علوم مهندسی معماری و عمران

انسان طبیعت معماری(شهرک علوم و فنون والنسیا)

tabiaat-mamari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انسان طبیعت معماری(شهرک علوم و فنون والنسیا)”

انسان طبیعت معماری(شهرک علوم و فنون والنسیا)

اسلاید 1: انسان طبیعت معماری نمونه های الهام از طبیعتاستاد غضنفریدانشجو سحرکریمی

اسلاید 2: معماری زیست‌فنی معماری بیونیک (به انگلیسی: Bionic architecture) جنبشی در طراحی و ساخت ساختمان‌های بروزگرا است که طرح و خطوط آن از شکل‌های طبیعی (مثلاً بیولوژیکی) اقتباس می‌کند. در واقع معماری بیونیک، رویکردی است که برای خلاقیت و نوآوری در طراحی‌های معماری از طبیعت الهام می‌گیرد و مسائل فنی معماری را از طریق الگوگیری از طبیعت حل می‌کند. این جنبش در اوایل قرن ۲۱ میلادی شروع به بلوغ کرد، و بنابراین در طراحی‌های اولیه، پژوهش‌ها بر عمل‌گراپذیری تأکید داشت. یکی از وظیفه‌هایی که توسط پیشگامان اولیه این جنبش بنا نهاده شد، توسعه توجیه‌های زیبایی‌شناسانه و اقتصادی بر رویکرد خود به معماری بود.

اسلاید 3: خصوصیات معماری طبیعت الگو روح بخشیدن به ساختمان یکی از تمایلات معماری بیونیک است که طراحان این رشته با توجه به قدرت سازه برای تنفس (زنده‌نمایی)، به کمک خطوط مستقیم یا منحنی خالص و القاء آهستهٔ تمامیت سازه به آن دست پیدا می‌کنند و مهم‌ترین چیز برای معماری بیونیک آن است که ساختمان بتواند زنده بودن خود را القاء کند.جان راسکین، شاعر، فیلسوف، منتقد هنری و نویسندهٔ انگلیسی و نویسندهٔ کتاب معروف «هفت مشعل معماری»، در این باره گفته‌است:«هیچ‌گاه از هیچ چیز تقلید مکن، مگر فرم‌های طبیعی»

اسلاید 4: روند طراحییکی از روندهای طراحی بر اساس طبیعت و الگوهای زیست شناختی (Biodesign) به صورت زیر می‌باشد:۱- انتخاب موجود زنده (پدیده مور نظر در طبیعت)۲- شناسایی خص۳- شناسایی خصوصیات معماریوصیات زیستی

اسلاید 5: ۱- انتخاب موجود زنده (پدیده مور نظر در طبیعت) جانورانگیاهانآغازیان، تک سلولی‌ها۲- شناسایی خصوصیات زیستیمحیط زندگی: شرایط محیط، دما، رطوبت، فشار و صوتعکس‌العمل‌ها: منابع حیاتی، سیستم‌های تنفسی، مواد غذاییخصوصیات فیزیکی: شرایط همزیستی، سازگاری و ناسازگاری مستقیم و غیر مستقیمروابط سیستماتیک: آمار تجمعی و پراکندگی زیستی، شرایط خاص جغرافیایی۳- شناسایی خصوصیات معماریساختارهای داخلیروابط سیستماتیکپیکره اصلی موجود: عناصر میکرو و تناسبات هندسی، عناصر ماکرو، مواد و نسبت‌ها

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید