کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت منابع انسانی

modirit-m-ensani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
منابع انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان است و سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف خود باید اقدامات موثری در حوزه مدیریت منابع انسانی انجام دهند.منابع انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان است و سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف خود باید اقدامات موثری در حوزه مدیریت منابع انسانی انجام دهند. فهرست مطالب:منابع انسانی/مدیریت منابع انسانی چیست؟/فاکتورهای موثر در موفقیت سازمان/برنامه ریزی منابع انسانی/فرآیند مدیریت منابع انسانی/فواید برنامه ریزی نیروی انسانی/اهداف مدیریت منابع انسانی/روش های آموزشی /عوامل مؤثر بر مدیریت منابع انسانی/تفاوت میان مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
515 بازدید, 7 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت منابع انسانی”

مدیریت منابع انسانی

اسلاید 1: مدیریت منابع انسانی

اسلاید 2: فهرست مطالبمنابع انسانیمدیریت منابع انسانی چیست؟فاکتورهای موثر در موفقیت سازمانبرنامه ریزی منابع انسانیفرآیند مدیریت منابع انسانیفواید برنامه ریزی نیروی انسانیاهداف مدیریت منابع انسانیروش های آموزشی عوامل مؤثر بر مدیریت منابع انسانیتفاوت میان مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانیسخن آخر

اسلاید 3: منابع انسانیمنابع انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان است و سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف خود باید اقدامات موثری در حوزه مدیریت منابع انسانی انجام دهند. در دنیای امروزی با وجود این همه کمپانی بزرگ و کوچک در دنیا با تعداد کارکنان زیاد و رقابت شغلی زیادی که وجود دارد، برخوردهای خشک و تند و زور برروی کارمندان دیگر مشکل گشا نیست. امروزه برای موفقیت و رسیدن به هدفتان باید سعی کنید که اول کارکنان شما به اهدافشان برسند تا شما را به هدف ها و آرزوهایتان برسانند. در این مقاله مدیریت منابع انسانی سعی داریم که ۰ تا ۱۰۰ مدیریت منابع انسانی را برای شما بازگو کنیم تا بدانید چگونه می توانید بهترین و باکیفیت ترین بازده را از کسانی که برای شما و اهداف شما کار می کنند بگیرید. مدیریت منابع انسانی نقشی است که در هر سازمانی که بیش از یک نفر عضو داشته باشد معنا دارد. پس برای هر کسب و کاری از کوچک تا بزرگ مدیریت منابع انسانی بسیار حائز اهمیت است.

14,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید