علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

اثربخشی آموزش بر مبنای حواس پنجگانه بر افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی

havaas-5ganeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اثربخشی آموزش بر مبنای حواس پنجگانه بر افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی”

اثربخشی آموزش بر مبنای حواس پنجگانه بر افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی

اسلاید 1: به نام خدااثربخشی آموزش بر مبنای حواس پنجگانه بر افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی

اسلاید 2: حواس یک ویژگی فیزیولوژیک برای ادراک است و به فرد کمک می کند تا با دنیای بیرون ارتباط برقرار کند حواس راهی برای کشف جهان است و به ما اجازه می دهد تا آنچه که در اطراف ما می گذرد را درک کنیم از این رو آموزش و تقویت حواس کودکان بسیار حائز اهمیت است زیرا فعالیت هایی که سبب تحریک حواس در کودکان می شوند در توسعه و عملکرد مغز نیز موثر خواهد بود یادگیری از طریق حواس با متولد شدن آغاز می شود کودک لحظه ای تولد می تواند مادرش را به وسیله صدا و بو از دیگران تشخیص دهد.مقدمه

اسلاید 3:  کودک با شنیدن دیدن لمس کردن گوش دادن بوییدن می تواند دنیای خارج را بشناسد تقویت حواس در کودکان سبب افزایش اعتماد به نفس می‌شود آموزش حواس پنجگانه به کودکان پیش دبستانی کمک می کند تا درک بهتری از بدن خود داشته باشند و چیزهای هیجان انگیزی را در مورد خودشان را کشف کنند در این مقاله سعی داریم اثربخشی آموزش بر مبنای حواس پنجگانه بر افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی صحبت کنیم.

اسلاید 4: کودکان به وسیله شنوایی اطلاعات را از دنیای پیرامونشان می گیرند تقویت شنوایی کودکان به آنها کمک می‌کند تا بهتر محیط اطراف را بفهمند و متفکرین بهتری باشند شنوایی قوی به کودک کمک می‌کند تا در زندگی آینده موفق باشد با استفاده از حس بینایی کودک می تواند کلمات اشکال و اشیا را تشخیص دهد بازی های ساده ای مثل پازل می توان این حس را در کودک تقویت کرد حس بویایی به کودکان اجازه می دهد تا درک متفاوتی از محیط اطراف خود داشته باشند.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید