استراتژی نام تجاری و توسعه پایدار
اسلاید 1: استراتژی نام تجاری و توسعه پایدار Claire Dorland-Clauzel نام تجاری وارتباطاتترجمه: رضا پورمزرعهفروردین 1389
اسلاید 2: مطالب 1: نام تجاری AXA 2: AXA – شرکت پاسخگو
اسلاید 3: استراتژی نام تجاری: یک نام تجاری جهانی مشهور: AXA یکی از زمینه های فعالیت: ” حمایت مالی“ موقعیت ما: ” نزدیکی/ شایسته“ علامت مشخصه/ مفهوم ما: ” مطمئن زندگی کنید“
اسلاید 4: یک نام تجاری مشهور:AXA یک نام تجاری جهانی برجسته مشهور: اکنون برای همه شرکت های گروه AXA بدست آمده استثنائات کمی که نام محلی هنوز همراه با AXA به چشم می خورد آگاهی از نام تجاری در حال حاضر قوی است بویژه در اروپا و برخی از مناطق آسیا پیشرفت مورد نیاز برای ساخت آگاهی نام تجاری مشهور در باقیمانده بازارهای کلیدی استرالیا، ژاپن،ایالات متحده.
اسلاید 5: آگاهی نام تجاری AXA
اسلاید 6: یکی از زمینه ها ی فعالیت:حمایت مالی راهی برای تعریف طیف کاملی از فعالیت های کسب وکار:سود و هزینه،زندگی،سرمایه گذاری و خدمات بانکی جزئی انتخاب شده تعریفی جدید – گسترده تر از بیمه،اما کامل تر از خدمات مالی بیانیه ای رهبری – که شامل تعهدات شرکت در برابر مشتریانش می باشد
اسلاید 7: حمایت مالی:اشاره به رابطه مادام العمر
اسلاید 8: چه کاری را مشتریان ما توقع دارند؟ « شایسته» بیشترین ویژگی مورد توقع می باشد AXA واقعا شناخته شده است به عنوان «نزدیکی» دومین ویژگی مورد توقع می باشد نمرات AXA در حد پایین تری نسب به مهارت انسانی قرار داردجایگاه ما: ” نزدیک/ شایسته ”
اسلاید 9: چالش:ساخت محتوای نام تجاریساخت نزدیکی در ذهن خبره ما نزدیکی: نگرش موقعیت نام تجاری مبتنی بر ارزش های انسانی ”مطمئن زندگی کنید ” نشان دادن علاقه خود و درک درستی از مردم مسئله اصلی نیاز مردم،شادی و توسعه است ما شریک طولانی مدتی برای مشتریانمان هستیم.نزدیکیتخصص: بیانیه ای از حقیقت تعریف ابداعی از قلمرو ما ”حمایت مالی“ مدرک محلی قوی: محصولات، خدمت، آگاهی ارتباط – بیشتر از مالی بازاریابی – هدفدار، مثبت ، مطمئن ، هوشمندشایسته
اسلاید 10: علامت مشخصه/مفهوم ما:” مطمئن زندگی کنید“ منظره ای پویا و خوش بینانه که به خوبی با چشم انداز، ارزش ها و بلندپروازی AXA متناسب است تغییر تدریجی، نه تغییر اساسی و ناگهانی سازگاری با ارزش های بیانیه گذشته شرکتمان پتانسیل بالا در زمینه رقابتی کنونی
اسلاید 11: مطمئن زندگی کنید
اسلاید 12: چند آگاهی 1: ارتباط شرکت در رابطه با حمایت مالی و ” مطمئن زندگی کنید“ 2: چند جایگاه تبلیغاتی محلی AXA در حمایت مالی و/ یا نزدیکی و شایسته
اسلاید 13: مطالب 1: نام تجاری AXA 2: AXA – شرکت پاسخگو
اسلاید 14: هنگامی که حمایت مالی مترادف است با شرکت مسئول توسعه پایدار در زمینه کسب وکار،توسعه پایدار مخصوصا دلالت دارد بر مفهوم مسئولیت، اجتماعی، اقتصادی و محیطی کمک های AXA به توسعه پایدار از طریق ذات کسب و کارشان: حمایت مالی( مانند جلوگیری از ریسک ها) به عنوان سرمایه گذار سازمانی عمده
اسلاید 15: شرکت پاسخگوتعهدات AXA
اسلاید 16: مشتریان خدمت محلی مؤثر مهارت حرفه ای پیوسته، بهبود خدمات و محصولات متناسب با نیاز مشتریانمان در اختیار گذاشتن ابزارها و تلاش کارکنانمان برای رساندن صدای آگاهی به مشتری تدوین حرفه ای اخلاقیات – 5 ناحیه را در بر دارد صدای آگاهی شفافت اطلاعات محرمانه بودن اطلاعات مشتری انصاف مقابله با کلاهبرداری و پول شویی محدوده مشتری – برای سنجش رضایت مشتری
اسلاید 17: کارکنان محیطی کاری که کارکنان را محترم می شمارد ( حقوق انسانی – مقررات ILO سبک مدیریتی تشویق کننده که مردم را توانمند می سازد و رشد می دهد کیفیت اطلاعات در استراتژی AXA اهداف فردی مشخص پشتیبانی از مدیران برای افزایش مهارت ها پاداش منصفانه مبنی بر عملکرد بررسی میدانی برای اندازه گیری رضایت مشتریان
اسلاید 18: ذی نفعان عملکرد عملیاتی که در میان بهترین های صنعت رتبه بندی می شود اطلاعات مالی دقیق و کامل برای همه ذی نفعان ( انفرادی و سازمانی ) به عنوان بخشی از سیاست اداره کردن خوب شرکت
اسلاید 19: تأمین کنندگان حفظ کیفیت روابط به وسیله وفاداری به اجرای دستورالعمل های خرید ما (مناقصه رقابتی، محرمانه بودن پیشنهادها، قبول نکردن هدایا یا مزایای دیگر...) با برگزاری گفتگویی یک بار در ماه با تامین کنندگان اصلی مان با توجه به شرایط پرداخت تامین کنندگانمان را در انجام مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی تشویق کنیم به کمک طرحی عملی از «تدارکات مسئول»
اسلاید 20: جامعه گسترش ابتکارات انسان دوستانه که به کسب و کار ما مربوط می شوند احساسات AXA در عمل - داوطلبان استخدام مؤسسه AXA و برنامه دستیابی بورس تحصیلی AXA به اشتراک گذاشتن تخصصمان با جامعه، بویژه در عرصه پیشگیری مبارزات برای ترویج پیشگیری از خطرات(حوادث جادهای، خطرات سلامتی و غیره.به وسیله آموزش و اطلاعات
اسلاید 21: محیط زیست پیشنهادمی کنیم به مشتریانمان دربهره مندی از تخصصمان در خطرات زیست محیطی مشتریان شرکت را از طریق رهنمودهای تعهد خریدمان آموزش می دهیم و برای شناسایی خطرات زیست محیطی از ابزار استفاده می کنیم بهبود سابقه زیست محیطی خودمان سیستم گزارش زیست محیطی یکساله بهینه کردن مدیریت زیست محیطی ساختمان های اداری AXA بعد از نتیجه گیری از گزارش سالانه: کاغذ کمتر و استفاده بهتر و ضایعات بازیافتی
اسلاید 22: چگونه ما برای رویارویی با این چالش ها سازماندهی شده ایم مدیریت ارشد AXA کاملا پشتیبان است واحدی ویژه در اداره مرکزی AXA (2001) هر مدیر عامل عملیات اصلی AXA هماهنگ کننده محلی منصوب می گردد گزارش اجتماعی و زیست محیطی سالانه: دسته ای از شاخص ها و ابزار گزارش گیری داخلی نصب شده اند( وب پاسخگویی) نظارت از پیشرفت از طریق شبکه ای از « هماهنگ کننده ها» (برنامه های عملی سالانه) و خویشاوندان حفه ای مختلف با هم جمع شده توسط سیاست(تدارکات،منابع انسانی و ....) با در نظر گرفتن كليه ى جوانب AXA به دنبال رتبه بندی از آژانس های رتبه بندی اجتماعی است. سپس این رتبه بندی به عنوان روش امتیازی برای توسعه پایدار در AXA استفاده می شود.
اسلاید 23: ارتباط در AXA: شرکت پاسخگو از لحاظ اجتماعی ارتباط بعد از تحقیقات از آژانس های رتبه بندی اجتماعی توسعه پیدا کرده است: گزارش سالانه مبتنی بر توسعه پایدار، بخشی ویژه در وب سایت اصلی AXAَ AXA رتبه بندی شده است با آژانس های رتبه بندی عالی رتبه(انتهای گزارش سالانه را ببینید) AXA در دو شاخص بین المللی «اخلاقی» به شمار می آید:FTSE4GOOD (UK) andASPI Eurozone(France)
اسلاید 24: Thank You Questions ?
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.