صفحه 1:
HSM Associates
Transport Planning & Traffic Engineering
Consultants
www.hsmassociates.eu
+44(0)8700-101370
صفحه 2:
1:50 موق Mrneport Pharr & DrohPic Bugeertey Oowrukas
صفحه 3:
ایجاد یک
SOD EN eee ce
در ايران
SN Pee ore ا ل neves
حوادث ناشی از ترافیک
متوچهر نحوی
رئیس اتحادیه 21/6960 .آموزش ایمنی جاده و مشاوران آموزش
ل ل ل الل ل ان
صفحه 4:
صفحه 5:
:اهداف سازمان می بایست شامل موارد زیر باشد
لارتقاء ايمنى جاده بوسيله تنظيم استاندارد ها براى رانندكان
وسايل نقليه و مربيان
“”آزمون مناسب و كارا از رانندكان وسايل نقليه
تأمب 0 55 رح يان
نقلیه سنگین» Pye Deere NES Par
فراهم سازی منابع آموزشی و ارانه آموزش ایمنی جاده در
co
صفحه 6:
ممتحنين رانندكّى: معيار هاى اوليه جهت كزبينش
دارا ا ار 7 il an Gre سه سال
امين و قابل اعتماد
كت
توانايى بالا در قضاوت
عادل و منصف
* سازمان استاندارد ملی رانندگی ممکن است استثنایی در سه سال ابتدای تأسیس خود قانل شود.
تم
صفحه 7:
مربی رانندگی تایید شده
Pepa kB
٠ ۱۳
٠ شايستكى
٠ امويش
٠ آزمون هاى تعيين صلاحيت
جرا
صفحه 8:
دفتر ثبت ملى آموزش مربى رانندكى
0
eee eee ee
صلاحيت سازمان دهى آموزش رانندكى جهت أموزش مربيانى
ا ا ا ل
براى رانندكان فراهم آورندء تا آن ها نيز به نوبه خود نسبت به
| ا ا
صفحه 9:
اهداف اصلی دفتر ثبت
۰ سس سم اسان اسر یت ری رای ار
هاى قابل قبول.
ديت ان دسته eye] ل ا ا ۱
Fy ل ل ا ل 000
00 لط ارم تاره
ملى رانندكى (00000800) “به عنوان حايز صلاحيت ثبت يذيرفته
31010
ممع »م
صفحه 10:
ار
* حد اقل یک مربی کاملاً واجد شرایط به ازای هر سه مربی
ا
از هر هفت جلسه تعلیم رانندگی توسط مربیان در حال
آموزشءیک جلسه توسط مربی رانندگی تایید شده نظارت
ا
و
صفحه 11:
آزمون رانندكى
4 ا Duhvi A
صفحه 12:
بسته - مجموعه ای ازتمام حالت هایی که اتفاق میافتند
ناحیه یک: مجموعه تمام حالتهای بحرانی
ناحیه دو: مجموعه تمام حالتهایی که ازنظرراننده بحرانی است:
| یک: حالت های بحرانی که از
راننده بحرانی تشخیص داده نشده
| دو: حالت های غیربحرانی که ازدید راننده بحرانی تشخیص داده شده
ب دو: حالت های غیربحرانی که دراثرعملکرد راننده بحرانی شده اند
تنها ناحیه ای که قضاوت راننده با قضاوت کارشناس انطباق دارد (سه) میباشد
حالت ایده.ال وقتی است که ناخیه های یک ودو بریکذیگرمنطبق باشند
صفحه 13:
‘Driver’ physical/Mental
‘CharacterisicyCondition
Risk taking propensity
AggessivenesyHesility
Tolerance of evidence
Suscepiality to peer presse Perodved evironment
ها
Slerp dficency Cultural noms
Substance use (aloo, dus) Parent's noms, bebviour,
expectation
Peers, norms, behaviour,
expectation
Partner’ snoms, behaviour
expectation
Community norms
Maia, advertising
محم عتمي تسوك
Denoqraphic
factors
~~ Age Sex
Education
عمط
Living stetion
Income
MN 10
condition
Light/Dark (Night/Day)
Vehicle concition
Passencertype
‘Tnp purpose
(Congestion leva
صفحه 14:
۷
۱ ای iy
5
ل ا ا
0
رت
Return
صفحه 15:
برنامه ریزی حمل و نقل و مشاورین مهندسی ترافیک
www.hsmassociates.eu
صفحه 16: