Shabakehaye_ejtemaei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با شبکه های اجتماعی”

آشنایی با شبکه های اجتماعی

اسلاید 1: 10:17:22 PM

اسلاید 2: آشنایی با شبکه های اجتماعی تهدیدات و فرصت ها Social Networks

اسلاید 3: نمونه اي از تهديد: فضاي مجازيچرا امروزه فضاي مجازي مي‌تواند به عنوان يك تهديد مطرح گردد؟روشميزان يادگيري(درصد)آنچه مي خوانيد10آنچه مي شنويد20آنچه مي بينيد30آنچه مي بينيد و مي شنويد50آنچه بحث مي كنيد70آنچه تجربه مي كنيد80تركيب اين روش‌ها90جدول ميزان يادگيري با روشهاي مختلف

اسلاید 4: بزرگترین تهدید شبکه های اجتماعی

اسلاید 5: بزرگترین تهدید شبکه های اجتماعیاتلاف وقت ارزشمند کاربرانTime is Gold

اسلاید 6: تهديد در فضاي سايبرياز لحاظ لغوي در فرهنگ هاي مختلف سايبر( cyber)  به معني مجازي وغير ملموس ومترادف با لغت انگليسي    virtual است برگردان آن به فارسي کمي مبهم است ؛ سايبر يعني علم فرمان ، يعني هوش مصنوعي وشايد از نظر اهل فن يعني: دنياي صفر ويک .

اسلاید 7: فرماندهي و كنترل - Command and Control Warfare مبتني بر جاسوسي/هوشمندي - Intelligence Based Warfare الكترونيكي - Electronic Warfare رواني - Psychological Warfare اطلاعات اقتصادي - Economic Information Warfare سايبري - Cyber Warfare چگونگي تهديدات

اسلاید 8: قدرت رسانهورسانه قدرت

اسلاید 9:  الف)رسانه های در خدمت استعمار سلاحهایی هستندآماده شلیک که در 24 ساعت شبانه‌روز در فاصله‌اى به میانگین 5 مترى افراد یک خانواده قرار دارد. ب) هدف رسانه ها: فاصله 16سانتی متری!

اسلاید 10: اینترنت یک تهدید یا یک فرصت؟!چرا اینترنت یک تهدید است؟آیا به عنوان فرصت می توان به آن نگاه کرد؟؟؟

اسلاید 11: اینترنت پدیده ای نظامی است نه اجتماعی!نام اصلی اینترنت: ARPANET در سال 1969 برای ارتباط بین پایگاه های اتمی آمریکا در زمان اضطراری بر علیه شوروی سابق مورد استفاده قرار گرفت.هر کاربر به عنوان یک جاسوس بالقوه برای آژانس های اطلاعاتی تعریف می شود.استعمار اینترنتی= کلیدداران اینترنت=استعمار فرانوینپدر وب: توسط تیم برنرزلی در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۰ 

اسلاید 12: تاریخچه وبوب 1: متکلم وحده/کاربران در تولید محتوا نقشی ندارند/صفحات اغلب استاتیکوب2: فضای تعاملی/کاربران به تولید محتوا و ترافیک وب می پردازند/صفحات داینامیک و پویامانند وبلاگ و شبکه های اجتماعبوب3: وب مفهومی/هوشمندسازی وب/اینترنت اشیامطالعه کتاب موج سوم «آلوین تافلر» و مقاله «انفجار اطلاعات» شهید آوینی پیشنهاد می شود

اسلاید 13: سوال مهم:چرا سرویس های اینترنت اکثرا رایگان است؟؟؟

اسلاید 14: مهمترین روش کسب درآمد شرکت هایی که خدمات کاملا رایگان به کاربران میدهند، فروش اطلاعات و نتایج داده کاوی های محتویات منتقل شده ی کاربران است. برای مثال یک شبکه ی اجتماعی برای کسب درآمد ایمیل کاربران خود را به شرکت های تبلیغاتی میفروشد تا تعداد زیادی از ایمیل های فعال در سطح اینترنت را برای ارسال تبلیغات به صورت انبوه داشته باشند. همچنین انجمن ها و شبکه های اجتماعی با دسته بندی کاربران بر مبنای حوزه ی فعالیت آنها در آن شبکه یا انجمن (مثلا بیشتر به کدام کالا یا موضوع یا بحث گرایش داشته) میتواند یک سری ایمیل یا شماره تلفن (برای نرم افزارهایی مثل وایبر که به دفترچه تلفن کاربر دسترسی دارند) به مشتری بفروشد که بیشترین علاقه را به نوع محصول مورد نظر مشتری نشان داده اند.10:17:22 PM

اسلاید 15: هدف شبکه های اجتماعی:تعریف ساده:مهمترین هدف شبکه‌های اجتماعی گسترش ارتباطات میان فردی است اما شبکه اجتماعی که امروز همه از آن حرف می‌زنند در یک تعریف ساده چیست؟ شبکه‌های اجتماعی آنلاین، عموما سرویس های مبتنی بر وب هستند. سرویس آنلاین، پلتفرم یا سایتی محسوب می شوند که مردم در آنها می توانند، نظرات، علاقه مندی ها و در یک کلام محتوا ایجاد و با دوستان و سایرین به اشتراک بگذارند.

اسلاید 16: انواع شبکه های اجتماعی از لحاظ کاربرد:شبکه های اجتماعی عمومی مانند فیس بوک-توئیترشبکه های اجتماعی اشتراک فیلم و موسیقی مانند یوتیوب Youtubeشبکه های اجتماعی موبایل مانند وایبر،تانگو،واتس اپ،تلگرام و...شبکه های اجتماعی کسب و کار مانند Linkedinشبکه اجتماعی کتاب

اسلاید 17: انواع شبکه های اجتماعی از لحاظ کارکرد:شبکه های اجتماعی تحت وبفیس بوک-توئیترشبکه های اجتماعی تلفن همراه/ نسخه دسکتاپ این شبکه ها محدودیت موبایلی را هم از میان برداشته اند.

اسلاید 18: فیس بوکمارک زوکربرگسازماندهی افکاری جوامع/سازماندهی اجتماعینقش فیس بوک در فتنه 88نحوه کارکرد شبکه

اسلاید 19: نسخه موبایل فیس بوک در اکثر گوشی های هوشمند موجود است

اسلاید 20: نمونه یک صفحه در فیس بوک

اسلاید 21: صفحات،گروه ها و انجمن های: اشاعه دهنده فحشا و تجارت پورناشاعه دهنده افکار گروههای الحادی و تکفیریتفکرات ضد شیعه و ضد اسلامی و وهابیونتفکرات تجزیه طلبانهتفکرات فرقه هاایجاد شبهه در اسلام و انقلاب/مثال: تکثیر گزینشی عکس ها و فیلم های قبل از انقلاب و مقایسه آن با امروز و ایجاد تشویش ذهنی در مخاطب نسل سوم و چهارم انقلابمتاسفانه میزان این صفحات به زبان فارسی در حال افزایش است. خطرات فرهنگی شبکه های اجتماعی:

اسلاید 22: خطرات اجتماعی شبکه های اجتماعی:سرقتاخاذیسست شدن بنیان خانوادهتغییر شیوه رفتار و گفتار و دستور زبانبلوغ زودرس

اسلاید 23: محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی موبایلDiDi, WhatsApp, Wechat, ooVoo, Viber, kik, KakaoTalk, Tango Instagram

اسلاید 24: موارد مشترک قابل بررسی:چرخه نامعلوم سرمایه شرکت های ارائه دهندهدسترسی آسان شرکت ها به مخاطبین و پیامک ها از طریق Synchronize اطلاعات با سرور شرکتوجود باگ های امنیتی متعددردیابی آسان از طریق GPS بررسی علایق کاربران و علایق یک ملت توسط شرکت هاوجود ابهام در سرنوشت اطلاعات ذخیره شده کاربرالف)به قرارداد نرم افزار توجه نمائید.(شخص ثالت)ب)عدم پاک شدن اطلاعات از سرور مرکزی

اسلاید 25: Viber محبوب ترین نرم افزار برقراری تماس اینترنتی در دنیا، بعد از نصب آن و اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت یا WIFI. برای مکالمه با دوستانتان باید طرف مقابل نیز این برنامه را نصب داشته باشد که خود وایبر به شما برای شناسایی دوستانی که وایبر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب دارند کمک می کند.

اسلاید 26: تاریخچه وایبر:وایبر که محصولی از شرکت Viber Media است، در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار برای پلتفرم iPhone و در سال ۲۰۱۱ برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد. توسط چهار نفر اسراییلی با نام های زیر بنیان گذاری و تاسیس شد:• Talmon Marco• Igor Magazinik• Sani Maroli• Ofer Smocha

اسلاید 27: توصيه هاي کاربرديو معرفی شبکه های اجتماعی تلفن همراه ایرانی

اسلاید 28: با تشكر از صبر و حوصله حضار گرامي

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید