سایروسایل نقلیه

ایجاد سازمان استاندارد ملی رانندگی در ایران

صفحه 1:
HSM Associates Transport Planning & Traffic Engineering Consultants www.hsmassociates.eu +44(0)8700-101370

صفحه 2:
1:50 ‏موق‎ Mrneport Pharr & DrohPic Bugeertey Oowrukas

صفحه 3:
ایجاد یک ‎SOD EN eee ce‏ در ايران SN Pee ore ‏ا ل‎ neves ‏حوادث ناشی از ترافیک‎ متوچهر نحوی رئیس اتحادیه 21/6960 .آموزش ایمنی جاده و مشاوران آموزش ل ل ل الل ل ان

صفحه 4:

صفحه 5:
:اهداف سازمان می بایست شامل موارد زیر باشد لارتقاء ايمنى جاده بوسيله تنظيم استاندارد ها براى رانندكان وسايل نقليه و مربيان “”آزمون مناسب و كارا از رانندكان وسايل نقليه تأمب 0 55 رح يان نقلیه سنگین» ‎Pye Deere NES Par‏ فراهم سازی منابع آموزشی و ارانه آموزش ایمنی جاده در ‎co‏

صفحه 6:
ممتحنين رانندكّى: معيار هاى اوليه جهت كزبينش دارا ا ار 7 ‎il an Gre‏ سه سال امين و قابل اعتماد كت توانايى بالا در قضاوت عادل و منصف * سازمان استاندارد ملی رانندگی ممکن است استثنایی در سه سال ابتدای تأسیس خود قانل شود. تم

صفحه 7:
مربی رانندگی تایید شده ‎Pepa kB‏ ‎٠‏ ۱۳ ‎٠‏ شايستكى ‎٠‏ امويش ‎٠‏ آزمون هاى تعيين صلاحيت جرا

صفحه 8:
دفتر ثبت ملى آموزش مربى رانندكى 0 eee eee ee ‏صلاحيت سازمان دهى آموزش رانندكى جهت أموزش مربيانى‎ ‏ا ا ا ل‎ ‏براى رانندكان فراهم آورندء تا آن ها نيز به نوبه خود نسبت به‎ | ‏ا ا‎

صفحه 9:
اهداف اصلی دفتر ثبت ۰ سس سم اسان اسر یت ری رای ار هاى قابل قبول. ديت ان دسته ‎eye]‏ ل ا ا ۱ ‎Fy‏ ل ل ا ل 000 00 لط ارم تاره ملى رانندكى (00000800) “به عنوان حايز صلاحيت ثبت يذيرفته 31010 ممع »م

صفحه 10:
ار * حد اقل یک مربی کاملاً واجد شرایط به ازای هر سه مربی ا از هر هفت جلسه تعلیم رانندگی توسط مربیان در حال آموزشءیک جلسه توسط مربی رانندگی تایید شده نظارت ا و

صفحه 11:
آزمون رانندكى 4 ‏ا‎ Duhvi A

صفحه 12:
بسته - مجموعه ای ازتمام حالت هایی که اتفاق میافتند ناحیه یک: مجموعه تمام حالتهای بحرانی ناحیه دو: مجموعه تمام حالتهایی که ازنظرراننده بحرانی است: | یک: حالت های بحرانی که از راننده بحرانی تشخیص داده نشده | دو: حالت های غیربحرانی که ازدید راننده بحرانی تشخیص داده شده ب دو: حالت های غیربحرانی که دراثرعملکرد راننده بحرانی شده اند تنها ناحیه ای که قضاوت راننده با قضاوت کارشناس انطباق دارد (سه) میباشد حالت ایده.ال وقتی است که ناخیه های یک ودو بریکذیگرمنطبق باشند

صفحه 13:
‘Driver’ physical/Mental ‘CharacterisicyCondition Risk taking propensity AggessivenesyHesility Tolerance of evidence Suscepiality to peer presse Perodved evironment ‏ها‎ ‎Slerp dficency Cultural noms Substance use (aloo, dus) Parent's noms, bebviour, expectation Peers, norms, behaviour, expectation Partner’ snoms, behaviour expectation Community norms Maia, advertising ‏محم عتمي تسوك‎ Denoqraphic factors ~~ Age Sex Education ‏عمط‎ ‎Living stetion Income MN 10 condition Light/Dark (Night/Day) Vehicle concition Passencertype ‘Tnp purpose (Congestion leva

صفحه 14:
۷ ۱ ‏ای‎ iy 5 ل ا ا 0 رت Return

صفحه 15:
برنامه ریزی حمل و نقل و مشاورین مهندسی ترافیک ‎www.hsmassociates.eu‏

صفحه 16:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان