به عمق ژرف ترین ورطه های زمین رفته است , او تلاش های خود را پیرامون حفاری یخ در کره ماه برای دستیابی به سوخت در فضا و همین طور ساختن یک روبات خودکار برای مطالعه اروپا (ماه سیاره مشتری) شرح می دهد.
کری ناجنت عضو گروهی از دانشمندان شکارچی سیارک است که بر روی کشف و طبقه بندی قدیمی ترین همسایگان کیهانی ما کارمیکنند. چرا باید سیارک ها رو مطالعه کرد؟ در این سخنرانی کوتاه ولی سرشار از حقایق علمی، ناجنت توضیح میدهد که چطور اصابت سیارکها میتواند سیاره ی مارا متحول کند و چطور پیدا کردن …
دو نفر از سخنران های محبوب TED ، “جیل سوبل” و “جولیا سویینی” با همکاری یکدیگر اجرای زیبایی از ترکیب یک تصنیف با تعدادی تفاسیر اجتماعی ارائه می دهند.
0 دیدگاه برای “چگونه ایده های تان را منتشر کنید”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.