اوقات-فراغت

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اوقات فراغت”

اوقات فراغت

اسلاید 1: به نام خداوند هستی آفرین

اسلاید 2: آموزگار : خانم توكلي مطالعات اجتماعی پایه ششمتهیه و تنظیم: فاطمه سادات حيدري

اسلاید 3: اوقات فراغت

اسلاید 4: شايد تا به حال اين ضر بالمثل را شنيده باشيد کهزندگی انسان، مدّت زمانی است که در اختيار دارد. اين زمان به لحظ هها و ثاني هها و رو زها و هفت هها و سا لها تقسيم شدهم یگوييم. « اوقات » يا « وقت » است که در اصطلاح به آنممکن است شما تا به حال دقّت نکرده باشيد که در يک شبان هروز چند ساعت را به چه کاری اختصاص م یدهيم.اگر دربار هی فعاليّ تهای يک روز خودمان به دقّت فکر کنيم، ممکن است به اين نتيجه برسيم که کا رهايی را بيش ازحد يا کمتر از حدّ لازم انجام م یدهيم.

اسلاید 5: به نمودار توجه کنید.این نمودار فعالیت های یک شبانه روز را به خود اختصاص داده است؟ امیر برای چه فعالیت هایی وقت بیشتری گذاشته؟ نظر شما در مورد برنامه ی امیر چیست؟

اسلاید 6: آیا تاکنون به برنامه ی روزانه ی زندگی خود فکر کرده اید؟شما چند ساعت در شبانه روز می خوابید؟ چند ساعت را در مدرسه می گذرانید؟ چه مدت تلویزیون تماشا می کنید یا بازی می کنید؟

اسلاید 7: چگونه نمودار زمانی زندگی روزانه را ترسیم کنیمیک دایره را به 24 قسمت می کنیم. هر قسمت نشان دهنده ی یک ساعت است.سپس فعالیت های یک شبانه روز خود را در نظر می گیریم.برای مثال، شب گذشته چه ساعتی خوابیدیم و صبح چه ساعتیاز خواب بیدار شدیم، یعنی چند ساعت خواب ؟ به همان میزان تعداد ساعات را روی نمودار جدا می کنیم و رنگ می زنیم. اکنون شما هم این فعالیت را انجام دهید.

اسلاید 8: چگونه نمودار زمانى زندگى روزانه را ترسيم كنيم؟يک شبان هروز چند ساعت است؟ابتدا يک دايره رسم و آن را به ۲۴ قسمت مساوی تقسيم م یکنيم. هر قسمت نشا ندهند هی يک ساعت است.سپس فعاليّ تهای يک شبان هروز خود را در نظر م یگيريم. برای مثال، شب گذشته چه ساعتی خوابيديم و صبح چهساعتی از خواب بيدار شديم؟ يعنی چند ساعت خواب؟ به همان ميزان، تعداد ساعات را روی نمودار جدا م یکنيم ورنگ م یزنيم. اکنون شما فعاليّت را انجام دهيد.

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11: ما هم نیاز داریم که از طریق نماز، دعا و خواندن قرآن با خداوند ارتباط برقرار کنیم و باید بخشی از زندگی روزانه ی خود را به این کار اختصاص بدهیم. در یک برنامه ی متعادل، استراحت و خواب کافی وجود دارد. دیر خوابیدن و کمبود خواب روی سلامتی جسم روان ما تاثیرات بدی به جای می گذارد.

اسلاید 12: نماز، دعا و خواندن

اسلاید 13: استراحت

اسلاید 14: حضرت علی بن ابیطالب (ع) فرمودند:از دست دادن فرصت موجب ندامت و اندوه استمنظور از این عبارت چیست؟منظور از اين عبارت اين است كه بايد براي اوقات و فرصت هاي زندگي خود ارزش قائل شويم و از آن ها براي انجام فعاليت هاي درست و مناسب استفاده كنيم ، چرا كه در غير اين صورت ، براي شخص پشيماني و غم به جا مي ماند و زمان از دست رفته ديگر به عقب باز نمي گردد

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید