صفحه 1:

صفحه 2:
ارزيابي عملكرد

صفحه 3:
فصل یازدهم قاتون مدیریت خدمات كشوري دا ‎a‏ ان اس ۱ ال ۳" ار ‎ee =‏ تلد رزی ال نس رد 2

صفحه 4:
فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات كشوري ار رس ار بر در ‎ie‏ ‎gg‏ ‏دی ا ادم : ‎SE‏ آنها در در ابعاد شاخص 2 ۱ 5 ۳ ا 0

صفحه 5:
فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات كشوري ‎Lal‏ شاخص " ماده ۸۳: سازمان موظف است ‎ie‏ 0 بر لایر ر برس زر در ‎ ‏رت سر رز رن ربا سر مر ( تزیس راننمدنت بر

صفحه 6:
لو بت رل 1-1 قعریف ‏ مقیوه و ارتباط واه هی نطارت ۰ سنج ۰ تا«

صفحه 7:
ت چیست؟ درل ی ار ار ار ها ان تا

صفحه 8:
‎gla oo‏ کر برد درل رل روشمند است یرای دانشتن «لم 1 2 ‎

صفحه 9:
ار 2و بر لد رل

صفحه 10:

صفحه 11:
مدیریت عملکرد و يكيارجه است كه با يهبود عملكرد کر ا در موفقيت يايدار سازمان را فراهم

صفحه 12:
مي 3 جرخه مديريت عملكر بم

صفحه 13:
بهیود عملکر د ‎ale Sesh)‏ ترات

صفحه 14:
اهميت ارزيايي عملكرد chats د اثر لا در ‎ee‏ ها ‎Ce a ‏0 | هک ۱ وا ‎rs‏ ‎ ‎ ‏ارزش ياك ارزيابو”

صفحه 15:
0 ‎١‏ شتاسابي نيازهاي اموزشي مشاغل و شاغلين ‎esses‏ لك ای ر لثر بحتس تلبت دا ‎ ‎ ‏" ایجاد استمرار» پویایی» کیفیت1

صفحه 16:
مزيتارزيابي‌برلي‌مدیران» کر ‎ee HN gS‏ ار ل د تساك بد رسيدن بد ولاك رد كك

صفحه 17:
تلقي از ارزيابي عملکرد كنترل وظايف و كاركردهاي مدير ‎Se‏ كاك ااا لك ل وي ا 5

صفحه 18:
ار زر ۳ بر ار را رد رل 1 ار ار << ‏سر للر لا در‎ EXE ‏كت‎

صفحه 19:
روش هاي ارزيابي عملکرد " تمرکز بر نتایج و بازده حاصل از آن که اغلب در صورتحساب هاي مالي و تراز نامه انعکاس پیدا مي کند پر کر ار رن هر 2 ن »أزمون هاي ارزيابي و مديريت بر

صفحه 20:
‎gh ely tae‏ 2 نگ ردیر اس اواج ‏* ارزيابي ميتني بر ‎ae‏ هاي بر در ‏رفتار كه يرخي از رقتار هارا مورد هد ‎

صفحه 21:
ارزيابي بر مبناي تقويت رفتار خر ری ( ۱۱۵ ۱۲۵5۱۱۱۱۵۰۵۱۱۵۸۲ کر راز بياس سا تال آنریتتار اسشنر ‎re‏ رز درد درل

صفحه 22:
ويژگي هاي يك نظام ارزيايي عملکرد کارا و مطلوب را ‎fee as ae aes fel a)‏ اه تاكيد بر به هاي رفتاري کمي و قبل اندازه گيري که در گارايي فرد و بهره ۳2

صفحه 23:
مراحل مدل شناختي تبدیل سناریو به شاخص ب توید قورست حرانل سرت بر ركار يريك رلك ‎Cet ED ee So eee‏ تشر ات بر ای هر یک از عوامل با یاس خواهان از ae a a ee

صفحه 24:
مراحل مدل شناختي تبدیل سناریو به شاخص- اداب- کر ار نا ار از ۳۰۵ ۱ " ندوین شاخص ها با استفاده از استاندار دها لد ‎CEE ey‏

صفحه 25:
مراحل مدل " سناریو

صفحه 26:
منابع و مراجع استاندارد مدل ‎sy‏ و 0 ات ‎

صفحه 27:
مدل كارت امتيازي متوازن ا ‎PLE 0 CO ere‏ وحار احا رم ‎SS ee) es‏ <<" مر لا 3 ‎ye‏ ‏در تب رل ور را ‎Is coe‏ ‎ip‏ گر د

صفحه 28:
مدل کارت امتيازي رل لا بر ار سالت و راهبردها را به اهداف و معیارها ترجمه مي کند ‎GG ENS EVO a aes‏ ' اهداف راهيردي سازمان راب اترجمه مي كند

صفحه 29:
مدل کارت امتيازي a eas ‏خرد (مالي » مشتري + فرايندهاي داخلي و‎ ‏تلاش هاي خود براي بهبود فرايندها » اذ‎ ن و بهبود سيستم هاي اطلاعاتي (توانايي را ا ا

صفحه 30:

صفحه 31:
وجه مالي با بيوند معيارهاي مالي تصوير مناسبي از نتايج فعاليت ها به مديران ارائه مي دهد ا ا را و a ee 3 زر للك ب- رال الا درد در

صفحه 32:
وجه مالي ول سر ر را ار كر ال از ۰ ۳( رل ار ۳ ارس کرد سارت(

صفحه 33:
وجه مشتري DSS SANS SEES a5) 5) Ss مشتريان براي رقابت است در اینجا رضایت مشتريي » حفظ مشتري ۰ ا سر 7 ار رل بر ‎Fe SEA‏ ور كرك

صفحه 34:
a ‏رت‎ ‏راید حلي‎ ip “ey _% ae

صفحه 35:
مشخصه هاي ارزش ارائه شده به مشتري ‎ee‏ ۱( رل را بر ‎

صفحه 36:
ارزش ايجاد شده براي مشتريان ‎Uae‏

صفحه 37:
وجه فرايندهاي داخلي EES Od SS ‏رل درد‎ ١ ۳ بر تس در تن ابر جر رز فرايندهاي نوأورانه را نيز مديريت كند

صفحه 38:
مر رل ار سر ett ee et ee TE PSE ۱ ‏در ار رل در‎

صفحه 39:

صفحه 40:
Seeley weyers) ‏بر‎ رل لت بر را هل بر | ene SN cee Crier ie تررش و خدمات بس از نروش ار ز زر ار ال مدير يت ‎rs‏ رد رح

صفحه 41:
رح ار( رل ار ری درس دنت سس درا بر در ا ‎ae :‏ 0

صفحه 42:
زمينه هاي سرمايه كذاري غير سنتي " قابلیت هاي نيروي کار ۳۱

صفحه 43:

صفحه 44:
عوامل ایجاد کننده نتایج بیان شده ' بهبود مهارت كاركنان

صفحه 45:
چارچوب سنجش رشد و يادگيري کارکنان =e

صفحه 46:
ام ناي انجام ارزيايي متراژن ‎٩‏ تین رارسا رتر اگ < ارری. زارد در سرد ات زمان فاقد دقت لازم است

صفحه 47:
2 تم رح ‎OS‏ ‏یق از جایگاه سازمان در کسب و کار مریوطه» رقبا ت- ‎the age‏

صفحه 48:
Sens لش ار رال ‎IN OES 5 eS‏ كن لازم را در مورد آنچه شدتي است ایجاد کند هی سارمان و سایر دار ايي هاي ‎Seen‏

صفحه 49:
4 CME REDE sy ores قبل از (رزیایی منوازن بایك 0 انداز تدورین شده باشد.

صفحه 50:
5 تک رح ا رل وجه مالي » مشتري . فرايندهاي داخلي و يي و رشد ييشنهاد مي شود

صفحه 51:
6 تعيين اهداف راهبردي براي وجوه معين شده ‎ea os Ree a aan‏ ریز ‎De ee anes‏ دستيايي به اهداف فر ایندها » ما

صفحه 52:
1 تعيين عوامل سرنوشت ساز موفقيت ال درل مر( بر در ار ‎A) SS ۰ ۰۵‏ رس ار زار

صفحه 53:
1 ‎pes‏ = از از سیرساي سترازن براي ستيابي بد اهدافم نظير مصاحبه » يرسش نامه » كاركاه طوفان تارف زر ار رت راد در رل 00

صفحه 54:
ل تک رل رسلد سح سر رد ترا لا ان ‎Bee‏ ‏ها تین سار های کلیدی ر ار کار ترا

صفحه 55:
10 اال ل ‎A oly‏ گزارش هاي ردب ار ۳ . در شربوع مراحل اجرا هدف ها از دقت 5-9 ا برد

صفحه 56:
11 كرذار ري و مكيل ۰ ۱۱ م ا کر رل ال سر سل زار ار ار 0 كمي و كيفي استفاده كرد

صفحه 57:
12 بر ۱ بر ات ری نار یر لا سر بر سر( ‎Sa Ue ere‏ كك ذا يس از كسب داده هاي كافي براي قضاوت سار ارت ار کر هر لس رازن سي تراك بر تنيب ی

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان