صفحه 1:
صفحه 2:
اصلاح بور و كراسى اذارى
1
صفحه 3:
* راه اندازی اتوماسیون اداری
* ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیر خانه های شهرداری
تهران
| اصلاح رفتار سازمانی
Eee
صفحه 4:
كام اول
راه اندازى سيستم اتوماسيون ادذارى
صفحه 5:
گام اول؛ راه اندانری انوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات
شناسایی و رفع مشکلات
33
ل- سخت افزاری -- سطح دانش رایانه ای
ine نرم افزاری — مقاومت سازمانی
صفحه 6:
کام اول: راه اندازی اتوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات : مشکلات سیستمی
حل مشکلات سخت افزاری
شناسایی مشکلات سخت افزاری تمام واحدهای شهرداری تهران طی بازدید ها و اخذ گزارشات
7 تامین رایانه های مناسب به تعداد کافی ( پیش از ۳۱۰۰۰ کاربر) با محوریت سازمان فاوا
صفحه 7:
حل مشکلات نرم افزاری
شناسایی مشکلات نرم افزاری (سیستم اتوماسیون اداری) در تمام واحدها و برگزاری
جلسات کارشناسی متعدد برای رفع این کونه مشکلات.
اعمال تغبیرات لازم و مورد نیاز کاربران. شناسایی شده در بازدیدهای نظارتی. جلسات
مشورتی و ...در قالب بیش از ۱۰۰ ویرایش نرم افزار اتوماسیون اداری.
صفحه 8:
مشکلات کاربری
حل مشکل سطح دانش رایانه ای کاربران
7 برگزاری جلسات متعدد با مدیران و کارشناسان جهت دریافت نقطه نظرات.
صفحه 9:
مشکلات کاربری
حل مشکل سطح دانش رایانه ای
| ارتقاء آگاهی کاربران از طریق برگزاری کلاس های مختلف آموزشی و برگزای آزمون
صفحه 10:
روند افزایش تعداد کاربران
ا
تعداد كاربران
Gg
73
2
797
0 30451 "1
35750
صفحه 11:
آموزش راهبران و کاربران
e000 61000:
مه
44350
0
كك تكد 2 0000
0
ec00
e000
e000
°
Boba » of
سال 89 سال 88 سال 87
44350
61000
89360 34
صفحه 12:
ثبت بیش از ۱۷ میلیون نامه از تاریخ عملیاتی شدن (۱۳۸۵) سیستم تا کنون (۱۳۹۰)
تعداد نامه های 4“ الکترونیکی
.10833
7
سال 89 سال 88
0 سس
1570791 || 2 سال 87 0 |
1356831
1083397
2
صفحه 13:
ثبت بیش از ۱۷ میلیون نامه از تاریخ عملیاتی شدن (۱۳۸۵) سیستم تا کنون (۱۳۹۰)
تعداد نامه های صادره الکترونیکی
22100000
22050000
2000000
1950000
1900000
1850000
1900000
1750000
1700000
1650000 ea
1600000
سال 87
تعداد نامه ها
1777884
2065635
1957858 2
صفحه 14:
دستاوردهای پروژه اتوماسبون
فعال نمودن ۳۷۰۰۰ کاربر سیستتم اتوماسیون 1
عملیاتی سازی بیش از ۳۰۰ دیبرخانه در سطح شهرداری تهران
ثبت بیش ان ۱۷ میلیون نامه از تاییخ عملیاتی شدن (۱۳۸۵)سیستم تا کنون(۱۳۹۰)
برقراری ارتباط میستم اتوماسیون اداري و آرشیو جهت کاهش حجم نامه های کاغذی مرتبط با پرونده های املاک
برقراری ارتباط سیستم اتوماسیون اداری با سیستم شهرسازی جهت یکپارچه سازی امضای الکتروئیکی در صدور پروانه و گواهی
برقراری ارتباط سیستم اتوماسیون اداری با یستیم ثبت اعتراضات عوارض (توزیع قبوض انبوه عوارض)
امکان رویت نامه های اتوماسیون در سیستم کمیسیون ماده صد
حذف کامل ارسال و مراسلات نامه کاغذی فی مایین مراکز استفاده کننده jl سیستم اتوماسیون در سطح کل شهرداری تهران
قراری ارتباط با سیستم کمیسیون ماده صد جهت بکپارچه سای امضای الکترونیکی در صدور آراء
تهیه دستورالعمل اجرایی نحوه انجام مکاتبات جهت هماهنگی بین کلیه مراکز شهرداری
عملیاتی سازی سیستم شورای شهر و شورای شهرداران
ارتباط با آیشیو پرستلی مدیران
ره اندازی سیستم یادآوری نامه های. موحود در کارتابل از طریق ارسال 5۳85 به مدیران
ارانه نسخه لایت جهت استفاده از طریق توکن
ارسال نامه از ECE gb
راه اندازی فایل سرور
راه اندازی سرویس بيامكك
صفحه 15:
حل مشکل مقاومت سازمانی
* . اطلاع رسانی و فرهنگ سازی وسیع در قللب بازدید های تیم نظارتی (۱۱۵ مورد) با
عنايت به تا کید شهردار محترم تهران به استفاده ۱۰۰ درصدی از سیستم و حذف کاغذ,
توام با تصریح استفاده شخصی مدیران ارشد از اتوماسیون اداری.
صفحه 16:
اطمینان از تداوم سیستم
7 بازدید از سطح کلیه مناطق, سازمانهاء ش کت ادارات و ...
صفحه 17:
اطمینان از بهره گیری مداوم و بهینه از سیستم
توسط کاربران
17 نظارت و ارزشیابی همه واحدهای شهرداری تهران در استفاده از سیستم اتوماسیون اداری
صفحه 18:
اطلاع رسانی فعالیت ها در پرتال داخلی شهرداری تهران
صفحه 19:
گام
ندهی
ز ماز
2 تهران
co ی هر
ee Ko
igh 5 های
38
صفحه 20:
گام دوم: ساماندهی gy wills سانرماندهی دبیرخانه های شیرداری ثبران؛ سازماندهی مجدد
۰ ۰
سازماندهی مجدد
] eee)
20
حذف دبیرخانه های
جزیره ای
ایجاد دبیرخانه های
متم ركز
5200000
شناسایی مکاتبات
اضافی
تعیین سلسله مراتب
صفحه 21:
ام دوم: ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیرخانه های شیرداری تیران: سازماندهی مجدد
حذف CR dE wo جزیره ای
17 تم رکز فعالیت دبیرخانه ها
)۲۷۰ حذف دبیرخانه های جزیره ای (از 4۱۵ به I
تعداد دبیرخانه ها
21
صفحه 22:
1
م: ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیرخانه های شیرداری تهران: سازماندهی مجدد
حذف CR dE wo جزیره ای
ایجاد دبیرخانه های متمرکز
صفحه 23:
استانداردسازی دییرخانه مر کزی شهرداری
تهران qe ایزو ٩۰۰۱
صفحه 24:
الگوسازی اقدامات صورت گرفته و ارایه
آن در سطح کلان شهرهای کشور و دولت
صفحه 25:
سازماندهی مجدد
وا گذاری مسئولیت ورودی و خروجی مکاتبات و
نظارت بر گردش کار به دبیر خانه ها
صفحه 26:
تبدیل مکاتبات کاغذی به مکاتبات سیستمی و حذف
کاغذ از sate و تهران
صفحه 27:
fe
اصلاح رفتار سازمانی
لا
صفحه 28:
با توجه به بررسی های صورت گرفته به نظر می رسد بیشترین نارضایتی
شهروندان مربوط به نحوه برخورد با آنها می باشد که برای انجام این
كار بايد فعاليت تب صورت گیرد.
برنامه ريزى بركزارى كلاسهاى آموزشى در زمينه نحوه برخورد با ارباب رجوع با حضور اساتيد
برجسته (مديران-كار كنان)
جيددمان صحيح نيروها در يشخوان
٠7 نظارت دقيق بر نحوه برخورد كاركنان و ارزيابى آنها
28
صفحه 29:
مدیریت رفتار سازمانیی
ل
رفتار با برسنل
6 با همکاران و رده های
0 ا
ى بالاقر
صفحه 30:
بیشترین تعامل سازمان در واحدهای مرتبط با مردم از جمله:
۳
دبیرخانه ها
٠7 دفاتر خدمات الکترونیک
0 املاکك
1 اجرای احکام
17 پارکبان
نواحی
30
صفحه 31:
-
از توجه شما سپاسگزارم
