مهارت‌های شخصی

آداب معاشرت با اطرافیان

adabe-moasherat-ba-atrafian

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آداب معاشرت با اطرافیان”

آداب معاشرت با اطرافیان

اسلاید 1: آداب معاشرت با اطرافیان دبیر :سرکار خانم کرمیتهیه کننده :امیر مهدی بخشایشکلاس:پنجم

اسلاید 2: مقدمهبا اينكه در طول تاريخ افرادي طرفدار گوشه گيري و انزوا بوده اند و فوائدي مانند : دوري از ريا و حسد و غيبت و تكبر و مورد تهمت و سوءظن قرار گرفتن را براي آن شمرده اند.اما معاشرت صحيح و زندگي اجتماعي كه ظرف ظهور و بروز فضايل و شخصيت و هويت انسان است بهتر از انزوا بوده و تكامل بشري را در پي دارد.البته هر يك از اين 2 مضرات و منافعي دارند.اما منافع معاشرت بسيارمهم تر و غير قابل اغماض است.

اسلاید 3: انواع معاشرتالف)معاشرت با عمو م انسان ها . قرآن هم عبارت «يا ايها الناس» را براي عموم آورده است. ب)معاشرت با مسلمين و هم دينان = يا ايها الذين امنوا . . . . ج)معاشرت با شهروند و همسايگان امير المومنين فرمودند: الله الله في جيرانكم....... د)معاشرت با دوستان ه)معاشرت خانوادگي با اقوام و نزديكان

اسلاید 4: حلقه هاي معاشرت

اسلاید 5: معيار معاشرت چيست؟نفس خود انسان ، به طوري كه هر چه را براي خود مي پسندي براي ديگران هم بپسندي و هر چه را براي خود نمي پسندي براي ديگران هم نپسندي. امير المومنين مي فرمايند: «يا بني اجعل نفسك ميزانا في بينك و بين غيرك ، فاحبب لغيرك ما تحب لنفسك»در معاشرت وظيفه ما نسبت به ديگران چيست؟الف)محبت و مهر ورزي به بندگان خدا. پيامبر اكرم (ص) مي فرمايند: «مردم عيال خداوند اند ،پس محبوب ترين افراد در نزد خداوند نيكو ترين ايشان نسبت به عيال خداوند است.»

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید