کسب و کار فروش و بازاریابی

بازرگانی بین الملل -نظریه ها وکاربردها +سوالات

Bazargani-Beinol-Mel

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 243 اسلاید بازرگاني بين الملل -نظريه ها وكاربردها +سوالات تاليف و ترجمه : دكتر محمد حقيقي تهيه و تدوين اسلايد : اوژن كريمي فایل اصلی : PPT تعداد کل اسلایدها : 243 اسلاید حجم کل فایل ZIP : 2.5MB فهرست مطالب فصول : فصل اول : ديدگاها و نظريات بازرگاني بين الملل فصل دوم : جنبه هاي سياسي و نقش دولتها در تجارت بين الملل فصل سوم : پيدايش تشكل هاي اقتصادي در جهان فصل چهارم : استراتژيهاي بازرگاني در عرصه جهاني فصل پنجم : مديريت توليد و عمليات در قلمرو جهاني فصل ششم : نظام پولي و مالي بين الملل فصل هفتم : بازار ارز و عمليات ارزي فصل هشتم : تراز پرداخت هاي خارجي فصل نهم : ورود موسسات بازرگاني به بازارهاي جهاني با تشکر از خرید شما - موفق باشید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1351 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازرگانی بین الملل -نظریه ها وکاربردها +سوالات”

بازرگانی بین الملل -نظریه ها وکاربردها +سوالات

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيم

اسلاید 2: بازرگاني بين الملل ( رشته مديريت بازرگاني) نظريه ها وكاربردها تاليف و ترجمه : دكتر محمد حقيقي تهيه و تدوين اسلايد : اوژن كريمي

اسلاید 3: مقدمه با توجه به پيشرفت فني و اقتصادي بويژه توسعه روزافزون ارتباطات همواره بر حجم مبادلات جهاني افزوده شده و تجارت بين المللي مدرنتر از گذشته ادامه يافت. همراه با پيشرفت علم اقتصاد مباحث تجارت بين الملل نيز تكامل يافته و در متون دانشگاهي جايگاه مهمي يافته است.

اسلاید 4: فهرست فصل اول : ديدگاها و نظريات بازرگاني بين الملل فصل دوم : جنبه هاي سياسي و نقش دولتها در تجارت بين المللفصل سوم : پيدايش تشكل هاي اقتصادي در جهان فصل چهارم : استراتژيهاي بازرگاني در عرصه جهانيفصل پنجم : مديريت توليد و عمليات در قلمرو جهاني

اسلاید 5: فهرستفصل ششم : نظام پولي و مالي بين المللفصل هفتم : بازار ارز و عمليات ارزي فصل هشتم : تراز پرداخت هاي خارجي فصل نهم : ورود موسسات بازرگاني به بازارهاي جهاني

اسلاید 6: فصل اول ديدگاه ها و نظريات بازرگاني بين الملل

اسلاید 7: مقدمهاز ديدگاه طرفداران تجارت بين المللي گسترش مبادلات خارجي يك راهبرد توسعه اقتصادي محسوب مي شود كه در ادبيات بازرگاني بين المللي اين رويكرد را سياست برون گرا يا گسترش صادراتي ناميده اند.

اسلاید 8: نظريات تجارت بين المللي ديدگاهها و نظرياتبنيانگذار مكتب اقتصاد كلاسيك يعني آدام اسميت نيز مبادلات تجاري بين ملت ها را مورد تجزيه و تحليل قرار داده و با مطرح نمودن نظريه برتري مطلق و تقسيم كاربين المللي به كشورها توصيه نموده است . ديويد ريكاردو هم كه از شاگردان همين مكتب بشمار مي آيد با انجام مطالعات ارزنده خود نظريه برتري نسبي را ارايه كرد كه نسبت به تئوري اسميت فراگيرتر بوده است.

اسلاید 9: نظريات تجارت بين المللي ديدگاهها و نظرياتنظريه وفور عوامل توليد بوسيله هکتچرو اهلین ارائه گردید. پژوهشهاي اين دو اقتصادان نشان داد كه هنگامي كه عوامل اوليه توليد يك كالا در يك كشور فراوان باشد كشور مذكور در توليد اين كالا از مزيت برخوردار ميگردد . اين تئوري هم بعدها با انجام تحقيقات لئونتيف كامل تر شد. در دهه 1960 ريماندورنون تئوري سيكل عمر كالا يا گردش تكنولوژي در جهان را مطرح نمود.

اسلاید 10: نظريه مركانتيليسم ديدگاهها و نظرياتاين نظريه كه به نظريه مركانتي ليسم شهرت يافت ذخايرطلا و نقره را به عنوان پايه ثروت ملي و عاملي تعيين كننده در برقراري مبادلات خارجي كشورها مي دانست. تز اصلي اين نظريه اين بود كه هر كشوري بايد كوشش كند تا بيشتر صادر نمايد و كمتر وارد نمايد تا در نهايت به مازاد تراز بازرگاني دست يابد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید