صفحه 1:
تابپذیرم آنچه را نمی توانم تغیبردهم.
دلیری ده
Pen p texe] ۱9|
بینش ده
تفاوت اين دو را بدانئم.
مرافهم ده
تا متوقع نباشم دنيا و مردم آن مطابق ميل من رفتار كنند.
صفحه 2:
هدايت د
دانش آموزان بايه نهم
بيرستان باقرالعلوم
صفحه 3:
/
ee / Gn
Gass 0
ما عایت 1
کار
hts
حعایت حانش #موزان یه مناسب woe
ضاخه يارشته الحصيلى براساس | ||
#شتصدات دا رعیت - تواتایی
و جمسازى با تياؤحاى جامعد وهل
SISTER alpen te ota سدایت محصملی ۳ چضم اتماز بد sonny
صفحه 4:
صفحه 5:
صفحه 6:
حدنصاب نمره لازم
بای دروس تخصصی مرتبط با شاخهی کاردانش
نمرات پایانی خردادماه (مربوط به پایههای هفتم و هشتم با ضریب | و نهم با ضریب ۴)
dia} صبدت زمينه خدمات زمينه Sights زمینه هنر
clan برس تشاب حراس تشب
ترس اب درس
تمس مرروط | ميئكين سدماله | تعصى مروط | ميثكين سهسله
تسیسروط | میلگینمهسله | قمسیمیوط | مبلگین مهسله
yak, 1 ek, 1 رياضى = ریاضی 0
علوم تجربی جع علوم تجربی تست علوم تجربی ۳ علوم تجربی تج
كار وفزآورى ۲ اكاروفرآورى ۲۰ کاریفزآوی| ۲ كاروفرآورس ۱۲
فرفنگ وهنر .۰۰ .| فرهنگ وهنر .۰ ۲ .. (فرهنگ وهند| pig Bibs Ne
صفحه 7:
حدنصاب نمره لازم
برق دروس تخصصی مرتبط با شاخهی ای و حرقهای
نمران پایائی خردادماه (مربوط به پایههای هفتم و هشتم با ضریب | و نهم با ضریب ۲)
Cato bs} زمینه خسات زمبه کشاوزی زمیه هنر
mp dain oop ترشاب در تشاب lain ap
ys iat | اکن ماماه | عم مر | yi adi | aaa Sista | نله | نمی درو | Ansa gin
یاضر 9 رياضي ۳ a gel, رباضی ۳
علوم تجربی ۷ علوم تجوبي | --- | علوم تجربی ۳ علوم تجربي ۳
كاروفنآورى| 1١! اکاروفرآیری ۰ ١١ کاروفزآیی ۲ کاروفرآیی ۱۲
فرفنکوهن| .۷ فرفنگوهنر ۰ ۷ افرفنگوهنر 1١ فهنکوهن ۲
صفحه 8:
حدنصاب نمره لازم
gy دروس تخصصى مرتبط باشاقمى تظرى
نمرات يايانى خردادماه (مربوط به پایههاو هفتم و هشتم با ضریب | و نهم با ضریب ۲
اين وملونتى | علوووسافلاقى | رإضوفييك | were
ob تشاب رس chan بر تهاب ترس ماب
قسی مرو .| مین س | تمسی مرو .| میلکین مه سله | قمسی مرو | al a cue | تمصن مروط | ميفكين سهسله
زبان و ادبيات فارسی | ۱۳ pall lea ۴ رياضى IF علوم تبربى ۱۲
1 یضا | ۳ علتبیی IP بان عربی [١ palit alla
بان عربی ۲ ual g i) ۱ سس | سس | سس | سم
صفحه 9:
ans ae پیادیت.
ete at stag
صفحه 10:
Ae Ad الما نات
< @§ 41_59673685... > 5
#تتخاب Slane, ease ar هسام
ووره Jot gots 52 pk ose Goes
وود کوردت ومز ور وه در خادر دوم لس >
#تتخاب نقتی متاور در کادو اوق
#تتخاب ساومان (محرسه) حر کوچو دوم
سوت 2
صفحه 11:
والدین گرامی :
نظر به اهمَيّت انتخاب صحيح شاخه » زمینه با رشتهی تحصیلی و نقش آن در تعبین سرنوشت فرزندتان»
خواهشمند است پيشنهاد خود را نسبت به هر یک از شاخهها ؛ زمینه ها با رشتههای تحصیلی که مایلید
فرزندتان در آنها تحصیل کند » پس از مشورت با دانشآموزه مشاور مدرسه و كسب آكاهىهاى لازم »
Costs! ( از | تا ۱۲ ) را با ثبت در جدول زیر اعلام فرمایید.
شاخه شاخه ی کاردانش شاخه ی فنی و حرفه ای شاخه ی نظری
رشته
زمینه
Sad 8 رن زمینه رن aes | طوم | دبا
زمینه زمینه . زمینه ino زمینه Te ذمینه ادبیاتو میرنی ی ۳
جست آخدمات | کشاود | ر. نعت | خدمان | کشاورز |e. ارف
صنعت 5 هر | تیب هنر علوه me | esi) فیزه
زی 3 انان 5
أولويت
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25: