صفحه 1:
صفحه 2:
كت هوزه مداخله مستقیم
ne A ee ee
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
صفحه 6:
درجه بندى معابر حوزه بلافصل
020000 Teel
Repent
one a]
صفحه 7:
موقعیت خیابان خیام شمالی
ve REE
صفحه 8:
خیابان فیام شمالی واقع
در مرکز شهر و اماطه شد:
توسط فیابان های آمام .
2 1۱
اشد. این فیابان متصل
کننده دو شریان اصلی
شهر(خیابان امام و مدنی
(() ميباشد. واز طريق راسته
فان بابا خان به خيابان.
كن
Fie) Leer ا ا Mn tT) emer oT
صفحه 9:
صفحه 10:
1
ا4نبود ارتباطی بین خیابان امام و مدنی به صورت یک دسترسی ماشین رو که یکی از دلیل
مهم است برایر کسی که از خیابان امام حرکت می کند و براير وصل شدن به فیابان مدنی می
pet aire Lge ا a ripe eee ۱
Beenie regi y
خود برسد.
eT EL ETT CEG ا pe nine nn ai pare eee ۱
ا ا BW Te IEEE PITT Ae PEY et
De el ee a Coe ee eda on ol he م
می کرد.
عا/ وجود هدرسه ئ آمريكايئ ها ( لالا بهمن) باعث هى شود كه دانش آموزاشن زيادى جذب
آن شوند.
ee ee ee
صفحه 11:
۳7
مدافله مستقیم.
اا نقشه های تاریخی معدوده فیابان فیام شعالی :
عکس هوایی سال زاس ۱ عکس هوایی سال ۳۳۵
Fie) Leer eae Bag a on Mn tT) emer oT
صفحه 12:
perpen eT er Tae)
eS ne ree eT a Sree rae Deen eT ge ey
تخریب آنها چندان پر هزینه نبود.
0 ا ال 0000
en rene ا م م سس
eRe Lee EEL ACES e ا م اام ا ا ل 0
Ce ape onary LeeLee pea ene Deere BY
eee eee ree ed ea EE ELS TY Len ا Perera
و سعجنين نزديكى به مركز شهر محيطئ براى اجتماع يزشكان متخصص شده است.
نقش دسترسئ خيابان امام و مجتمع يزشكان در اين محل (كوئ خان بابا خان) موجب جذب جمعيت كشته است.
eR Le ae ee he ee oe ا Cra
دسترسئ خارج شود و يك فضائ شهرئ تلقئ كردد به كونه ائ كه سم نقش دسترسئ خود را داشته باشد و هم با
pel el Pere re Teed ا ال 0
صفحه 13:
۱ ره a
Fie) Leer eae Bag a on Mn tT) emer oT
صفحه 14:
Pa an env an ce y aeons)
صفحه 15:
صفحه 16:
۳-۳-۱ . پلوک بندی مهدوده
صفحه 17:
صفحه 18:
س_س_س. تراكم سافتمائى
Fie) Leer ا ا Mn tT) emer oT
صفحه 19:
320
صفحه 20:
Fie) Leer eae Bag a on Mn tT) emer oT
صفحه 21:
Woe del
تس
۳
8
5
صفحه 22:
تس
a
J
e
3
Ee
0
3
صفحه 23:
مس
ِ
8
3
3
4
3
صفحه 24:
۱۳۰۱3 O WSN ES CTC eC)
صفحه 25:
00000 pets
محصوريت خيابان در مكان.
00 دا (a
010100000 bs :
OIC) ۳ 20
محصوریت به صورت نسبتا
1 IS
52000000
شديدا به احساس مى شود .
۱ ee ل ا ا ال aa The
صفحه 26:
۱
صفحه 27:
۳-۲۶-۲. کاربری های جداره محور خیام.
Payee
صفحه 28:
صفحه 29:
عا-ع_سا. وضعيت مالكيت اراضى
صفحه 30:
۳ eters
عدم وجود روشنایی مطلوب در شب
۱ تا ۱ 000
صفحه 31:
نتگاه ات نیمکت . سطل
شهری مانند ایستگاه اتوبوس , نب
شنافت میلمان شهر 5
۳
تابلوهاى اعلانات
صفحه 32:
وذى
11 ١-ب-نلا. بررسى دستاوردهاى حاصل [١ تحقق 3 EN aS) ۱9
۱ AES CP SCS eB UEC Re See B LU RR EEL URS Sy
PA COP WSS) UPC CEC ES SCL MC ES CTO WALeNy
-١ براى اجراى هر طرح يياده راد . قبل از هر جيز بايد مكان هاى مناسبى براى ترافيك ساكن در نظر كرفته
ا م ا ا |
۷- تنها معضلی که فیابان فیام شمالی ( از همه نظر تمت تاثیر قرارداده است وجود کاربری های درمانی
ReU Nara key Rone anv) بر 1
Pewee TOR MDS Te TENCY ا Or ris
0 es sae oy
Bays et roth Ror Cer ye Reba
7۳۲۷. ۳ ۳ ee
۹
صفحه 33:
3 «--۳ ۰ شناسایی زمان استفاده شهروندان از خضاهای شهری (شب ورو
غیابان فیام شمالی به
دلیل داشتن کاربری های
۳
تقریبا در همه ساعات رو[
rents) ۳۹
در ان جریان دارد.
ولی با توجه به برداشت
صورت كرفته از محدوده.
در طول روز او تردد قبل از
ظهر بين ساعات ٠١ الى عا
و بعد از ظهر بين ساعات | 1
۷ ای ۲۰ می باشد.
لازه به ذکر است محدوه | وا
مورد مطالعاتی به دلیل ۹ ۱ ۴
9
شبانه در شب مراجعه
۳
Pe ee ee
صفحه 34:
س-ب-ظ. شناسایی و بررسی مراجعین به محور و طبقه بندی آنها
7 با توجه به اینکه
خیابان یام شمالی و گروه سنی: ا
Carrey 0 & کننده تقریبا برایر
ead 0 شد
۳ 2000000 ۱۵-۵ سال 0 5
ea carne ۵۵ سل زیاد
esr ysesc) es) 5 3
00 تت به دلیل ومود کاربری
دن ۱ های تجاری و خدماتی ,
ae Seren
بعد ازكا برن خوك Ay ١ د PE NESttG nT VAC)
71 كاربى هاى تجارى و ل له 1211111
اداری واقع در مهدوده خرید از به محور خیام
0000000 ۳
كنندكان مى باشند. كلد
۹
7۳۲۷. ۳ ۳ ee
صفحه 35:
۳3
ماق
ACSW OCR Pave Lette WAN RSL eo Sa
a
0
نت |
۳ 0000
کی ۱
لت ل ان
ل"
عنوان فضای بدون دفاع
ايمنى بياده ها را تحت تاثير
220000 2
ا ا
eStl eer rarNy 000
NPAs Kar Vey
AC ese rats ty
شدن این فعالیت ها و عدم
(وشنايى مناسب وضعيت
وطلوبى ندارد.
oe tae
7 ee eee
صفحه 36:
9 9
eet le
Fie) Leer eae Bag a on Mn tT) emer oT
صفحه 37:
۱ ۳3
۲-۳-۱ ۰ بررسی وضعیت آهاره و سرقفلی .
eS Porat re aT kn enty 1
به قرار ذيل است:
ا ا ل ا ا
٠١ 00 ميليون ريال ارزش كذارى مى شود.
& ۲- بر خیابان امام (ره) از راسته غلامخان تا خیام شمالی واهد های تجاری به صورت ملکی متری
|
۳- بر خیابان فیام شمالی از طرف یابان امام تا کوچه خان بابا غان . واهد های تجاری به صورت
٠ COR pear yng ميليون تومان خريد وفروش مى كردد.
عا- بر خيابان خيام شمالى از كوهه خان بابا خان به طرف خيابان مدنى ١ واحد هاى تجارى به صورت
اام اا 10 1
0- برخيابان مدنىئظ به صورت ملكى مترى در حدود ١٠الى ١ ميليون تومان خريد و فروش مى.
گرد .
۱
ارزش گذاری مي شود.
اا |
۱
0 ا ا ا UUW AL SMUT SC. Eg
اتومان قيمت كذارى مى شود. Seen
0
0
صفحه 38:
۱
۱ enue NaN
این خیابان .اولویت هرکتی برای سواره در
تا
کناری فیابان (پیاده راه ) به ومود آمده
= cu!
صفحه 39:
«-.م-ها. بررسى ويزكى هاى شبكه حركت و دسترسن بياده.
اا ا 0
كفسازى شاخص وتلاش براى حضور همه اقشار ايجاد( رامب) . فضاى مطلوب را به
شهروندان ارائه می دهد .
صفحه 40:
۳3
ماق
este
50
roy
با توجه به شلوغی معابر پیاده مخصوصا در بعضی از
۱ PICC UNCC ON T=t sever ona a) ES
كيرد كه حاكى از اين است كه عرض معبر موجود
نی ياسفكوى نياز فعلى نيست كه نياز است تمهيداتى انجام.
كيرد
“9 ال 0 0 اا eed 1 rere oe
صفحه 41:
۹-۱-.پررسی و شنافت وضعیت و کیفیت مداره و قط آسمان .
وجود و رفتکی ها و
me errr
سافتمان ها در جداره
قيابان فيام شمالن
دول رل
پیوستکی مرکت د افراد
هی کردد.
اكثرا نماى سافتمان ها
به طوری که نمای مدرن
در کنار نمای ستتی قرار
۱
عدم احترام وتوجه بد
بناهای مجاور می باشد.
تا
|
کردد.
صفحه 42:
ا 0
۳ : a
۱ Pere a Pa ace cc]
ESE 9
hoy
| Vee re TON Sve Sores SPAR TAT TAL ATL ey
1 POR IC HY PURINE Re PrInIneen nent yin Pee POI ee PONT
ee a ۱ ۲ ۳
صفحه 43:
۳3
سواره و پیاده و
|
۹
yee ee
Lia e en aa he
صفحه 44:
Per ence rn
بت وجود دبستان م بهمن و عقب رفتكى ها در كناره ورودى كوهه فان باباخان كه فضاى بازى را ايجاد كرده
۱
از عوامل هویت بخش محیط می باشد.
71١1811 005 2206 00
صفحه 45:
۳
وجود پوشش گیاهی
رت
در کناره ورودی فان
بابا فان باعث ايجاد
فضایی سرزنده و هس
راحتى و حتى ايمنى
اراد يياده رو شده
است .
۱
در فواصل مکانی
مناسب در کنار خیابان
باعث شادابی و ایجاد
sam مطلوب كرديده
ae at ۴
— [1