پزشکی و سلامت بیماری‌ها

هوشیاری و ناخودآگاه Consciousness and unconscious

concoiusness

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هوشیاری و ناخودآگاه Consciousness and unconscious”

هوشیاری و ناخودآگاه Consciousness and unconscious

اسلاید 1: concoiusness هوشیاری

اسلاید 2: جنبه ‌هاي مختلف هوشياريهوشیاری را روانشناسان اوليه با ذهن يكي مي‌دانستند و روان شناسي را علم مطالعه ذهن و هوشیاری تعريف مي‌كردند. و براي بررسي آن از روش درون نگري استفاده مي‌كردند.در دهه 1960 روانشناسان به تدريج دريافتند كه امور مربوط به شعور چنان فراگير و مهم است كه نمي‌توان از آن‌ها غافل ماند.

اسلاید 3: خودآگاهي،خاطرات پيش‌آگاهانه، ذهن ناخودآگاهدرباره تعريف هوشیاری توافقي وجود ندارد. ساده‌ترين تعريف يعني اين‌كه فرد از محرك‌هاي بيروني و دروني (يعني از وقايعي كه در محيط رخ مي‌دهد و نيز احساس‌هاي جسمي، خاطرات، و افكار خود) در حد معمول باخبر باشد.

اسلاید 4: پايش: پردازش اطلاعات به دست‌آمده از محيط، كاركرد عمده دستگاه‌هاي حسي بدن‌ است كه موجب مي‌شود از آنچه در پيرامون ما و نيز در درون بدنمان مي‌گذرد با خبر باشيم والبته هوشياري بر بعضي محرك‌ها به صورت انتخابی تمرکز می کند و در درجه اول روی اطلاعات مرتبط با بقاء تمرکز می کند.تسلط: كاركرد ديگر هوشیاری عبارت از كشيدن نقشه اعمال، راه‌اندازي اعمال، و هدايت آن‌ها.خودآگاهي،خاطرات پیش‌آگاهانه، ذهن ناخودآگاه

اسلاید 5: خودآگاهي،خاطرات پيش‌آگاهانه، ذهن ناخودآگاهاز تمام آنچه در حال حاضر پيرامون ما رخ مي‌دهد و از ذخيره اطلاعات و خاطراتي كه از وقايع گذشته در ذهن داريم، هر لحظه فقط بر محرك هاي اندكي تمركز داريم و همواره محرک هاي زيادي را ناديده مي‌گيريم و از حوزه هوشياري خود كنار مي‌گذاريم و فقط تعداد اندكي را بر مي‌گزينيم.

اسلاید 6: خودآگاهي، خاطرات پيش‌آگاهانه، ذهن ناخودآگاهبسياري از خاطرات و افكاري كه در اين لحظه خاص، جزء خودآگاهي و هوشياري شما نيست در صورت لزوم قابل انتقال به اين قسمت است. به خاطراتي كه در دسترس خودآگاهي هستند، خاطرات پيش‌آگاهانه مي‌گويند. حافظه های روندی در این حوزه قرار می گیرند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید