پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

اصول نمونه برداری از مواد غذایی

osoole_nemoonebardardar_mavade_ghazaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول نمونه برداری از مواد غذایی”

اصول نمونه برداری از مواد غذایی

اسلاید 1: اصول نمونه برداری از مواد غذایی مقصود امیرپور دکترای تخصصی (PHD) مهندسی محیط زیست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

اسلاید 2: بهداشت مواد غذایی عبارت است از: کلیه موازینی که رعایت آنها در تولید، فرآیند، نگهداری و عرضه مواد غذایی ضروری است تا ماده غذایی سالم و با کیفیت بالای بهداشتی بدست مصرف کننده برسد.

اسلاید 3: ایمنی مواد غذایی از ضرورت های اولیه در پیشرفت ملت هاستو سلامت و پیشرفت انسانها مستلزم دستیابی به غذای ایمن و آب سالم است

اسلاید 4: در نظر گرفتن تمام موقعیتها و شرایطی که در طول چرخه تهیه، فرآیند، ذخیره سازی، توزیع و آماده سازی مواد غذایی برای رسیدن به محصول سالم، مناسب و ایمن برای مصرف کننده لازم و ضروری است.

اسلاید 5: تخمین زده می شود سالیانه 5/1 میلیارد کودک زیر 5 سال از ابتلاء به اسهال رنج می برند. اسهال از عوامل مرتبط با وضعیت تغذیه است که سالانه باعث مرگ میلیونها کودک در کشورهای در حال توسعه می شود. بیش از 3 میلیون نفر جان خود را از دست می دهند.

اسلاید 6: 70% علت اسهال در کودکان در اثر مصرف غذا و آب آلوده است. میلیونها نفر در اثر ابتلاء مکرر به اسهال دچار سوء تغذیه می شوند. همچنین بیماری های با منشاء مواد غذایی هزینه های سنگینی را به کشورها وارد می کند.طبق بررسی مرکز کنترل بيماريها ( center of disease control ) حدود 77 درصد از مسموميتهاي غذايي ناشي ازمواد غذايي عرضه شده در اماكن عمومي و رستورانها ، 20 درصد از مواد غذايي منازل و 3 درصد ناشي از مواد غذايي تجاري و صنعتي مي باشد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید