کسب و کار برنامه‌ریزی

الگوی نیاز سنجی کافمن

Kaufman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “الگوی نیاز سنجی کافمن”

الگوی نیاز سنجی کافمن

اسلاید 1: به نام خدا عنوان:الگوی کافمن استاد :سرکارخانم دکتر لیلا صفایی فخری دانشجو: هاجر خانزاده

اسلاید 2: ارزیابی آموزشارزیابی اثر‌بخشی آموزشمیزان اثربخشی آموزش، تا مدت­ها، با طرح سوالات چهارگزینه­ای و یا برگزاری امتحانات پایان دوره­ای سنجیده می شد. این روشهای سنتی تنها بر روی حفظ کوتاه مدت دانشها تمرکز داشتند. و به هیچ وجه نمی‌توانستند ارزیابی خوبی برای کسب مهارتی باشند که بتوان آن را به طور مؤثر در یک بازه‌ی کاری کوتاه یا بلند مدت، آن هم در یک محیط واقعی بکار بست.اکنون شرکتها تمرکز خود را در اجرای برنامه‌های آموزشی، از “چقدر” به “چقدر خوب” تغییر داده‌اند و بیشتر تأکید خود را بر اثر‌بخشی برنامه‌های آموزشی قرار داده‌اند. سوالاتی مانند اینکه آیا کارکنان چیزی می‌آموزند؟ و آیا این آموزشها موجب پیشرفت در عملکرد آنها شده است، و پرسشهایی از این دست نشان می‌دهد که اهداف آموزشی در شرکتها نباید تنها مبتنی برمیزان بازگشت سرمایه باشد، بلکه باید بتواند مجموع مهارتهای مورد نیاز فراگیران را نیز بهبود ببخشد. طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارها باید به شرکت کنندگان کمک کند تا دانش و مهارتهای جدیدی کسب نموده و مهارتهای قبلی خود را توسعه دهند. اما پاسخ به این سوال که، یک دوره آموزشی تا چه حد در تأمین این هدف موفق بوده است، اهمیت انجام ارزیابی یا سنجش اثر‌بخشی همه جانبه آموزش را روشن می­‌سازد.

اسلاید 3: چرا سنجش اثربخشی برنامه آموزشی نیاز است؟

اسلاید 4: مدل ارزیابی یادگیری کافمن

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید