علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

پاورپوینت درس سوم آمادگی دفاعی پایه نهم: انقلاب اسلامی،تداوم نهضت عاشورا (با توضیحات کامل درس به همراه آرشیو تصاویر)

powerpoint-amadegi-defaei-ba-mozoe-enghelabe-eslamo-tadavom-nehzat-ashora

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت درس سوم آمادگی دفاعی پایه نهم: انقلاب اسلامی،تداوم نهضت عاشورا(با توضیحات کامل درس به همراه آرشیو تصاویر) در 19 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت جاضر به شکل کامل به تمامی مطالب درس سوم آمادگی دفاعی با عنوان انقلاب اسلامی،تداوم نهضت عاشورا پرداخته شده است. پاورپوینت حاضر برای استفاده معلمان و نیز دانش آموزان به منظور موفقیت در یک ارائه اثربخش بسیار مناسب می باشد. دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 19 فرمت: قابل ویرایش مناسبب و کاربردی برای معلمان و دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
4459 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درس سوم آمادگی دفاعی پایه نهم: انقلاب اسلامی،تداوم نهضت عاشورا (با توضیحات کامل درس به همراه آرشیو تصاویر)”

پاورپوینت درس سوم آمادگی دفاعی پایه نهم: انقلاب اسلامی،تداوم نهضت عاشورا (با توضیحات کامل درس به همراه آرشیو تصاویر)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: انقلاب اسلامی،تداوم نهضت عاشورااستاد:.................دانشجو:................ دی ماه96 آمادگی دفاعی – پایه نهم دوره اول متوسطه

اسلاید 4: عاشورا درس می دهد که برای حفظ دین فداکاری باید کرد«مقام معظم رهبری»امام حسین(ع) با خون خود اسلام را زنده کرد. شما هم باتبعیت از او انقلاب و اسلام را ضمانت نمایید. «امام خمینی(ره)»

اسلاید 5: مفهوم انقلاب اسلامیانقلاب اسلامی ایران به معنای قیام و ارادۀ مردم مسلمان و با ایمان ما برای سرنگونی حکومت ستم شاهی و برقراری حق و عدالت براساس مکتب انسان ساز اسلام است.

اسلاید 6: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت ریشه در اعتقاد مردم به اسلام و پیروی آنها از پیامبر اسلام(ص) و ائمه ی اطهار(ع) دارد. همان طور که می دانید تمام پیامبران الهی مردم را به یکتاپرستی، عدالت خواهی، صلح و دوستی، صداقت و دانایی دعوت می کردند و از ظلم و ستم، گناه و فساد، جهل و نادانی، شرک و بت پرستی و .... باز می داشتند. پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) نیز همچون سایر پیامبران بزرگ خدا،مردم را به پرستش خدای یگانه و مبارزه با شرک و بت پرستی دعوت می کرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید