tanzim-hormaoniii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تنظیم هورمونی”

تنظیم هورمونی

اسلاید 1: تنظیم هورمونی امیرمهدی عسکری نام دبیر:اصغر اسحاقیانکلاس:هشتم تلاش

اسلاید 2: فهرست

اسلاید 3: اعمال هورمون ها هورمون ها اعمال مختلفی را در بدن ما کنترل می دهند.فرایند های یاخته ایفرایند های رشدفرایند های تولید مثلمقابله با فشار های روحی وجسمی

اسلاید 4:

اسلاید 5: غُدّه چیست؟ غُدّه: بافت هایی که سلول های آن ها برای ترشح نمودن مواد خاصی تخصص یافته اند غُدّه نامیده می شوند.غدد درون بدن به دو گروه تقسیم می شوند:1- غدد درون ریز: ترشحات آن ها هورمون است و در خون ریخته می شود. ترکیب شیمیایی هورمون ها بیشتر آمینواسیدی و یا استروئیدی(نوعی لیپید) است.2- غدد برون ریز: ترشحات آن ها به بیرون از بدن یا درون لوله گوارشریخته می شود. مانند غدهای عرقی، مخاطی بینی، اشکی، بزاقی، معده، کبد و .

اسلاید 6: علاوه بر دستگاه عصبی، بخشی از فعالیت های بدن توسط دستگاه دیگری به نام دستگاه هورمونی کنترل و هماهنگ می شود.هورمون : ترکیبات شیمیایی که از سلول های خاصی به مقدار کم ترشح شده و در خون می ریزند و بر روی سلولها یا اندام های معینی تأثیر می کنند، هورمون نامیده می شوند. به مجموعه سلول های حساس به یک هورمون سلول ها یا اندام هدف گفته می شود ترشح هورمونغُدّهاندام هدف

اسلاید 7: مقایسه تنظیم عصبی وهورمونی

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید