صفحه 1:
۳ پم الله الرحمن الرحیم

صفحه 2:
0 ne sal ‎eEy‏ ا ا ل ا ‎BC ore‏ 0ك ۱ 9 ‎ ‎ ‎

صفحه 3:
تهيه كنندكان: فایرت سا آرزو شاهر: ۰ استاد راهماة مهندس علي بهرامي زاده

صفحه 4:
وا ‎oll cullen alg ecuecney eer eee‏ 5 دا ۱9۳ ‎ign mae‏ ا ‎PPPs‏ ‏ل 3 ا ل ‎Pr‏ ‎sib) pecs esmen ene‏ ۱ بازازبابی شرت ارت ی رت , یل فزار دهدار انجا که نقطه آغاز و اا ‎en‏ ‎cea ee‏ ا ‎ee‏ ‎Niven OEM MINN Sy MCI AN DNNCH CCNY‏ یزار هه 1 ‏میپردازد.‎ INTEGRATED MARKETING

صفحه 5:
ارتباطات منسجم بازاريابي م را ۱ ‎Peas peed in Penrose Cet‏ ۱ ی ۱ ‎Pye Ses ere Spe a eas ee ee‏ ‎Fe eS Si | on Se APR ee‏ منسجم و ساختاریافته بین عتاصر آمیخته بازاريابي (قیمت؛ کالاء تبلیغات و توزیع) فعالیتهای تبلیغاتي شرکت را به طور کامل و اثربخش در خدمت اشترانري‌ها و اهداف بازارنات و فروش قرار مي دهد. دراين حقاله پس ار تشریی مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن ‎Sines‏ ا و ‎PR en Ae‏ ‎ie eon‏ و ار تشریح انواع اهداف تبليقات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاتيركذار بر اين اهداف برداخته خواهد شد.

صفحه 6:
۳" ee ۱ ‏ی‎ 5 ‏دامنه يوششي وسيع همانند راديو تلويزيون و روزنامه ها قرار داشت و‎ ‏از ساير عناصر آميخته ترفيع همانند بازاريابي مستقيم و ترفيع فروش‎ PORES oor a Colell cit OUEe Vey RB EOE PARA 6 ‏ا حي سن ا ار‎ ‏را 1577م‎ PR ee (Ss yer tyres cence PRP ‏را‎ ciety dies ‏ی‎ ‎PPR ree EH ell acc inl iy tiv ae eens FM PRG iy ices oc lle sulenule, calls Renta re sees eee le Rost ee ceed iene nee ‏ا‎ ار کر

صفحه 7:
زيرا اين فرآيند اجزاي مختلف آميخته ترفيعي شركت و ساير فعاليتهاي بازاريا. که از طریق آن با مشتریان يك شرکت ارتباط برقرار مي کند, هماهنگ مي 0 تنعت تبليغات به ترعت مُفَهِوَمَ ارتباطات منسجم بازارياني :را به غنوان يك ا ‎Fe‏ ‏م010 ‏ا ‎PE‏ baa. ۱ aslo! jl sylS 0955 2b she Ly ary be gaiusd jl 3S (AAAA) 000 re Or J peerage TAS ي<

صفحه 8:
‎Po‏ منسجم بازاريابي يك مفهوم برنامه ريزي ارتباطات بازاريابي است که در قالب يك برنامه جامع ارتباطي, نقشهاي استراتژيك انواع ال ا ‎Pre‏ ‏ترفيع فروش را مورد ارزيابي قرار مي دهد و اين ابزارها را به منظور ‎nr cece nel PR‏ ل ل 50 ‎Cowes enen‏ ار ‎RGR‏ ‎PTA Orlow vicina ce Mins conve dicuieer smairaml‏ ‎ese te 0 NC gn Cg‏ 1 ‎conn elon dali ss Gel (tlapa‏ 93 ا ا ا ا( ا ا ا ا 0 ‏است. ‎ ‎

صفحه 9:
ار ار ۰ منظور .هافق ساحدن و مدرريت برنامه كاي ارباطاني خود استفاده و ی وی ی ۱ ۱۳ را ار شركت و تام تجارء أن ارابه لبي دهت مفهوم ارتباطات منسجم ال ل لك ا ال ا ‎ete eee‏ ‎ee‏ ا ا ا لل 0 0 ‎Reni ily ulbjewcdly miictilloleymlbans‏ 3200

صفحه 10:
حرکت به سوي ارتباطات منسجم: ‎Praerreny‏ ار ار ‎۱ errr eet a by lis veg ye ver Cpe ane gree Peas niet Saran FI Fesre reams ir ereap euros bere coe Iyer enerorr fr yop Cort] y trim re tru puree en rare rem Po Perry ire armel iser Peele eyreires ‏آذ اذا‎ ere eny hy 0 gre ey reper” rules roy Pra maryreiCgrrs repre rea ane | RR ea ‎Pes Poverty peter cgi ear Vara) loess" pen Uerorep gry Prague yell (Fed Lan Unie Peto Pe pce rare] bore career Iocan Nie) cey en nen egy ip nigres| ‏کوچکتر و متتوع تري نفكيك شده تا بتوان براي هريك از اين گروهها آمیخته هاي بازاربابي‎ ‏جداكانه طراحي و تنظيم كرد.‎ ‏مع 01000000 ‎rt pyerare‏ م ااا 2011111 ‎nO EN Frag Entrar)‏ ا ا ا 0 00000 يبازارء توسعه سرية بازاريابي مبتني بر داده ها و تغيبر در جكونكي استفاده از رسانه ها از جمله “وتركيهاي اين انقلاب است. ‎ ‎ ‎ae‏ ي< ‎1 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 11:
اهميتهد فگذاري: -ارتباطات: اهداف مشخص در برنامه ارتباطات منسجم بازاریابی (تبلیغات هماهنگي در ‎alge ens pene eee Prey‏ ی ‎Pee‏ | TS Ree eae ‏ا‎ eee Beer RCL see cece] ju iso Sinlar ar LL ی اب ی رکه ‎APPR‏ ‏تبلیغات غالبا با منساتل و مشکلاتي و.. درباره انتخاب پیام تبلیغ. انتخاب رسانه. تخصیص . .. .. .سا ‎Paes‏ ‏هر يك از موارد فوق آسانتر و بهينه تر مي كند 3-اندازه گيري و ارزيايي نتایج؛ يك دلیل بسیار مهم براي تعیین اهداف تبلیغات اين است تا زر 7 0 ۱۳77 ا ا ا ا 0[ ي شركت يسيار مشكل است “one ۳

صفحه 12:
۳ کم 7 ۳ ‏او ار ار را ار‎ ere perrEE POR sey clit iil cee eee RRS AIR NT erRes Meet th CMMI jib ‏ل‎ peenenments ۱ ‏زر پر رد‎ Serta oneeec ann ‏و بازارها داشته باشند. برقراري ارتباط بين محصول و بازار. اصل اساسي‎ 500 ‏کر ار ار‎ 1 ilies coin aay ‏موارد به درستي براي دست اندرکاران صنعت و تجارت روشن نیست. مثلا‎ PPR erro ib eb lH ia ayes, cee CT eeneeins ‏ران هي +واهند جكونه بايد اين‎ | ha ce ales Ee ‏ا‎ ‎00 00 ‏ا‎

صفحه 13:
۳ به منظور ا 52000 7 ‎en hoc cera Ul poll inva )s evar nee wn pe seme‏ ركه تحقيقات بازاريابي داشتة باشند تا بتوانتد با ديدي جامع ا فرصتهاي بازان بازارهاي هدف مناسب براي شركت. سياستها و برنامه هاي ل ل ]| کارا با ‎FE STEN‏ اک[ ‎ere See rer)‏ 1 ‎Cha Bp ere a merce Ren eae re Sev mele neem 9۳ Sere Sor) See OD 0 MRM AVY Anns alsin ct ‏ای‎ cedh MINEO ico ul oos ln cl MMR ‏ای‎ ‎OF ree Grin cS es ‎ ‎

صفحه 14:
ax اهداف بازاريابي غالا در نتایج مشخصي همانند حجم فروش, سهم 1 1 ل 1ك ا ا ‎Be‏ ‎tec erro rea Cu ameNe‏ ا يم ‏كرايانه و قابل دستيابي هستند. مثلاً بعضي از شركتها در جستجوي ‏ا ا ا ا 0 اي بازار هستند. ‎Serie Rene‏ ل ۱ ‏ل ‎ ‏بهاستت این تلیعات جزبي ا باراراس است مديران اا ‎RA erie (Ol Masha) Susy lly‏ ام ل ‎merrell‏ ‏ما مي تفسير اهداف بازاريابي شركت به اهداف ارتباطات و اهداف ترفيعي ويزه را داشتة باشند. ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
: اهداف تبلیغات ۳ 1هداف اطلاع رساني: 4 ‎ei erertrnec}‏ ا | ‎(VIS EL 12> orlaiw!‏ 4.آگاه کردن مشتري از قيمتهاي جدید محصول؛ ‎HOPE em Sel re Cen ear enen din}‏ 6. توصيف و تشريح خدمات موجود براي محصول؛ ا ‎ble‏ 2000000 ‎iaets}‏ 2 ۱2 9.يجاد تصوير مناسب براي شركت.

صفحه 16:
۹ 5 ا ا 1000000 7 ‎Ser OS eee eat) Vents cre aS me Terra‏ الت تفییر و تصحیح ادراك مشترین سبنبه ویژگیهایمحصول.3 تشویق مشترویب رایلتخاذ تصمیماتف وریدر خرید محصول. 4 ‎i Se rc cee ae‏ ncn 3 ‏يادآوري‎ 20 1.يادآوري کردن به مشتري نسبت به آنکه معکن است محصول و خدمات در 1 2.يادآوري كردن به مشتري نسبت به اینکه محصولات و خدمات را باید از کجا خريداري کند؛ و ۳۱ ۱۲۳ كاستفاده باشد؛ ‎COUNTY‏ ا ا 00 35 17 ‎tet‏ سل ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
: فرايندهاي هدفگذاري ۳ ‎(oreo oe‏ ‎ene ore‏ ل ا ا ا ا ل ‎Peed‏ را ‎elo jl a Igine WE clade :‏ 7 7 : روش‌هدفگذارییر مبنایتاثیر ایتباطات4 nN ‏:روش‌دلگمار-5‎ 2 ها

صفحه 18:
۳ 0 7 Bee ECC Pr oes | ‏افزايش فروش:(‎ vs ‏رای او ی ار‎ bese ema reelee 0 ‏ا‎ ees MR ey: ibis oe Sloe ole WMC te wlan os coeoten 1 ‏ا‎ ‎0 ie oar aces peer ee chor IC ‏م‎ Sissies See

صفحه 19:
۳ ۰ 2- اتتقاد بر روش هدف گذاري تبلیغات براي افزایش فروتن: ‎ete rg eet] ge Claes‏ ا ا ل ا ‎Pench‏ ‎rece rer ans orc rear eee es fete a A‏ قیمت, توزیع - رقابت ‎fever Me CPS Sener ESCO)‏ تا 9 ‎meri Mh cc this Jee‏ تواند مشتریان را از وجود محصول آگاه کند و آنها را به محصول (کالا) تا را ۱ ۱999919 ‎ ‎ ‎ ‎ESPEN ‏ا‎ Corer] ۱۳ ‎“one ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
Bete ee or | ‏اين‎ eee ‏اا‎ ‏ات اتفاق مي افتد:‎ Pye eer ese ey ‏تبلیغات غالباً‎ 1 eye err ere Semel hac preter WROD io cai ance glee nt peeSea pan PMG ‏رت ل‎ wi ehealiig PORE Sedo ies Sib, cas blnnes PIM 1 ‏ل ی ار‎

صفحه 21:
< روش هدفگذاري بر مبناي تاثیر ارتباطات: ‎ay peg ed HRA BE Eee‏ ل ار دارند که تقش ول ارتاطات منتسجم بازاربایی, ازتباط برقرارکردن با ‎pe ۱ ree Poi rare Peles ers ror nergy‏ ‎DARN ey Gary ad alba eso len ROE‏ تبلیغات عکس العمل نشان دهند. درواقغ تبلیغات باید اطلاعات مرتبط ا 1 ‎en pres‏ ا 20 ‎PRP Inedh te saa sat a chen yah arr nty‏ ‎ni Neeo itr Nnenp elu rriny‏ 7 1۳ ‎Ke on Se a ee‏ ‎Ohi thn sre cele‏ ۱ 30۳ ۱۳ را ان ۱9 ‎So Roms hadi‏ ‎ ‎ ‎

صفحه 22:

صفحه 23:
‎rote‏ تانیرات ارتباطات ‎Cen ope Ce eden ai ۲ 1 Dy ‏تام مب ده ور ای‎ ‏اهداف ارتباطات بیشتر شامل آگاه‎ Fee ‏ساختن عشتری , ارات‎ ‏ل ل ا ان‎ 0 aes ‏ركني و رت الل لسرا‎ Plat ‏كراف خرية قرا لارد‎ ‏ات ري مط لعن‎ ae Pa nens 0 ery rs eee Sed AA eam aces gee Bree Re) ee EL See 1 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 24:
| rymeewrol pel bei serv Fem) Wee ‏اا‎ erelgecy Bipot ‏ا‎ agent ry FoLeM Reger ntant rseh rele pear ig ey one trey one ny ‏سطوح آگاهي درياره ل‎ ‏بايد افزايش سطوح آكاهي درباره محصول و افزايش دانش مشتريان درباره مزايا و ويزكيهاي‎ oP ere ‏اما‎ ON var earo] |e Pay eset] FD pee 19 jcovsroy ninety rved rom pee ea enorme since el eee Ewe rover a ienrotsear in he Paty era nremomnrre xy

صفحه 25:
۳ 5- روش داگمار: 1 اس او داي تفانن است. کاميابي یا شکست در تبلیغات بستگي یه كارايي فرایند ارتباطات در رساندن ‎aa tey‏ را ۱ ۱ ۱9۳95۱ هزینه کم دارد. از منظر مدل داگمار يك هدف تبليغاتي شامل يك وظیفه ار ی ‎eal QS el‏

صفحه 26:
‎Jsccms bye valelalj|adsley‏ رای ار را ‎ERAS Pea‏ یل 1۳۱۱ ‏1آگاهي: آگاه ساختن مشتري از وجود نام تجاري یا شرکت؛ ‎000 OMNES etre tre ror np perigee ETO by) 72 ‏ان‎ ed ‎۱ Re LRU eee nT aS EHO nL TRUE Seva sede] 00 ‏4.عمل: واردکردن مشتري به خرید کالا. ‎ ‎

صفحه 27:
‎٠‏ ملاك ها در نظام بازاريابي, ‎۳ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏؟ مقدمه ‏و ‎ee‏ ‏: رات مشتري ‏مشتري راضي نارا خشنو ‎6 ۳ are ‏1.نتیجه گيري ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 28:
او ۳ مقدمه 1 عصر حاضر با ويژگي هايي همچون قراواني عرضه , گسترش رقابت , تحولات 001 pveprer ic tqOw lipemia, CNMI Pe mmc en rr) 01111111110100 ۱ ociennnnn ees nsiinn WEP 7 ery reeree am Capron evan ce arin ‏ا ل ا‎ leary Bey itemise ih dN ig Sorrell eerienneats ‏حقیقت مشتریان , کالا یا خدمت نمي خرند, بلکه ارزش را از بنگاه هاي اقتصادي‎ ‏.دریافت مي کنند‎ 53022070 ‏ل‎ 0 Pen 000010 ‏ا‎ per edie py Rep ‏ا‎ ra tees مشتريان امروزة خواهان عرضه فرأورده با كيفيت برتر: خدمات بيشتر. سرعت بالائر همخوان و متناسب با نيازهاي خودء قيمت مناسب تر و تضمين كارآمد هستند

صفحه 29:
:بازاريابي ۱ 70 ned vc-we( Cetin Sree’ hae Henna eee ee فتانده اسای 213 ‎ate lee‏ ل ا ا ا ا ا ا 0 ال ل" ‎WON‏ ا ار ‎Pe PIAS NE‏ ا ۱[ ‏قابدم بات 22 ‎Rp ne a ‏را اس‎ Geena ple vr eS aren Eres ‏ال‎ Coen See ee ne Ser eve ease ee ee Mints ‏ا‎ ‎fan Pee 8‏ «قبل , حین و پس از فروش است ‏.همین دلنل شر کهار ر فکر آفرايش گارانتي ود نزد مشتریان هستند ‎ ‎

صفحه 30:
:بازاريابي Dye eeeemer ese owl cea kere ray esr yer yere we were grit ra 1era st) تاش امک رک ها بازارباني را پذیرفته ‎BREA net‏ نظر داش و محور عمليات قرار دادة انذ, در تلاش براي به وجود أوردن و أقزايش مداوم 0 ۱ pee ee ‏کت سر‎ 0 ‏م‎ See ‏ازعوا ودجه أي در توليدات‎ ‏ان ديفت‎ omer LD see PI Beige a Fs Pe gi مقاسة كر شرس ‎sec‏ مس فد هب 1 ترآ ری آرزس شنز ب لسن رن که ‎ere 0‏ ات بلورتد ولمع ی ۳ ‏به خرید‎ id, 5 ve ‏ا‎ at

صفحه 31:
:بازاريابي 2-3 ‏ايتباظات‎ ‏ربب‎ Bey ۱ peice eee WN ۳ 9 pean eee ene Cer ere Me Ose Nees CS ie a ees ccd opera on Sender er Ibe ‏ا ا ا ال ا‎ ay Muse WR ‏رازن ار‎ eu ite SalN) ‏داشتة باشند يا شركت تماش بكيرئد و مشكلات و اعتراضات و بيشنهادشان را بیان‎ ‏ر برقراري ابن ارتباظ تيز سرمايه‎ ٠ ‏كنذا به فين دابل آرت كه كاد فق‎ ‏و رضايت‎ 000 ‏ا ا ل‎ rere 2 ‏ا م‎ PPMP ‏ی‎ dies ihn ‏و۱۳9‎ gree atten nly Pos Tl lly orp 000 ean en Scot i GN Lk ee, Bee Qt 02 ‏ی ان تسس‎ ede Re] See Ee ne) eee OL Roe

صفحه 32:
بازاريابي: 3- انتظارات مشتری ذا ‎os Serre‏ و ذهني را نجرنه قبلي-مشترى آز خريد, تجربة كساني كه با مشتري نزديى هستند (همكاران . ان : دوستان و...) و تبلیغات شركت شكل مي دهند. 4- مشتري راضي - ناراضي - خشنود لقن ۳ ‎ence en‏ ا ۱۳ Fe Peer Cee eens ١ ‏كمتر ازهايدة كفب شدة يأك‎ 0010 ‏تا‎ ell pcr Page [iene oy ۱ eens ree arr SM Imes eres Ae 1۳ ene ricco iON ee py SP amp eS ‏اسككرس رد و تزالم مشتري تاراضب را به مشتري راضي‎ ١ ‏شوك بتاور كد لراك‎ 1 uretrelnes دی م ی رد را ان ۱۳9 اكد را سيستم. سبب لطمه زدن به نظام ارائه خدمت مطلوب به مشتري مي گردد و مشتری در مقابل سیستم قضاوت مي كند, نه در مقابل نى تك ۱ ملكلا

صفحه 33:
ce ee ae eed ‎iene rie ROry Pant Veer sel beeline SCaICg‏ 0 ل ‎Ce ery ee cage ce Ses escren Rec)‏ ا ‎Ree‏ ‎rset 7 me tec een meron‏ ‎Mes er llr)‏ ا ‎ESE enorenenc een trae 5) el ere nc Bear‏ بيافريند- شا يستكي هاي متمايزكتتدة عواملي هستند كه براي مشتري ارزش مي و 053531100 ‏ا 7 1 شناخت و بهتر از رقیب به آن پاسخ داد. در شرايطي که عوامل مزیت ساز رقابتي دائم در تغییر هستند, تنها مزیت رقابتي پایدار, توانايي تشخیص مستمر ابن عوامل ات ‏ادا 230000 براي مديران , جشم انداز مي آفريند. ارزشهاي سازمان را شکل مي دهد و الگوي ذهني مي سازد. موفقیت یک بنگاه در گرو شناخت کت ‎i‏ ‎ ‎ ‏كار اس 1 ۱ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 34:
aS یر ار ان ارجا ی زا و ۳ ‎ace er lie see cae anew‏ ا ا ‎Cy rs OO se eC CL RC sea Smee‏ 1 ‎RAR IeRRanNn‏ ار ‎BAA a5 Gu cnlliny‏ كه ريو ‎Ee oy oo caren a‏ ۱۳1 كاركيري استراتزي اثربخش و بررسي فرآيندها و فعاليت ها در ارائه ‎FRE lS 50m 0013517‏ هه 0 - ‘< 2 =

صفحه 35:
Do ee or ear) Cr See) OB ore wh wubb MI EVR e ti [Ogre rh ape sees esr [Proved I Peg ry ere re PCglures eb eee ‏فروش مخمولات دز يك مكدوذة4 زماتى عاض انسست. بازاريابي كوتاه مدت باعث افزايش فروش‎ ‏مي‌شود.‎ بازازنانی کوناه مدت انلاین: Be prevres ee Seley ener ony ee sreae ‏ا‎ ‎Ren ‏ا‎ ane yeu eee wel ci ewe ene era ‏و زمانبندي نراق بازاربايان امري دشوار است .از آن جاب كه توجه به محصولات :در كرومهاي‎ Pe A oneal wii ls (ROO SR anti nage ‏مر‎ es ia ete ee Per تخفيف دادن: فعاليت‌هاي تبليغاني بازاريابي که شامل کوپن‌ها, تخقیف‌ها و با فروش محصولات در محدوده‌ي زماني ‎BPR Pm eee gyi eel eps naples‏ ‎i Pepe neti pS eynilrayenty C1 ih Aree‏ 1۳9 منتظر نكا داشان مشدريان بزاي ارايقى محصول بعدي, كاري خطرناك به نظر ميرسد.

صفحه 36:
'تبليغات آسان‌ترین و سریع‌ترین راه براي تبلیغ محصولات , صرف هزینه براي آن‌ها است. 1 ‏ل‎ ET Pg و 1 Pe epee reece eee] eere tes Pe-e are S Ine Sie recipe re resrar rca Shs 0000 to ere eee Pore ute Pears Pap aro Intrenet eeeenrc eo ONC peca Nien tne etic eon Marelcarn an eran eon st Pave ‏ااا‎ arm pr (esha an pri بازاريابان ميتوانند اثريخشي نسخدهاي فروش را شتاسايي و تعيين كنند و سبس آنها را در فعاليتها بلند مدت بازاريابي يياده كنند. eH ‏للد مدت‎ er بدون شك, زمان‌گیرترین و در عین حال مهم‌ترین جنبه‌ي بازاريابي بلند مدت شامل مهیا کردن و بهینه سازي وب سايني بزاي مونوزهاي جست‌وجو است. اکثر جست‌وجوگران اینترنت به دتبال یافتن محصولات ويا اطلاعاتي در مونورهاي جستوجو هستند. اكثر جست وجوكران اينترنت براي يافتن 1 gles roy Peres yr rene Ts rel se arrey peers

صفحه 37:
:مدیریت و بازاریابی ۰ ‏کر را ارب ی‎ eee ‏ب‎ ‎1 Ne eee Ore ‏ا‎ me SL oced 00 Mere canon feel pipes Ene Met pTe eT Te) ‏در حال تحول يافتن اسث. يكى از جهت حضور جدى در بازارهاى بين‎ ‏ا ا ا‎ eben SE TOBE ee re ges ۱ ‏ا ا‎ see ere ORCS eae Ne Sore S| ter seer ke Ree ree Res oe Eee eae eae CS

صفحه 38:
0 ‏ا‎ 99 cupr.. @ عموماً مديريت رايه شه دشته تقشيم لى كلد 1. عزه إى فكر مى كتند مديريت ‎ee‏ ‏اك انرا ‎ete eS wal ase oe ls Le ie‏ ل Ege a er ae eee ere ese eae eee PI eR ONE Tee INE ihr GIN heel ayy ee AREER ‏ا‎ Te ory ss Ae eave SR eee Re Ren Pere sete ga) i ie 1 ee ea يعنن فن بودن مدیریت مانتد حسابدارى, بابد عملياتى و كاريردى شود و از نظر علمى قرد واحدهاى 5 درست را بكدراند و اطلاعات لازم را كسب كنذ و هنرش هم مربوط به ويز 2 شو 00 etrearajhen gyereacor llns) Mey erat eeeae PRON PTV re Peter eA recy i ene ig Na etnies اكتسابى كسب كتد و با اهل درريت 5 كتاب هاى مديريقى جديد وعلوم مريوطه أشناباشد. ما يك ‎lun ey malades‏ را 2 م 0 20 ا 0 يزب 7 .بريت مى 4 هیر و 00 و ا سيم ‎ere ee‏

صفحه 39:
۵ چرا در رشته بازاریابی و مدیریت اغلب با کتاب سازی روبه ‎bere ie]‏ ۳۳ ‏از ار‎ earty ells Sent ee eo pe POS yeh, Goel ll aula cl ahlieane ape geen Naen one ties en ee ee ‏کید وان‎ Pra Pee CMS Te Yar rere ase D lens CUSIP ESE Wego hap Mealy Free tey Ope ‏ات ا ا ا ل ا ل‎ PIE Te eee eon ee CEN ewe ECE SUeRe 1S Nee PHM PI G5 les cory Ob, NY sales tg US WM aero ply ss ely A oo abe PRM ‏ا‎ ‎wpS glu, Gat L ail aizly uid! args obj bot Lb why

صفحه 40:
‎aN‏ مهمترین خلأیی که در مدیریت ما وجود دارد و به آن توجه ‏نمی شود چیست؟ ‏متاسفابه هيور در كشون ما تكاه به عوامل انسانى نكاهى است كة.آنها را ۱۳ انسانى مى خواند و آن را زوال يذير مى داند بنابراين از كلمه منايع انسانى استفاده 0100 ‎۳۳ ۱ ‏ار ی رن مک را از‎ 1 aee gl Mao spercs mOsm ny Erg ntt RE Mocellin callin owl ‏ار‎ ‎1 rs MMMM ‏ا‎ lk APES ‎0 ‏ا ا ا‎ hirer caver we reer ‎ ‎

صفحه 41:
9 ممکن است تعریفی مدرن از بازاریابی مدرن بدهید؟ PE eC Ie ern rice eMC NAT on Onn D Drier nie ۱ Nn pec em etn ans ‏با استقادة از روش های تجازت الکتروتيك بتوانید تمام نوان بالقوه خرید مردم را در خرید‎ ‏و‎ Mia Ge ile eee el eee | ar non eteal nacre 9 چه تفاوتی با بازاریابی کلاسيك دارد؟ ۱۳ ‏را ار تا(‎ sy ital ‏ور‎ ‎MK Me ‏رز‎ an Prom aire ee Meee Slo pe Mh end Ve Se ‏يس مقك‎ 9 ihe Jas cake sl IRS Ree Patan eer engine ee ee ue eas ‏ا‎ ‎Seen co ey‏ ل ار ل ‏ملكلا ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 42:
| در بازاریابی مدرن نقش تبلیغات مهمتر است يا توزیع؟ 7 ستگی بهجامعهای دارد که ‎eA oly Jin toy en all‏ برین ‎a A Onan Soe PSn Bap aA‏ ار ‎PRS‏ ‏«کیم کت» دارند که مي گویند در چوامعی که تعدا زان بیشتر است باید روش ‎ral Seca Terme re CeNa em amen tmen at Ur ery‏ 1۳ حأتواده زا ير عهده داز .وسار حاتم ها ‎iri ean‏ هاى تجارى 6 برابر آقايان أشنت ذر ونين اكشورد خدان.ت روى شبكه توزية مقدارق كمتر است و بزعکس روی تبلیعات پتتر کار می شود چون تبلیغات روی خانم ها اثرگذاری بيشترى دار ار رن ی را ‎Pra enon‏ 7 ا 0 توزيع مويركى استفاده شود. 0 بازار بمباران كنيم به كونه اى ‎ae aes‏ ده فى شود, بتواند اتواع محصولاتی را ‎y‏ 0 0 تجارى در جوامع در حال توسعه ‎RRM Gay eu ee ۳‏ خریداری که لک ی وان محضول شرکت ۷ با هر شرکت دیگری را نیز ‎oe‏

صفحه 43:
و ‎oe‏ ‏تلوری جدید می گوید شما قبل از این کم فروش خوبی داشته باشید, باید رهبر بازار شوید و ‎sans he lille au de (yg inte‏ ۷ جينى ها كه بازار را به اصطلاح نكه نكه كرده اند به صورت بازار جوانان. بأزار مردان» ‎Ini MD orys te arc anv grey Wr EU feeiegl en] SG FTG) sav EL‏ ۱۳۱۳7 ‎RATAN REARS‏ ا ا م ‎recthacc rie RMN Ra eRer iret‏ ل ‎Peay‏ ‎re 1 SHESINT Gen ia (R ia eerste‏ ۳ كت ل ‎es EL RIG‏ ل ا ا ا 0 «سیگمنت» با توزیع نهفته است؟ ‎cole vpitq eles ea SeUy Sees‏ ۱ ار ۱ ‎ene‏ ی ۳ ۱5606 ‎HOMME Seti in ce eins ۱۳‏ 11 التكاد دل ‎peep‏ ‎OTe‏ 0 1 err Aca ‏فروشكافى راادر أدران بيدا‎

صفحه 44:
0 ‏به تلد ا‎ e 5 Fes pore rare eT) bv nes Pe 0) COBsIE beast PENI FN) Revo ica Bote Se ieet ry POPUP E ole estrone fom o m everat Pear Pe pero cae a 0 elt Deca Rnecrie evr Merwe ey) Ney Tena bee vor eI ‏انسائى يا أبعاد بدن مضرف كننده هاى خارجى هم مانئذ ماست.‎ 0000 rar Caren ge Begs Paresh ey [Perey OS eos elas Peete ‏خانم هایشان يك متر و پنجاه و پنج بود. آنها مجبور بودند برای استفاده از طبقات بالایی از‎ |۱۹ caste pe Pmecyrans TPC me eer eane lw Ceouy pe rmeeicgr elie Ie iy Pes ‏مشكل داريم. مثلاً آب معدتى صادراتى با كيفيتى فوق العاده در ايران توليد مى شود به نام‎ ‏آب معدنی آلموت (فلعه الموت) و به كشورهاى عربى صادر مى شود و در آنجا همه از اسم‎ ‏آن الموت (مرگ) وحشت می کنند و آن را نمی خرند.‎ Rr ‏ا ا‎ steers ese ric ost res Cy ‏مم و هنوز‎ 0001 0 ‏ااا ا‎ re rercr ic حتی در حجم مه بندی ها هم دارای مشکل هستیم.

62,000 تومان