کسب و کارمنابع انسانی و مشاغل

اشنایی با کارافرینی

62 صفحه
420 بازدید
14 فروردین 1401

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
جلت جر سوذى دوريهلو و شك كاش اتا ميهف رد و تام ناخ وه راد دگل ‎iy‏ یت کچ خن یم ده ال که و من در رل هی گيدي ا يل كبد جرب و .و تعفيه كنده خون هر رس رات ‎eden ema‏ ‎a ee wt lt‏ دی و للقت يوست عه ‏جهت رفع و ببشكيري ( مشكلات كليوي و مجاري اناري از فبيل سنك كيد نگ ‎pp Depa‏ ‎AE Aa oe aS cay hea ata ana thy ‏اماب‎ ase ‏متو مسد مو ون رف ل عرد وچ دتم پگ رف گرگ ات ‎Beg‏ ‏توي قب و ‎gta al‏ بخض ضدهيسترع عرد ييخوا واعتالات حصيو :رفع لفسر دكي رمک که ‎Pee eer ‎ae ‏یه ده یپوت ناسحا‎ la ea oSie ‏تیه که خر یه گر از ور قد ين ضدي رق د سكو يورك رآ بر‎ pie ‎Boysen aya Se ‏موی وتو فده یه کت‎ aie ‎ieee: ‘lat ‏سم‎ sg ‏كت ده تما س 8110 553 0933 - 6911 09380667 ها ها ‎

صفحه 4:
سمینار آشنائی با کارآفرینی در سازمان های بيسرو تاليف : دکتر کامبیزطالبی استادیار دانشگاه و مدیرتوسعه منابع انسانی و کارآفرینی سازمان صنایع کوچک ایران = = = = = = = > = = = = = = = = ه 7 = = = = = = . Dr. Talebi

صفحه 5:
8 5 ۲ x 8 ٠ 5

صفحه 6:
آشنائی با ابعاد کارآفرینی درسال 2000 در دنیا بیش از 62 درصد از جمعیت دنیا اظهار داشتند که می خواهند دارای شغل مستقل ( فعالیت .خوداشتغالی ) داشته باشند دیصد از کل جمعیتب الا مادم پبذیرش پیسکبه 34 منظور مستيابىبه رضايمتشغلىمتكىبر فعا يتهاى فرد تكد سف آندسته از افرادى كه در آمريكا دوره هاى ( حاقل یک دوره اى ) كارآفرينى كذراندند بيش از 966798 بیشتر از افرادی که دوره یا دوره های ویژه کارآفرینی را 3\ نگرفتند موفق ‎Wop.‏ Dr. Talebi ۱۱۱ ۱ "۰*۰" ۷

صفحه 7:
پراساس آخرین نظرسنجی که تحت عنوان فرهنگ کار و نگاه ایرائیان به آن انجام شده است . فقط 642 از جمعيت ایران خواهان شغلهای ابت اداری و یا در چارچوب شعلهای وظیفه گراتی هستند روحیه کارآفرینی بشدت درمیان جمعیت جوان ایران درحال گسترش است = = = = = = = > = = = = = = = = ه 7 = = = = << 2 = Dr. Talebi

صفحه 8:
تعاریف کارآفرینی ‎Entrepreneurship‏ رواد شکل گیری تفگرات تولیدارزش افروده از طریی تولید؛ خدمات و با هرگونه خروجی اقتصادی که به همراه خود ایده سازی و خلاقیت های ذهنی . فرصت شناسی (فرصت طلبی) ۰ ابتکار عمل . پشتکار و سخت کوشی را کارآفرینی می گویند هه ۰ = = = = = = >= = = = = = = = = = = = = = = Dr. Talebi

صفحه 9:
تعاریف کارآفربنی ‎Entrepreneurship‏ ‏کارآفرینی : فرآیندی که بتواند با استفاده از خلاقیت » چیز نوئی را همراه با ارزش جدید با استفاده از شناخت زمان ؛ منابع و بکارگیری ریسک و همراه کردن" همراهان" بوجود آورد ۰ کارآفرینی نامیده می شود = = = = = = = > = = = = << 3 = = = هه 7 = = = = << 2 Dr. Talebi

صفحه 10:
تعاریف کارآفرینی ‎Entrepreneurship‏ هرانسانی که در زندگی اقتصادی خود بتواند مسئولیت اجراء یک پروژه اقتصادی (طرح درآمدزا) را ضمن ساماندهی مجموعه خلاقیتها و فرصتها را همراه با سازماندهی منابع ضمن تقبل ریسک و شکست را بعهده بگیرد کارآفربن خطاب می شود هه ۰ = = = = = = = = = = = << 35 = = =_ = = = = = = = Dr. Talebi

صفحه 11:
تعاريف كار آفرينى ‎Entrepreneurship‏ ‏: عوامل کلیدی 1- شناخت هدف 6031 2- داشتن افق ‎Vision‏ ‏3- بکارگیری خلاقیتهای ذهنی Opportunities Creative ‏واقع بینانه برخورد کردن با تفاوت بین‎ -4 ‏خلاقیت ها و فرصت ها‎ ‏جامعه گرا و جامعه پذبر بودن‎ -5 Social Acceptance 6- شهامت . ابتکار. امیدوار و ریسک پذیربودن ‎Active , Brave , Risk Taking‏ ‎Dr. Talebi‏ "۰*۰۱ ۱ 3 i

صفحه 12:
ابعاد کارآفرینی حال می توانیم بگویم که ابعاد کارآفرینی از 5 عامل (شاخص) :تشکیل می گردد خاق ی کچیز نو با ارزش‌نو 17 سایماندهیمتبع لنسانیو سایر منابع شيكر -2 نس 2 برخوردار از هدف‌یشد " بعنلنيكمولفه -4 د وآورعور مقابا 1 عیرلساراردهدم 5 هه . = = = = = = > = = = = << 5 = = = هه 7 = = = = << 2 = Dr. Talebi

صفحه 13:
فرایند کار آفرینی از هیچ فرمول جادوئی برخوردار ee be = 2 "۰*۰۱ بلکه ملشت كيده و شناخنفرصت1 دیسانملنهای کارآفرینی90 دیصد از لیدد های‌لاقو فرصتهای‌شاخته) (شده حاصل کارگروهی است .قديتسانماندهىمنبع ولميجاد يكس نكاملقتصادود تولیدی2 خدماتى و....) كه محيط را براى شكل كيرى خلاقيتها فراهم مى .سازد بيلىشروع. حتماً نيز به بولمىباشد. ولىبا بولكمهم-3 .مى شود شروع كرد Dr. Talebi

صفحه 14:
عوامل تاثیرگذار بر تصمیمات کار آفرینانه اینطورفکرنکنید نگذارید فکرشما با عوامل زیرمشفول اینطورفک رکنید فکرخودتان را معطوف به عوامل زیرکنید با دید سازنده ولمینواییس تنل[ كسسولو تاميرمتبع بسولیعملی .كرص يده خود باشيد ولقع گرا باشید و سعی‌کسنید -2 خودتانسکتکیه گام و ینک پسشت پسشتولنه دستک‌نید جلبعملی تشن زمیکترییفراد -3 .خانواده را دیفکر خود دلشته باشید سعی‌کسنید بسه تسجربه خود -4 لمیدوار بساشید و نسسبنبسه لفزلیش‌لن کرک نید ۱۱۱۰۱۱۱۰۱۱۱۱۱۱۱۷ ۱۷ ۰ ۷ ۹

صفحه 15:
ویژگی های شخصیتی کارآفربنان لفراد مصمم. جستجوگر و پیسکپذیر 17 دارلعروجیه نیز به موفقیت2 دلشتن‌شسعور لستقلا(مل لبی( از ن ظرشخصیتیو -3 اقتصادی برخوردارعاز قدرنخود کنترلیو پرهیز از -4 پراکندگی ذهن ( میدانم به دنبال چه چیز هستم ) بردبار و تحمااکامیابیو شکست 5 شیفته لنچه را تصویمیک ند( مصمم‌لس که -6 بايد انجام دهد ‎ee eg eee‏ خودایی-7 برخودا رازم قولیتخوبلجتماعی هب خوداری ‎Dr. Talebi‏ 7

صفحه 16:
آنچه را که باید کارآفرینان موفق بدانند(انجام دهند) ۳۹۳ شاختف هد یدلتو تنگاهاییقابتو روشهایمقلبله بان[ شناسلیی! ک‌شف) فرصتها -2 مشاهده و درکعمیقاز ن بازها و خولسته های‌مشتری 3 به خللن درد حرکنیسه طرفهدف) -4 یهبریتسازمان5 تکمیل‌حلقه هامگاهیدر نمینه لقتصاد و بسازار جلقتصاد -6 (کسب و کار آشنیی‌با دا نشف نی وفر] ویی‌حرفه لیکه لنتخابک رمصلست 7 دخلاقک‌سو کار -8 ادبیانک‌سو کار -و برخوردایواز قدینچانه ینی 10 Dr. Talebi ‏لمنعطافيذيرى-11‎ ۱۱۱۱۱۱۷۱۱۸۱۱۱۱۱۱ ۱ ۱

صفحه 17:
شاخص های کیفی کار آفرینان آموزش دیده ‎(Learned Entrepreneurial)‏ .ک املامصممو با هدفتجزیه و تحلیل‌شده حرکشیک نند -1 برخوردار از ارادم لام و تاکتیکهاماجرلیی کاملاخسا شم یه -2 «جهنک سب موفقینو وشد هستند حر کب رلساس فرصتهای‌شناخته شده وهدفهای‌تعیین‌شده -3 مبتنیسر فرصتها است ( برخلاف سازمانهای غیر کار آفرینی که براساس منابسع (و یک استراتژی ثابت حرکت می کنند لیجاد شوروشوق‌دومیان‌همکرل نو نقسیم ب ندیم سئولیل ک ارآفرینان 4 .(بسیار مسئولیت پذیر هستند برخوردایعاز عزم و جزم للم بسولیحلم شکلاتل كارآفرينانت بحر -5 (فراوان در مقابله با مشکلات دارند ‎Dr. Talebi‏ ار

صفحه 18:
شاخص های کیفی کا رآفرینان آموزش دیده(دنباله) ‎(Learned Entrepreneurial)‏ تصمیم گیری‌عاقلله و مبتنیبر تجزیه و تحلیلبقیقم سایل تسصمیم گیریسولساس‌دید ننقاط قونو ضعفا: تصمی مگیریولساس‌میزلرق دوتنعطافپ ذیری* تصمیمگیری ی رلساس‌پیسکهلییکه موفقیتوا تا حدودی * کی مى كلد تجزیه و تتحلیلب ازخوردها بولیت صمیماتلینده -7 سس سس سس دس سس م درونی ‎Loi eb eas susan‏ تب لمات بر ‎Lalebj 5 ١ 2 :‏ , = = = = = = = = = = _= - = = = = _= = = = = = = =

صفحه 19:
شاخص های کیفی کار آفرینان آموزش دیده(دنباله) 2 ‎(Learned Entrepreneurial)‏ عدم برخوردارىازلحساسفرور كافبو يا ذوقزدكيلني! 1 واستفاده از قدرت كسب شده برائ ‏ طراحى كارهاى بز ركتر لهل مه ورتتر تصميم تتريهاو تعميمس رعها 12 هنرتبديل فكرلتوييسكهائفرهوبه تفكرلتو ييسكهاى13 كروهى ‎Dee eee‏ تسلطب رسایمانو رهبرینف عا لیتهایلنجام گرفته درارتباط -15 با پروژه تعیین شده 0 اللا ووو ووو

صفحه 20:
CL ‏شاخص های کیفی کا رآفرینان آموزش دیده(دنباله)‎ (Learned Entrepreneurial) برخوردارانقدستن وآوریو اغزلیش لنش لام در همین16 خصوص لیجادتحر کف راولن‌درهمکرلن_ رلعفزلیش‌خافیتها و -17 نوآوری های فردی و تبدیل آن به نوآوری سازمانی بکرگیری مهندسی|رزش در فرآیند تکمیلو لجرلی18 نوآوری ها در سازمان هه ۰ = = = = = = > = = =_ = - << 5 = = =_ = = = = =_ == =

صفحه 21:
: تعاريف ۴ ايده : ايده كاملاً با شناخت فرصت متفاوت ميباشد. بلكه ايده ال ها اتن حمس مانب اک سل ۱ مسئله را بشناسد ( يا بداند) فرصتها: مجموعه از عقاید و ایده های میباشند که قادربه حل . مسائل و مشکلات مییباشند ‎Dr. Talebi‏

صفحه 22:
خلاقیت: برون داد ایده از مغز به روی واقعیتها و جهت دهی عتاشب براي شناخت مسائل , مشكلات و يا هردو = = = = = = = > = = = = = = = = = = = = = 2 << Dr. Talebi

صفحه 23:
هفت عامل مهم در موفقیت کا رآفرین برخودارعاز لیدم و خافینهایت حول‌ساز 17 ۵ اج رستها 2 شناختو كرداويىمنابع -3 بيسكيذيرى4 برنامه پیزیو لجرلییک ردن‌طرح نو 5 قدرتولهیریو ساژماندهی‌ستبع 6 نوآورعو بسرخورداوعاز مدیرینلسترتژیک 7 "۰*7۰"

صفحه 24:
خلاقیت و ايده سازی پنج فاکتور تروتمندشدن الف: متولد در یک خانواده ثروتمند 1 ب : ازدواج با یک فرد تروتمند ج : برنده شدن در یک قرعه کشی د: شروع یک کسب و کار شخصی در آمریکا دو میلیون نفر از درآمد ماهیانه 1 میلیون دلاری برخوردار ,هستند که ۶690 از آنها دارای شرکتهای تولید خدماتی که با شروع فعالیتهای کارآفرینی همراه بود » میباشند ‎Dr. Talebi‏ ۱۱۱۱

صفحه 25:
فرصت ها ‎Opportunities‏ فرصت ها در حقیقت عواملی هستند که ایجاد ارزش برای ذینفعان شارمان ها کارافرنن می کنتد این ذینفعان عبارتند از مشتریو بازارهای‌جدید 17 ار با 2 کارلفرین3 فرصت ها درحقیقت ریسکهای مدیریت شده ای است که توسط = ف = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = .كارآفرين بكار مى رود ‎Dr. Talebi‏

صفحه 26:
فرصت ها ‎Opportunities‏ فرصت ها در حقیقت عواملی هستند که ایجاد ارزش برای ذینفعان سازمان های کارآفرین می کنند این ذینفعان عبارتند از مشتریو بازارهای‌جدید 17 سرمایه گنار ( سهامدارلق -2 کارآفرین3 ۱۱۱ ۱ فرصت ها درحقیقت ریسکهای مدیریت شده ای است که توسط لوفو .كارآفرين بكار مى رود ‎Dr. Talebi‏

صفحه 27:
فرصت ها (دنباله) ‎i ich ts‏ جيرهان انث کیک كارا قرين براق حيات اقتضادى خود شناخته و انجام ميدهد . حيات سازمانهاى .کارآفرین بستگی به استفاده و مدیریت فرصت ها دارد ۱۱۱ ۱ : ویژه گیهای فرصت . فرصت شناسی جذلب جالو قابل_قدیر * نه خيلى_زوك- نه خیلیک وچک؟ باينار و دارلىيتانسيزلاهم برل زمانهاىطولانى* يمان ينجره فرصتها مىباشد * عامللیجارزش رای ولیدکنده وارزشمد ب رای شریان* Dr. Talebi OOOH D DODO OOD

صفحه 28:
فرصت ها (دنباله) آن چیزی راکه .پرداخت آن می باشد فرمول بالا را بخاطر بسیارید فرصت یعنی آن چیزی را که مشتری بدنبال خرید آن است و باید توسط کارآفرین شکار شده باشد = = = = = = = > = = = = = = = = هه 7 = = = = << 2

صفحه 29:
فرصت ها مشتری را میتوان دنیای واقعی کارآفرین نامید. مشتری حاظر است :پول برای كلالفباكيفيت * کا وت مینک نده نیاو * كلافزيباو جتلب * كلافبا مقومتة كلفد ارات ‎ey‏ ۷ a DOOODOODOODD DODD ODDO DOO URE Dr. Talebi

صفحه 30:
: فرصت ها درحوزه های زیر را باید اینطور شناخت فرصتها در بازار :۳۵۲۱۵6 صا ات ممووه بازار هنوز مسعتیادیدارد و میتطنیم‌چنگيپاندازيم. میتولنیم -1 از تقاضاهای جدید بهترین استفاده را ببریم و یا با کمی خردمندی تقاضاهای جدید را بوجود آوریم . مشتریاردر فاصله کموپبا" ما" قرار دایند.یصتمکاردر بازار -2 دسترسی جغرافیائی . بازارهایبرمشتری خوش‌پرداخت لهل‌خر بد لهل‌خر پدلنبوه -3 ‎Jal‏ خرید متنوع ‏بازایهای‌که مشتربابا "شاخص‌قیمت محصول را لنتخاب4 ‏بلکه کالای نو و جذاب را با هرقیمتی میخرند ‏مثال:فروش تلویزیونهای دیجیتالی بالامپ تصویرپلاسما (کربستال ‎Dr. Talebi‏ ‎

صفحه 31:
: فرصت در حوزه اقتصاد ‎De‏ ‎TR‏ © tc ۱۱۱ ۱ F QB تولید(حجم کمی) 2- بازگشت سریع ریسک سرمایه گذاری ازنقطهن) به نقطه 1 وجود سرمایه . بازارسرمایه. مشارکندر سرمایه گناری3 با لإومنحاشيه سود باتوجه به يائين ومن نرخ بهره -4 ‎Dr. Talebi aS‏ = = = = = هه 7 = = = = << 2 =

صفحه 32:
: فرصت ها درجوزه های دیگر فرصتهایزبادیولی‌سرملیه گناییلوجود فرصتهای1 بازارولقتصاد) درفعاليتهاى متنوع وجود دارد ‎Harvesting‏ ‎Oppprtunity‏ 2-شناسائی فرصت درحوزه "رقابت " در زمانیکه از قدرت رقابت گری و رقابت پذیری خود مطمثمن هستیم ‎Dr. Talebi‏ = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

صفحه 33:
: فرصت ها درحوزه های دیگر "زمان. دوراندیشی , اطلاعات جامع . روحیه کارآفرینی برنامه ریزی * حلقه های : شناخت فرصت واستفاده موثرازآن جهت نیل به هدف می 58 = = = = 2 = = => = = = = . = = = = = = = = = ۱ Dr. Talebi

صفحه 34:
استراتژی در سازمان های کارآفرین ‎Entrepreneurial Strategy ¢‏ 8 : استراتژی بعنی ی که با بکارگیری منابع مختلف ۰ ماموریت های را ضمن برنامه ريزى و زمانبدى جهت كسب فرصت هاى شناخته شده كه بعنوان افق “ ‎"vision‏ ‏سازمان درنظر #رفية هده ذر قالنت اهدافك یر داف ری ۱ ۱ لال رو خط كار به آینده مى رسائد. = = 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 a = = = = = = = Dr. Talebi

صفحه 35:
ابزارهای استراتژی در سازمانهای کارآفرین وجود مدیر کارآفرین1 وجود عقاید وطرحهای2 کارآفرین وجود نف نیو -3 تخصص لازم وجود لطاهات4 ‎eee‏ ‎So‏ وجود مشتریو بازار -6 وجود برنامه -7 وجود لعتقد و لعتمد -8 دسته جمعی وجود بقبه و فضای:و رقابت آمیز وجود ف ضاء با محیط -10 : حمايت كننده(قوانين (......مقررات و ۱77777۵ 3

صفحه 36:
مبحث استراتژی ( دنباله) Pes pee peo Cnr ماموریت و اهداف ‎Mission &‏ ارزيابى خارج بنگاه محیط دورتر, ا ؤةؤ 0000000500095 Dr. Talebi

صفحه 37:
ایک با چهارعامل محیطی تاثیرگذاربرشکل استراتژی یک سازمان کارآفرین ~~ = = = = = = = = = = i= 5 << = = 7 ‏ه‎ ‎= ‎= ‎= ‎= ‎2 << =

صفحه 38:
چهارعامل محیطی تاثیرگذاربر شکل استراتژی یک سازمان کارآفرین :فرصت ها: قوت ها وجودفر صتهائ_كرديبازايها - قديتكلازيقابتهذيرى- وجود تنوع ديبازار له وجود تكولوييهاوارزلزقيمت2 - دلشتنرنامه هاىكاربردى- و مکمل کننده فرآیند نوآوری - برخورداری از نیروی انسانی نباز به محصولاتف وآویی‌شدد و مدپریتماهر - :نهد بدها: ضعف ها وجود یقبای‌جدید - ولندما نی لنینتولیدی- بللافتنسطح نیاز و نوقع‌مشتریان -عدم برخوردایواز قدیت- 3 وجود قولنین دون‌خاصیت ‎a et‏ مونع‌و چلش‌هاو‌قانینی - مدیریتضعیظلستاد -شاگردی - ندلشتربرنامه و یابرخوردایی . - ‎Dr. Talebi‏ at = = = = = = 2 = = = = = = = = = = = = = = = =

صفحه 39:
مدل استراتژی مبتنی بر برتری دررقابت نتایج : 1- سودآوری 2- برخورداری از سهم بازار در بازارها 3- رضایت مشتریان 4-ادامه حیات شرکت | استراتژی ها استراتژی مبتنی بر سایر مولفه ها- استراتزی مبتنی بر قیمت (...نوآوییو) ا ا ‎ff al‏ بنیادی ارزیابی شرکت (بنگاه).. مس وزیابی عواملی محیطی ‎"۰"*۰+7۰۱7۱۱ ۸ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 40:
مبحث استراتژی ( دنباله) حال رسيديم به طراحى یک مدل استراتژی برتری در رقابت دوستان باید ابتداء به سوالات زیر پاسخ دهند چه عولملید و طراحیلسترلتژی‌ش رکش ما مهم لسگ -1 تفليتهائإسترلتزى المهطفرا بكويد؟ -2 3- ‏ذیر وق ابل عیر م ی اشد؟‎ alee less ILI 4- ‏آیالهدافه‌قابل عییر و تعطفم ی اشند؟‎ 5- ‏خودتان | درکنلم لستزلتزیموفقمپدنند؟‎ الف: استراتؤئ مبتى بر عرضه كالا با قيمت رقا ب: استراتژی مبتنی بر تولید کالای نوآوری شده باقیمت رقابتی ‎pee ee‏ ۱۱۱۱۱۱۸۷۱۱۸۱۱۱۸۱ ۱ ۱ ۱

صفحه 41:
مبحث استراتژی ( دنباله) نگاه به فرصت ها در بازارهای دور و نزدیک ‏ این الزام را برای کارآفریتان و سازمان های کارآفرینی بوجود می آورد که باید مجموعه خروجی سازمان یعنی تولید (یاخدمات) بتواند اولین دسته از مشتریان را درمقیاسی که درهنگام تولید با قیمت ارزان از ظرفیت ولید را بنوعىييشرفروشكند و يالمينكه در 7546 کمتر از 2 ماه قابلیت جذب مشتری برای فروش حدافل 9645 از ظرفیت تولید خود که دارای ویژگی های جدید با ارزش افزوده جدید ( نه براساس پائین ترین قیمت ) را داشته باشد ۱۱۱۱۱۱۱۷۱۷۱۱۱۱۱۷ ۱:۵۷۱۹ ۸/۷/۱۱

صفحه 42:
مبحث استراتژی ( دنباله) دستیابی به استراتژی برتری دررقابت قيمت پائین تر یا قدرت درعرضه محصولات با پائین تربن قیمت "۰*۰۱

صفحه 43:
مبحث استراتژی ( دنباله) بنابراین بدین نتیجه رسیدم که بايد از استراتؤى برترى دررقابت برخوردار باشيم بو خورداری از قدرت خدمات پس از فروش با کیفیت استراتژی برتری در رقابت دارای برتری در حلقه های (12.3.45) تجارب شناخ نیازهای مشتری 3 ان ؤةؤ 00000005009090 Dr. Talebi

صفحه 44:
مبحث استراتژی ( دنباله) بدانیم که برخورداربودن از استراتژی, باعث پایداری برتری دررقابت .خواهد بود : رقابت بعنه ب درلمد شركتهاويقيب مخارج (جمع هزینه ها مخارج(جمع هزینه ها) = پرابراست با سود خالصس GH) = = = = = = = > = = = = = = = = = = = = = = =

صفحه 45:
Dr. Talebi 1 A 3

صفحه 46:
= = = = = = = > = = = حرکتچرخه نطفه بسه شکرجهی‌ظاهری‌موجود زندم) (در تسولید؛ شروع مقدماتتولید کللا ری ره مر ویر eeepeeenone

صفحه 47:
:جواب سوال تبلی. شما تولید کننده محصول پا محصولات هستید بنابراین؛ فرصت برای تولید محصولات مشتریپذیر هدف می باشد استراتژی برمنبای کشف بازار *لستراتژی برتری دررقابت درموردچرخه عمر( سیکل عمر) محصول خود فکرکرده اید؟ = = = = = = = > = = =_ = = = = = هه 7 = = = =_ << 2 =

صفحه 48:
مبحث استرا تژی (دنباله ) انتخاب استراتژی مناسب که بتواند فرصتهارا شکارنموده و آنرابه واقعيت تبدیل کند سئوال از کارآفرینان حاضر درجلسه به نطر شما : کدام فرصت ها؟ لاا ۱ ۰"«۰7۱۱" ۳9 چه مدل استراتزی؟

صفحه 49:
نوآوری در سازمان های کارآفرینی ‎Innovation In SMEs‏ : تعاریف نوآویی فرلیندی‌که کرآفرینا ی کلیده خالقو برخودار 17 ازجوانب کاربردی قابلیت ایجا د یک ارزش جدید را از طریق تولید یک کالا ویژه و یا از طریق منابع نو کالای قبلی را بدست می آورد ۰ نوآوری می نامند 528 هه 3 = = = = = 2 > = = = = << 3 = = 7 = = = = = 1 =

صفحه 50:
نوآوری در سازمان های کارآفرینی لستفامه ازپتانسیل‌های‌جدید که توسط کارآفرینا ‎8S hoes‏ + ی واند با ات یک کالای جديد دا نك اررش نو كه از طریق تغییر فرآیند تولید و منابع متفاوت بوجود می آید. را نوآوری می نامند ( پیتر دراکر) = = = = = = = > = = = = Ss = = = 7 ‏هه‎ ‎= ‎= ‎= ‎= ‎= ‎= Dr. Talebi

صفحه 51:
چرا نوآوری ؟ قبل ازپاسخ نظر خودتان را(مخالف یا موافق) درمورد سوالات زیراعلام بفرمائید : سوالات آبا فسکرمی‌کنید کسه هميشه کل لی‌شما دارلی‌مشتری:1 لس یا فسکومی‌کسنید کسه تسغییر با نسوآوویتسفاوتیندارد؟ -2 یا تسغییر روند تسولید شسما و با تسغییر در شکلنلاهریو -3 حتی ساختار اصلی کالای شما مشتری را قانع می کند؟ لیا ما باید زودتر از مشتریپیبه ‎Lok‏ | تقاضاهای4 جدید Dr. Talebi 58 = = = = = = = = = = = = = = = _= = = = = = = =

صفحه 52:
شکل گیری تقاضا براساس رولك تكنولوزيهاى يايد تغييردرذائقه مشترى ازطریق تکنولوزیهای شاخص قیمت هرواحد کالای فروخته شده حجم يا تعداد توليدات عرضه شده منبع : مقاله دكتر كلوس در سمينار جهانى شدن نوآورى - آلمان 2000 ‎Dr. Talebi‏ [۱ ۱۱۱/۸۱ (۸

صفحه 53:
نوآوری (دنباله) استراتژی برتری در ‎a oe‏ دهنده شاخص قرارگرفتن (موردهدف بودن ) مشتری بعنوان محورحرکنها و برنامه برنامه ریزی ها در سازمان های کارآفرینی می باشد ‎co‏ ‏ازآنجائیکه تغییرات گوناگون درفاکتورهای مهم مانند تکنولوژی دانش فتی اطلاعات. دائقه . نیازهای جدید و زمان مستقیما بر وی دا وار مشتريان ی گنز توا بل ما كه میتواند از این تغییرات درجهت مثبت استفاده کند. نوآوری است ,شکل و مدل نوآوری را براساس بازارهای هدف باید مشخص کرد ۱۱۱۱۱۱۱۷۱۷۱۱۱۱۱۱: ۷۱۹ ۸/۷/۱۱

صفحه 54:
امحققین. اند یشمندان» طراحی اولیه حرکت نوآوری و دس مراكزاستيقاتي مشاوران خبره و.... »| __ کسب کمک و حمایت وسایرمراکزخدمات رسانی 2 1 + 1 4 iL 71 ١ a al ‏اقتصادی‎ شروع به فروش مار نوآورشده ۱/۱1۱۱ ۱۷ لا با هشداربه کار ۲ 00 و

صفحه 55:
2 لطفا براى اطلاع بيشتر از جزئيات اجراء فرآيند نوآورى در سازمان هاى كارآفرينى مقاله در شماره نشريه مسيريتى تدبير را .مطالعه فرمائيد > = = = = = = > = = =_ = << 5 = = = هه 7 = = = =_ << 2 =

صفحه 56:
Market ‏بازار‎ تلاش شما برای کسب موقعیت ثابت ۰ روبه رشد و انحصار در بازارها هدف می باشد. ولی هشدارهای زیر درمورد شناخت خود و هدف قراردادن بازار خود را قبل از طراحی استراتژی جدی بگیرید ااااهشدارها هشداراول:استراتزى را محدودبه يك بازارويايك طيف آزمشتریان 0 ‎aL ea cs ote‏ که ققط سيم حود را و ربارار فتلى حفط كنيد ‏هشدارسوم:بازارهدف با هدف بازار بسيارمتفاوت است ‎Ci par ae‏ نسبی را دربازار زیادجدی نگیرید.ازنیتها و ‎

صفحه 57:
دسته بندی بازارها دسته اول: بازارهای مکاره دراین بازار شما با طیف های مختلفی از مشتریان با ذائقه مختلف و قدرت پرداخت متفاوت برخوردارهستید. ریسک سرمایه گذاری . درلیرپزارها 50-50 لستن_عیرسترلتژیی دسته دوم: بازارهای ثابت دراین بازارها شمابا طیفی ازمشتریان که تفاوت ناهنجار و گسترده ای با هم درقدرت خرید و ذائقه ندارند. روند تغییر دراين بازارها کند می باشد. ولی چنانچه تغییری رخ دهد بشدت رویکرد و وضعیت بازارها تغییر می کند. ریسک دراین بازارها 70 درصد مثبت و 30 درصد خطر دربردارد. بنابراین توصیه میشود ‎DA ee bell eo‏ ۱۱۱۱۱۱۷۱۱۱۸۱۱۱۱۷ ۸ ١11111 ‏1م‎ hn خواهید کرد . فراموش نکنید که خود را آماده مقابله و تجولرچرگیزور < 7

صفحه 58:
بازار(دنباله) دسته سوم : بازارهایی که دا ار ازمشتريان ‎ou tes‏ بت تنوع پذیر و نودوست هستند ‎٠‏ كيفيت . چد ‎ise‏ بودن کاربرد. شکیل بودن؛ اد بودن از تکنولوژی بيشرفتة ‎tele,‏ کاربرد ساده سریع ازجمله شاخصهای انتخاب محصول مى باشد = = = = = = = => = = = = = =! = = = = = = = = = Dr. Talebi

صفحه 59:
نوآور باشید » نوآور بيانديشيد . نوآور عمل کنید و نوآور برنامه ریزی کنید تا نه تنها سه مدل بازار بلکه بازارهای جهانی را بتوانید فتح كنيد = = = = >= = as 53 > - ‏سس‎ ‎5 ‎- => te = = > ‏هه‎ ‎۰ > > > = ts ts = Dr. Talebi”

صفحه 60:
تست درجه کارآفربنی حال با پاسخ به سوالات طرح شده خود را از لحاظ درجه کارافرینی ‎ees eas‏ نتایج آزمون تست درجه کارآفرینی خود را میتوانید با ‎E-mail ju!‏ به آدرس زیر دریافت نماید. Talebi@mind. gov.ir Kambeizt@yahoo.com ‏لطفاً به جهت دریافت جواب صحیح » صادقانه به سوالات‎ ‏پاسخ دهید.‎ "۰*"۰۱۱ ۸۵

صفحه 61:
i 4 4, 2 2 = os ی شر وع کارآفرینی

صفحه 62:
تقدیر و تشکر تقدیر و تشکر از شم عزیزلنو سرورلنگ رلمی‌که درلینسمیتر حضور 17 «رخورتحسین داشتید مدیریتمحترم و سایر همکارلن گ رلمی‌شرکنخدمات2 علمی 7 صنعتی استان فارس جهت برنامه ریزی مناسب سرکار خانم جعفرخان ک ارشناس‌محترم مديريتقوسعه -3 متابع انسانی و کارآفرینی سازمان صنایع کوچک ایران سایر دوستانو همکرلن‌تاش‌گر 4 ۱۱۱ ۱ (0 Dr. Talebi

39,000 تومان