ashnaee_ba_naghshe_khazen

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با خازن”

آشنایی با خازن

اسلاید 1: آشنایی با نقش خازن

اسلاید 2: کاربرد خازن

اسلاید 3: خازن چیستخازن یه قطعه است که در مدارها مقداری انرژی الکتریکی رو ذخیره میکنه و بعدا آزاد میکنه؛ انواع مختلفی هم دارند که در زیر بهشون اشاره میکنم.

اسلاید 4: شارژ(پر کردن یک خازن) و دشارژ( تخلیه یک خازن)1  اگر خازنی را در یک مدار قرار بدیم یا به یه منبع ولتاژ وصل کنیم ، بعد از مدتی خازن پر شده (حداکثر ولتاژ خودش رو ذخیره کرده) و دیگر جریانی از خود عبور نمیدهد. ( O_o )2  برای دشارژ کردن خازنی که در مدار است اگه منبع ولتاژ رو قطع کنیم بعد مدتی خازن تخلیه میشود. البته میتوان با زدن دو پایه آن به هم این کار رو کرد که خیلی هم سریع تره.

اسلاید 5: انواع دسته بندی خازن هاالف) انواع خازن بر اساس شکل ظاهری آنها ۱) مسطح ۲) کروی ۳) استوانه‌ایب) انواع خازن بر اساس دی الکتریک آنها ۱) خازن کاغذی ۲) خازن الکترونیکی ۳) خازن سرامیکی ۴) خازن متغییر ۵) خازن کرویج) انواع خازن بر اساس مقدارخازن ثابت ( سرامیکی – ورقه ای – میکا – الکترولیتی )خازن متغییر ( واریابل – تریمر )

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید