اخلاق پزشکی
اسلاید 1: اخلاق پزشکی Dr. Majid SanatkhaniAssistant professor of Dental school ofMashhad university
اسلاید 2: ازحضرت علی عليه الصلوه والسلام دنیا خانه ایست بعنوان گذرگاه و آخرت خانه قرارگاه است .از دنیا توشه بردارید برای آخرت كه قرار گاه شماست و بیرون ببرید از دنیا دلهای خود را پیش از آنكه بدنهای شما را بیرون ببرند
اسلاید 3: دندانپزشك و اخلاق مطب داریتبلیغات و دندانپزشكرفتار با بیماران در مطب و كلینیكمسائل مالی و مالیاتی مطبدندانپزشك و قوانین
اسلاید 4: موانع مالی درمانمراقبت و درمانهای پزشکی ، یکی از حقوق اولیه انسانهاحمایتها و کمکهای مالی دولتها در ارائه خدمات بهداشتیاختصاص سرانه درمان از چهار دلار تا هشت هزار دلارآیا خدمات دندانپزشکی را میتوان بطور رایگان در اختیار هرکس که به آن نیاز دارد ، قرار داد. آیا نیازهای مالی دندانپزشکان ، نسبت به نیازهای بیماران در ارجحیت است.آیا دندانپزشکان از نظر قانونی مجبور به ارائه خدمات درمانی به بیمارانی که قادر به پرداخت هزینه های دندانپزشکی نیستند ، هستند .
اسلاید 5:
اسلاید 6:
اسلاید 7: انتخاب دستیار و منشی مطبپرستار دندانپزشكیمنشی و پذیرش كننده بیمارانتكنیسین دندانپزشكینظافت چیغیره
اسلاید 8: وظایف منشی و پرستارآماده كردن مطب تشكیل پرونده، تنظیم وقت بیماران و پاسخ گویی به تلفن و غیرهراهنمایی و هدایت بیماران آماده كردن وسایل كار و درمانشستشو و استریل كردن وسایل ثبت حقوق ، مخارج ، خرید لوازم ، مالیات ، قبوض برق ، تلفن و آب تهیه آمار ماهانه و سالانه و آمار مواد و وسایل مصرفی و ذخیره منطقی مواد
اسلاید 9: صفات ومشخصات منشی و پرستارانتخاب افراد از روی مصاحبه و شناختافرادی باهوش و فرز و مناسبمقید به رعایت اصول و موازینسابقه دار در حرفه خودآشنا به رایانه و حسابداریافرادی خوش رو ، با حوصله ، مهربان و اجتماعیعاشق و محتاج به كار و حرفه خود
اسلاید 10:
اسلاید 11: طراحی و چاپ موارد مورد نیازسرنسخهكارت ویزیتكارت وقت هزینه درمانگواهینامه ها
اسلاید 12: چگونگی آشنایی مردم با دندانپزشکفعالیت های تبلیغاتیمنع قانونی تبلیغات در بعضی کشورهاناپسند بودن تبلیغات از نظر فرهنگی نتیجه عکس در تبلیغاتبی اعتمادی در تبلیغات
اسلاید 13:
اسلاید 14: چگونگی آشنایی مردم با دندانپزشکتوکل به نیروی لایزال الهیحس توانایی کار و باور قلبیاعتماد به نفسکار کردن در کنار همکاران با تجربهشجاعت و تمرین و پشتکار
اسلاید 15:
اسلاید 16: راهکارهای مناسب معرفی و شناساندن خود به مردموقار و متانترضایت بیماران از کارهمکاران تابلو نشریاتکارت ویزیت مجامع عمومی
اسلاید 17:
اسلاید 18: وقار و متانت جدی بودن در کارپرهیز از لطیفه گویی عدم شناخته شدن به لودگی و سبک رفتاریشخصیت و متانت حرفه
اسلاید 19: رضایت بیمارانمهمترین راه جلب بیماران جدیدبرخورد مناسب و عاطفیراضی نگه داشتن بیماران اظهار نظر و قضاوت آشنایان و نزدیکاناحترام به بیمار و رعایت نکات بهداشتیاقدامات درمانی مطابق با اصول علمی
اسلاید 20: همکاران مطبداشتن رابطه منطقی با همکاران دندانپزشک و پزشکاحترام به منشی و احترام احترام به پرستار
اسلاید 21:
اسلاید 22: تابلوابتدایی ترین کار عدم تخلف در اندازه تابلوبدون اغراق و معرفی هابخاطر راهنمایی مردم
اسلاید 23:
اسلاید 24: نشریاتشروع بکار و افتتاح مطببرای راهنمایی مردم نشریات و روزنامه های محلی
اسلاید 25: کارت ویزیتارسال کارت ویزیت برای همکارانآشنایان و بستگان و دوستان نزدیکعدم نیت خودنماییبعنوان هدیه در درخواست ها
اسلاید 26: مجامع عمومی شرکت در مجامع عمومی و اجتماعی بودنانجمن خانه و مدرسهمراسم و مجالس گوناگونداشتن صداقت و متانت
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.