صفحه 1:

صفحه 2:
ارززيابى 29100 درجه

صفحه 3:
0 ” تعريف رويكرد ارزيابى عملكردى كه بر داده هاى جمع آأورى شده«7 زر سل بر ر سر سح 1 مر .کنندگان تکیه دارد جرخه كاملى كه خلاصه ارزيابى از همه افراد (سريرستان»*7 زيردستان و همكاران) را در مورد جنبه هاى مختلف ,سبك .«رهبرى و مديريت و عملكرد ارايه مى كند

صفحه 4:
ارکان ارزیابی 0۵90 درجه » تمركز بر ادراكات مرتبط با رفتار يك فرد * جند بعدى مدازق (ارزيابى بدون مرز)

صفحه 5:
CED clo) (re BB rat)

صفحه 6:
عناصر فرایند ارزیابی 5000 درجه ارزیابی بالا به پائین ارزيابى همكاران خود ارزیایی ارزیابی پائین به بالا

صفحه 7:
ارزيابى بالا به يانين: شكل سنتي ارزيابي. جهار رئيس وجود دارد: )- مافوق بلافصل 6 ine! 2- مدير بلافصل قبلي “6- ساير روسا لك به بالا: ا ل ۳ ۱9 ارزیابی همکاران: مشارکت گروهی در ارزیای یک فرد

صفحه 8:
علل انجام خود ارزيابى * تعیین نیاز های مهارت آموزی و توسعه ‎er Pee eS 6‏ ۱ در یک شغل جدید ۱۹ mre et

صفحه 9:
مراحل ارزیابی تعیین هدف انتخاب ابزار جمع آورى داده ‎Tee Sere‏ 0 تصمیم گیری در مورد دریافت کنندگان ارزیابی ‎eS D LE BEEY‏ ره انتخاب ارزیابی کنندگان ‎A‏ برستتامه تحليل اطلاعات ارزيابى لك بيكيرى اجراى فرآيند تكرار فرايند

صفحه 10:
علل رواج ارزیابی 900 درجه BE SE tc EES (Sle ()) Were BB cee wee ee) * ارزيابى يك عنصر كليدى در توسعه شخصيتى و حرفه اى است. ‎EERIE‏ ا لك ا ا ‏* بسيارى از افراد» در محيط هايى با ارزيابى ضعيف فعالیت می کنند.

صفحه 11:
مدلهای فرآیند ارزیابی ‎٩00‏ درجه © مدل اول: تحليل شغلى * مدل دوم: قابلیته‌ای فردی * مدل سوم: برنامه ریزی استراتژیک ل ا م * مدل پنجم: تئوری شخصیتی

صفحه 12:
كاربردهاى ارزيابى 9900 درجه * توسعه راهکار ۳ ا لك * افزايش اثربخشى تيمى

صفحه 13:
جرا ارزيابى (5©60 درجه ؟ * توجه به مشترى و كيفيت خدمات * ارتقاى كار تيمى و تيم سازى ‎ber) 3‏ با مرک باه ‏* تعیین موانع موفقیت ‏* ارزیابی نیاز های توسعه ‏© شناسايى قابليتهاى سازمان و در نتيجه مشخص شدن ارزشها و پاداشهای سازمان

صفحه 14:
نکات ضروری * لزوم آموزش کامل نحوه استفاده »* حمايت از اعتبار ارزيابى 900 درجه * استفاده از تسهیل کننده های ماهر Pewee Oke WE phen »* جداسازى ارزيابى توسعه اى از تصميمات پاداش ‎yes‏ ‏برنامه هاى يرسنلى * لزوم حمايت مديران سطوح عالى سازمان

صفحه 15:
مقايسه رهيافت سنتى با ارزيابى ‎colo)‏ ‏درجه 300000 220537 معیار ‎esa‏ اتود نی بز ای عباکرد گذشته واه می و | ۱ یی بر اساس عملکر مى شو از ديدكاههاى مختلف فراهم مى شو ‎ca eee‏ ‎ee Ronee te:‏ ك2 ‎Bors‏ ‏00 ‏5310000 ارزياى بدون نام ‎eres‏ 000 كنندكان امشخص اسث ‏رت در مود 227570 3 ا ‎ares‏ ‎ ‏كارى و ابعاد توسعه (بالتدكى صورت مى = ‎whi cle‏ 0 ‎200 ‏ا م ا‎ ale ean ‏ل‎ Reena: 1۳ ‏اي‎ ‏هر زمیته ‎Sn‏ ‏هامر تبازعات ‎meta‏ | رز عملعره ‎er‏ پداخت باداش اند طراحن ۰ | اتبلط با سار تصمیسات مدیربت مایم مرمع ‎poof eee et‏ 13 ‎gee oe Bes‏ 2 ‏تمرکز بر توسعه اراد (بجای ازابیآنهء خود 0 دیدگاهی, تمركز بر تساوى بيشتر ‏تمركز بر أرزيابى رده بذيوش تصسيمات سديران: حيطه. ‎

صفحه 16:
7 ‏تست وس سس تس سس‎ elects ik mind ASSURE erie) How do you rate th ‏سس‎ SuSE | Doctor in their: ‏تيم‎ ‎clegnoee patient prosiemey Tl 3 1 oI 2‏ ره ‎2 Any 9 tomate aporonnate a a a a a oo ‏ا‎ el a a a a a oa ‎4+ Ane rogoon to povenowoa a a 5 a a oo ‏تا لت ل 5 اد ‎a‏ | سر ‎Maintaining good medical practice ‎ine efecieget E o ol a a oo‏ ی ‎7 Tecnica sate ‏سس‎ 0 6 a a a a oa ‏77 ۳ ع 0 21 3 دا ‏نک نا مخت سکع ‎oO o 1 3 1 oo‏ سسسسسسسسسی ‎10 Sopmunienion wit ewers o 5 a a a oo ‎I antago 5 5 1 ‏ل لت‎ oo ‎a a a a a ۳۲-7‏ هه اه ‎valor ne | a a a 5 5 5‏ سب ‎a a a a oo‏ 8 سم 5د ‎2° Goes" compared ta aaactee 5 a a a ۳ 5 | 2 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان