صفحه 1:
موضوع : بازاریابی شبکه ای استاد مربوطه : جناب آقای اساعیل پور

صفحه 2:
فروش مستقیم بازایابی مستقیم محصولات و خدمات به مصرف کنندگان نهایی به شیوه چهره به چهره , عموما در مناژل و محل کار آنها یا سایر مکان های خارج از محل های خرده فروشر =/1| MARKETING

صفحه 3:
بازاریابی " بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چندسطحی تجارتی غیر قانونی , غیراخلاقی یا مبتنی بر دوز و کلک نیست. " بازاریابی شبکه ای فرصتی برای یک شبه پولدار شدن از طریق پول سایر آدمهای دیگر نیست.چنان چیزی (( دسیسه هرمی)) نام دارد. 1 یک ای ‎Cbs‏ ایکا (شبه پولدار شدن نیست. ا ابا این عساب او کتاب ساده تیشتب که کلاه/ار/ رم ‎ests‏ اين شا عدم ‎doles‏ کطی كذاشته شوم جنشن كاردا ‎ALLEL) ds‏ هرمى )) محسوب مى شود.

صفحه 4:
بازاریابی شبکه ای چیست ؟ ]امل جريانى ار كالايا خدمات از سو توليد/ 5 ۸4 سوى مصرف کننده , به صورت مستقیم و از طریق توزیع لض ]ان با زازيابى اجهره| بهم جهر»// ابراه/ تا رضايت در مشتريان و رسيدن سازمان به اهداف خود و سهامدارانش

صفحه 5:
ویژگی اصلی بازاریابی شبکه ای آثر تصاعدی : هر فرد از طریق جذب مشتریان جدید و فروش کللا , مجموعه ای با تعدادی توزیع کننده را حمایت می کند , هر کدام از این افراد نیز همین نقش را در شبکه توزیع ایفا می کنند ۲

صفحه 6:
دلایل کا رآیی بازاریابی شبکه ای ريسك اين كار بايين است و يتانسيل درآمدش بالا مردم هم از شغل هايى كه خوشايندشان نيست فرار مى كنند و هم به دنبال يول اند.آن ها در بازاريابى شبكه اى به هردوى اين خواسته ها مى رسند. در بازاريابى شبكه اى با كار كردن در خانه مى توان وقت بيشترى داشت جون نيازى به امد و شد كردن هر روزه نيست. كالاها و خدمات ارائه شده در اين تجارت جذابند و مردم را به اين حرفه جذب مى كنند.

صفحه 7:
رفع سه نقیصه در بازاریابی شبکه ای به کمک اینترنت مشکل اول : فقدان همانندسازی مشکل دوم : نبود ارتباطات به موقع بین سازمان های فروش مختلف // مشکل سوم : ناکافی بودن برنامه های آموزشی

صفحه 8:
کارآمد کردن بازاریابی شبکه ای انا مت بای جواب می دهد , اگر شما از آن بخواهید! ات لیم می دهد. به شرطی که نگرش شما صدیع باه ۴ ای اف نتیجه می دهد , اگر نظام باورهایتان مستحکم بانشد !|00 تن اتتیمه امی دهد , اگر کلید اشتفال تان را بشتاسید ۲ زرا اسافی هستید . بازاریابی شبکه ای تتیجهامی) دهد " بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد , اگر بخواهید از دیگران بیاموزید " بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد , اگر بخواهید برایش هزینه کنید ۲ بازازبایی شبکه اي نتیجه می دهد , اگر شخصیت مناسب داشته بشید ‎eee ern‏ ی نیا مدز آاگز آن زا کار کارییدی ابداییه و۱ )6

صفحه 9:
وله بسولینسروع سویح بسازلر باب بکهلی10 . ' شرکت خوبی پیدا کنید و واردش شوید دید هدفتان موفقیت باشد آبلاین بان را با دقت انتخاب کنید به محض اینکه بسته اطلاعاتی تان رسید. با حامی تان تماس بگیرید " تکنیکی مناسب برای گسترش فهرست مشتریان احتمالی بيابید و آن را به کار ببنديد معرفى كالا / كارتان را بلد شويد " اولین جلسه معرفی تان را با حمایت آپلاین تان برگزار کنید به خودتان قول بدهید روزانه کار را را به سه نفر یا بیشتر معرفى كنيد " در همه جلساتی که می توانید , شرکت کنید " همیشه بکوشید چیزهای تازه بیاموزید تا مهارت هایتان تقوبت شود

صفحه 10:
مزاياى بازاربابى شبكه اى 1- كاهش هزينه بازاريابى 2- بازار هدف گسترده 3- زنجیره توزیع گسترده و wae ند ی 1 ۷ درز فا را ‎ly ec BU) i‏ دوستان و فر خیش فا شتا( شرکت ‏ بلاسریها) امعدود ورسبدن + ابنطلال و آزادي والى

صفحه 11:
نقاط ضعف بازاریابی شبکه ای 1- عامل انسانی 2- شاختار شبکه ای خاص

صفحه 12:
منابع 1 از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نوشته زیگ زیگلار و دکتر جان پ. هیز ترجمه زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد 2- بازاریابی شبکه ای باید ها و نباید ها نوشته محمدرضا زرگر 3- سیر پیشرفت در صنعت بازارداری شبکه ای ( مجموعه مقالاتی درباره ی نتورک مارکتینگ ) نوشته مهندس مهرداد سالاری

موضوع :بازاریابی شبکه ای استاد مربوطه :جناب آقای اساعیل پور فروش مستقیم بازایاب ی مس تقیم محص والت و خدمات ب ه مصرف کنندگان نهای ی ب ه شیوه چهره ب ه چهره ،عموما در منازل و مح ل کار آنه ا ی ا سایر مکان های خارج از محل های خرده فروشی بازاریابی شبکه ای چه چیزی نیست ‏ ‏ ‏ ‏ بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چندسطحی تجارتی غیر قانونی ،غیراخالقی یا مبتنی بر دوز و کلک نیست. بازاریاب ی شبک ه ای فرص تی برای ی ک شب ه پولدار شدن از طری ق پول سایر آدمهای دیگر نیست.چنان چیزی (( دسیسه هرمی)) نام دارد. بازاریابی شبکه ای طرح یک شبه پولدار شدن نیست. بازاریابی شبکه ای بر پایه این حساب و کتاب ساده نیست که کاله از سر عده زیادی برداشته و بر سر عده خیلی کمی گذاشته شود چنین کاری هم (( دسیسه هرمی )) محسوب می شود. بازاریابی شبکه ای چیست ؟ فرآیندی است شامل جریانی از کاال یا خدمات از سوی تولید کننده به س وی مص رف کننده ،ب ه ص ورت مس تقیم و از طری ق توزیع کنندگان ب ا اس تفاده از بازاریاب ی چهره به چهره ،برای ایجاد رضای ت در مشتریان و رس یدن س ازمان به اهداف خود و سهامدارانش ویژگی اصلی بازاریابی شبکه ای اثر تصاعدی : هر فرد از طریق جذب مشتریان جدید و فروش کاال ، مجموع ه ای ب ا تعدادی توزی ع کننده را حمای ت می کن د ،ه ر کدام از ای ن افراد نی ز همی ن نقش را در شبکه توزیع ایفا می کنند. دالیل کارآیی بازاریابی شبکه ای ‏ ‏ ‏ ‏ ریسک این کار پایین است و پتانسیل درآمدش باال مردم هم از شغل هایی که خوشایندشان نیست فرار می کنند و هم به دنبال پول اند.آن ها در بازاریابی شبکه ای به هردوی این خواسته ها می رسند. در بازاریابی شبکه ای با کار کردن در خانه می توان وقت بیشتری داشت چون نیازی به آمد و شد کردن هر روزه نیست. کاالها و خدمات ارائه شده در این تجارت جذابند و مردم را به این حرفه جذب می کنند. رفع سه نقیصه در بازاریابی شبکه ای به کمک اینترنت ‏ ‏ ‏ مشکل اول :فقدان همانندسازی مشک ل دوم :نبود ارتباطات ب ه موق ع بی ن سازمان های فروش مختلف مشکل سوم :ناکافی بودن برنامه های آموزشی کارآمد کردن بازاریابی شبکه ای ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ بازاریابی شبکه ای جواب می دهد ،اگر شما از آن بخواهید! بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد ،به شرطی که نگرش شما صحیح باشد بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد ،اگر نظام باورهایتان مستحکم باشد بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد ،اگر کلید اشتغال تان را بشناسید اگر به دنبال درآمد اضافی هستید ،بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد ،اگر بخواهید از دیگران بیاموزید بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد ،اگر بخواهید برایش هزینه کنید بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد ،اگر شخصیت مناسب داشته باشید بازاریابی شبکه ای نتیجه می دهد ،اگر آن را کار کارمندی ندانید 8ی10 8ا 8یش8بکه 8یاب 8عب8ازار 8عس8ری 8یش8رو 8ب8را 8ه را ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ شرکت خوبی پیدا کنید و واردش شوید از همان ابتدای ورود ،هدفتان موفقیت باشد آپالین تان را با دقت انتخاب کنید به محض اینکه بسته اطالعاتی تان رسید ،با حامی تان تماس بگیرید تکنیکی مناسب برای گسترش فهرست مشتریان احتمالی بیابید و آن را به کار ببندید معرفی کاال /کارتان را بلد شوید اولین جلسه معرفی تان را با حمایت آپالین تان برگزار کنید به خودتان قول بدهید روزانه کار را را به سه نفر یا بیشتر معرفی کنید در همه جلساتی که می توانید ،شرکت کنید همیشه بکوشید چیزهای تازه بیاموزید تا مهارت هایتان تقویت شود مزایای بازاریابی شبکه ای -1کاهش هزینه بازاریابی -2بازار هدف گسترده -3زنجیره توزیع گسترده نقاط ضعف بازاریابی شبکه ای -1عامل انسانی -2شاختار شبکه ای خاص منابع -1از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نوشته زیگ زیگالر و دکتر جان پ .هیز ترجمه زینب فرجی و مصطفی عابدینی فرد -2بازاریابی شبکه ای باید ها و نباید ها نوشته محمدرضا زرگر -3سیر پیشرفت در صنعت بازارداری شبکه ای ( مجموعه مقاالتی درباره ی نتورک مارکتینگ ) نوشته مهندس مهرداد ساالری

51,000 تومان