ورزشی

تنیس روی میز(پینگ پونگ)

tanis-roy-miz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تنیس روی میز(پینگ پونگ)”

تنیس روی میز(پینگ پونگ)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: قوانین تنیس روی میزقوانین رسمی ITTF تنیس روی میز برای اجرای یک بازی حرفه‌ای و اصولی لازم است رعایت شود.در این بخش سعی بر این است که قوانین بازی پینگ پنگ به گونه‎ای ارائه شود که همه‎ی افراد (مبتدی، حرفه‎ای و نیمه حرفه‎ای) بتوانند مخاطب آن باشند. قوانین در این رشته بسیار جذاب بوده و بازی را از همه‌ی جوانب به عدالت خواهد کشید

اسلاید 3: میز بازی سطح بازی مستطیلی به طول m2.74 و عرض m1.525 است و ارتفاع میز از سطح زمین نیز باید cm76 باشد.سطح بازی می‌تواند از هر ماده‌ای ساخته شود و تنها این نکته حائز اهمیت است که وقتی توپ از ارتفاع ۳۰ سانتی‌متری بالای سطح میز رها می‌شود پس از برخورد به میز ۲۳ سانتی متر به بالا بازگردد. بنابراین شرکت‌هایی که در زمینه ساخت میز تنیس فعالیت دارند می‌تواند سطح میز را با ماده‌های متفاوت تولید کنند.سطح بازی باید به طور یکنواخت تیره و مات باشد و دور تا دور میز نواری ۲ سانتی‌متری به رنگ سفید کشیده می‌شود.سطح بازی به دو زمین مساوی توسط تور میانه میز تقسیم می شود.

اسلاید 4: نصب تور تور میانه بازی باید شبکه شبکه باشد و توسط دو گیره به میز متصل شود.ارتفاع تور از سطح میز ۱۵.۲۵ سانتی‌متر است و همچنین ۱۵.۲۵ سانتی‎متر کناره‎های میز بازی را نیز پوشش می‎دهد.تور باید در تمام طول میز بیش‎ترین نزدیکی ممکن به سطح میز را داشته باشد.توپ بازیتوپ بازی کروی شکل به قطر ۴۰ میلی متر است که وزن آن حدود ۲.۷ گرم است.توپ از جنس سلولوئید یا موادی مثل پلاستیک ساخته می‌شود و رنگ آن سفید یا نارنجی و مات است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید