کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

برنامه مدیریت گیم نت- گیم نت

gamenet

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه مدیریت گیم نت- گیم نت”

برنامه مدیریت گیم نت- گیم نت

اسلاید 1: پروژه درس کارآفرینی: برنامه مدیریت گیم نتاستاد راهنما:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهبا توجه بـه تاثیر پذیری زیاد کشور ایران از کـشورهای اروپایی و غربی و بیشتر شدن رابـطه با افراد اروپـایی از طریق ایـنترنت و پیـشرفت روز افـزون صنـعت بـازی سـازی در جـهان نیاز به مراکزی بـرای سـاخـت و عرضه و انجام بـازیهای رایانه ای به خصوص بـازی های روز دنــیا به شدت احساس میشد کـه از جمله مهمـترین اقـدامات در کشور مـی توان به ساخت بازی های ایرانی - دوبله وفارسی سازی بازی های خارجی (البته نه تمام بازی ها) و ایجاد مـراکز عـرضه بازی های کـامپیوتری و مـهمتر از همه مراکز انجام و اجرای این گونه بازی ها که همان گیم نت می باشد اشاره کرد.

اسلاید 4: گیم نت به جـایی گفته می شود که در آن بسته به نیاز افـرادی که به گیم نت می آیند از حدود 4 تا 32 کامپیوتر که از طـریق کابل شبـکه بـهم مـتصل می باشند قرار دارد که تمام این کامپیوتر ها توسط یک کامپیوتر مرکزی با نام سرور (Server) مدیریت و کنترل می شود.به کامپیوتر هایی که توسط سرور مدیریت می شود کلاینت (Clinet) گفته می شود.اما برای ایـن مدیریت نـیاز به اجرای برنامـه ای روی کامـپیوتر هاسـت که اجـازه این کار را به کـارفرما بدهد و انجام آنـرا بـرایش آسـان تر نماید.از جملات فوق نتیجه می شود برنامه مدیریت گیم نت تنها یک بخش نیست بلـکه دارای دو بخش است: یک بـخش نصب شـونده روی سـرور و یک بخش نصب شونده روی تمام کلاینت ها.

اسلاید 5: توضیحاتی مختصر درباره گیم نتکامپیوتر های استفاده شده در گیم نت نیاز به رم و گرافیک بالا برای اجرای بازی ها و Cpu قوی برای به وجود نیامدن مشکل در حـالت شبکه دارند.در سیستم سرور نیاز به برنامه ای می باشد که برای کـاربر ها وقـت معینی برای بازی داده و به توان این وقـت را افزایش و یا کـاهش داد همچنین برای کـامپیوتر های کلاینت نیـاز به بـرنامه ای اسـت کـه بـا گـرفتن رمـز وارد لـیست بـازی ها شده و با اتمام وقت فرصت ادامه بازی از کاربر گرفته شود.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید