کسب و کار مدیریت و رهبری

محصولات وخدمات برای خلق ارزش بهینه برای مشتریان توسعه می یابند

arzesh-behainh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “محصولات وخدمات برای خلق ارزش بهینه برای مشتریان توسعه می یابند”

محصولات وخدمات برای خلق ارزش بهینه برای مشتریان توسعه می یابند

اسلاید 1: 5b)محصولات وخدمات برای خلق ارزش بهینه برای مشتریان توسعه می یابند

اسلاید 2: عنوان رویکرد:طراحی و توسعه محصولات و خدمات بر اساس نیازه و انتظارات مشتریعنوان رویکرد:طراحی و توسعه محصولات و خدمات بر اساس نیازه و انتظارات مشتریعنوان رویکرد:طراحی و توسعه محصولات و خدمات بر اساس نیازه و انتظارات مشتریعنوان رویکرد:طراحی و توسعه محصولات و خدمات بر اساس نیازه و انتظارات مشتریشرحویژگیهاویژگیهاعناصرمطابق با بند 4 الزامات خاص ساپکو 85 و بند 7-3 استاندارد ISO/TS و نیاز و درخواست مشتری و مطابق با رویه APQPمنطقمتناسب ومنطقی بودنرویکردفرایند APQP به شماره DE-AP-06 ،دستورالعمل PPAP به شماره DE-AP-02 ، فرم امکان سنجی به شمارهDE-AP-A ، دستورالعمل تهیه DFMEA به شمارهFMEA Instruction-5 ، تهیه DIR به شمارهDE-AP-AA و ...فرایند مرتبطمتناسب ومنطقی بودنرویکردسهامداران؛ با طراحی جدید که شامل بهبود مستمر،ارزان سازی ، بهبود کیفیت و وکاهش PPM می باشد سهم بازار بیشتر و در نتیجه سوددهی بیشتر می شود . مشتریان؛با ارزان سازی ، بالا بردن کیفیت وبراورده کردن خواسته های جدید مشتری رضایت مشتری جلب می گردد . تولید نیز از ذینفعان واحد طراحی می باشد که با برگزاری جلسات CFT خواسته های تولید در طراحی اعمال می شود .ذینفعانمتناسب ومنطقی بودنرویکرداز استراتژیهای سازمان که این رویکرد در حمایت از آنها می باشد می توان به 2 مورد اشاره کرد :1- ارائه محصولات و خدمات متنوع با هدف براورده سازی رضایت کلیه ذینفعان 2-بهترین کیفیت ، کمترین هزینه و کوتاهترین زمان ممکن در ارائه محصولاتحمایت ازخط مشی واستراتژییکپارچه بودنرویکردورودیهای رویکرد : بازرسی و کنترل محصول نامنطبق و خدمات پس از فروش تحت فرم سوابق مشکلات کیفی قطعه ، آیین نامه نظام پیشنهادات پروژه تحت فرم پبشنهاد پروژه و استراتژی ها و اهداف کلان، خروجیهای رویکرد :برنامه ریزی ، مدیریت پروژه ، انتخاب و خرید و توسعه تامین کنندگان ، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه ، تحلیل هزینه های کیفیتعامل با سایررویکردهایکپارچه بودنرویکردرویه APQP از سال 83 بطور مدون اجرا می گردد.کلیه مدارک APQP در قالب CD که شامل مدارک SQA، نقشه ها ، استانداردها ، BOM ها و ... هر6ماه یکبار با تایید مدیر طراحی مهندسی به کارخانه ارسال می گردد .پیاده سازیپیاده سازیجاری سازیدستورالعمل ها و فرایندهای مرتبط در واحدهای مربوطه موجود می باشد.همچنین در fileserverDE کلیه فرمها و دستورالعمل ها و فرایندها موجود می باشد . جهت به روزآوری و بازنگری مدارک APQP جلسات منظم CFT بطور هفتگی ، جلسات با مشتری ، جلسات تعریف پروژه برگزار می شود . در بحث تغییرات مهندسی طی فرم DE-AP-05-A به اطلاع ذینفعان اعم از تولید ، مهندسی محصول ، کنترل کیفیت و.... می رسد و برای اطلاع به مشتری طی نامه ای ارسال می شود . همچنین تغییرات مدارک نیز طی این فرم اعلام،بررسی و تایید می شود و به اطلاع کلیه فرایندهای مرتبط نیز می رسد .نظام مندینظام مندیجاری سازیدرجهت هرچه بهتر اجرا شدن رویکرد طراحی و ایجاد محصولات ، شاخص های زیر اندازه گیری می شود .ماکزیمم فرایندهاRPN درPFMEA , DFMEA ,RFMEA ، کاهش قیمت تمام شده بدلیل تغییر در طراحی محصول، تعداد تعریف پروژه های محصولات ناشی از پیشنهادات R&D ، تعداد محصولات یکروزخط ناشی از پیشنهاد R&D ،تعداد شرکت هایی که به عنوان شریک تجاری در طراحی با سازه پویش همکاری می کنند .اندازه گیریاندازه گیریارزیابی وبازنگریاز قطعات مشابه سایر خودروها Benchmark می شود . حضور در نمایشگاهها و سمینارها ، استفاده از Design& Expriment notes استفاده از DFMEA ها . نیاز سنجی آموزشی و برگزاری کلاسهای آموزشی متناسب با تکنولوژی جدید موجود در پروژه ها .یادگیرییادگیریارزیابی وبازنگریتعریف اقدامات اصلاحی ، نتایج بازنگری مدیریت ، ممیزی داخلی ، ممیزی های خارجی اعم از ساپکو ، IMQ ، خودارزیابی EFQM، جلسات کیقیت و... منجر به بهبود فرایندها و یا تعریف پروژه برای بهبود محصولات می شود .بعنوان مثال بهبود فرایند APQP با 12 بار بازنگری شدن ، پروژه بهبودSRN1, FDC1, CRD2_TX محرز می باشد .بهبودبهبودارزیابی وبازنگری

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8: فرایند APQPبرای رضایت مشتری و تولید محصول منطبق نیازمندیهای طراحی را که شامل نقشه فانکشنال، نمونه قطعه، تست پلان، PDS ، سوابق مشکلات کیفی و...می باشد از مشتری دریافت می گردد و برای درک وتحلیل نیاز مشتری، بررسی انطباق با استراتژی شرکت قسمت اول فرم امکان سنجی تکمیل میگردد که در صورت تایید، تیم پروژه و مدیر آن تعیین می گردد

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

افزودن به سبد خرید