ارائه کوتاه درباره سرفصل های بازاریابی و استراتژی

امين

12 صفحه
794 بازدید
01 شهریور 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
MARKET RESEARCH Qualitativ Quantitati e

صفحه 3:
ON Cae ee al RC anced

صفحه 4:
customer ‏ماعصوناهاع)‎ یت بت 522001 ظ ‎UC‏ ل 0 distributor channels key resources cost structure

صفحه 5:
تیاه زاره ‎SEGMENTS‏ میت UNIQUE VALUE PROPOSITION ۳ ارات اهر 0 ها اس سمل عونا روداموه ۵۲۷ با سور انا ا 5 [tags Und اه 6 PROBLEM yee ‏وه‎ ۵ Por 2 یلید یج ‎ALTERNATIVES‏ ‎et ere‏ معط ادن ‎ees‏ ‏و ‎COST STRUCTURE ‎

صفحه 6:
LEAN METHODLOGY Service blueprinting : service blueprinting methodology, which they refer to as a customer focused approach for service innovation and service improvement can provide a solid starting point

صفحه 7:
MVP)minimum viable product) ‏اولویت بندی نیاز هایِ تحقیقات بازار‎ ‏مشتری‎ ‏طراحی محصول‎ Poway 52,5 hs ‏اولیه براساس هی ی‎ توسعه محصول ‎Dent‏

صفحه 8:
TRACTION Pen ner saree ‏ل‎

صفحه 9:
Funnel ١١ 1225959889 از سمت اس

صفحه 10:

صفحه 11:

صفحه 12:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
49,000 تومان