معماری و عمران

اندیشه در معماری

a-mamari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اندیشه در معماری”

اندیشه در معماری

اسلاید 1: اندیشه در معماری؟

اسلاید 2: اندیشه چیست؟فکر حرکت ذهن است از مطلوب به طرف مبادی مطلوب و سپس حرکت آن از مبادی معلوم(تصوری یا تصدیق) به جانب مطلوب.فکر عبارت از دو حرکت است : در حرکت نخست در خزانه معلومات خود مواد و مقدمات لازم را که متناسب با کشف مطلوب باشد می یابد و در حرکت دوم آن ها را به نحو مناسب مرتب و منظم می کند. پس مطلوب هم مبدا حرکت است و هم منتهای آن

اسلاید 3: اندیشه در معماری؟مطلوب معماری چیست؟ پدید آوردن اثر - ساختناندیشیدن به ساختن به صورت بنااندیشیدن به ساختن به صورت نوشتارنوشتار در معماری به چه صورت هایی ممکن است؟تعریفنظرنظریه - تئوریمبانی نظری

اسلاید 4: تعریف -Definition تعریف : مجموعه تصورات معلوم که به کشف تصور مجهول منتهی شود. تعریف به ما می گوید که یک چیز باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا آن واژه بر آن اتلاق شود. مثال- مثلث: هر سطح محدود به سه خط راست.تعریف یک واژه یعنی چه؟ واژه ها به خودی خود معنی ندارند ما انسان ها به آنها معنای خاصی را که دارند می دهیم و آن را قرارداد می کنیم. تعریف : معنی و فضای مفهوم یک واژه به وسیله صفاتی مشخص و بر مبنای قواعدی خاص معین می گردد. در جریان تعریف صفاتی جستجو و برگزیده می شود که به وسیله آنها بتوان این فضای مفهوم را تعیین و مشخص نمود و بدین ترتیب این صفات عملا نقش خطوط مرزی و محتوای فضای مفهوم را ایفا می کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید