کسب و کاراقتصاد و مالی

بانکداری اختصاصی

صفحه 1:
j a 1

صفحه 2:
۰ توسعه‌ی ذهنی ۰ آشوبناک کردن ذهن ۰ ابزارهای شناخت. تحقیق و آزمون ۰ ابزارهای کاربردی ‎٠‏ توسعهى كاربردى ابزارها حرم ‎ ‎ ‎

صفحه 3:
بانکداری اختصاصی

صفحه 4:
فعالیی جانی است که با هدف بهو واارشی محصول اسلی انجام می‌گیرد. گرچه فرآیند این کار ممگن است با یک محصول مرتبط باشد, اما اجرای خدمت لزوما نامحسوس است و معمولا مالکیت هیچ یک از عوامل تولي ‎J‏ ‏اصلی را به دنبال ندارد. ServiceProfile ‘ServiceGrounding ServiceModel / 5 ‏في‎ 0

صفحه 5:
خدمت. فرآیندی است که در تعاملات بین مشتریان و کارکنان, منابع فیزیکی, کالاها و يا سیستم‌های ارائه‌کننده خدمت. روی می‌دهد تا را‌حلی ۳ atte ‏با تظارت افراد با نظارت‎ { sale a ( ‏خودكار ا تیم ماهر‎

صفحه 6:
سار requesier agent provider agent isa os (ealidzes owns Person oF ‘organization establishes res estapishes applies to "adopts ceseribes dosefines Service role has abstracts ‘about = see applies to aatines parrot processes results in

صفحه 7:
تعریف خدمت. به‌دلیل ‎ol gs‏ همواره کار سختی بوده است. آنچه موضوع را پیچیدهتر می‌کند. لین است که اغلب؛ به‌دلیل غیر محسوس بودن بسیاری از داده‌ها و ستاده‌ها؛ درك كردن روشى كه خدمت در كن ايجاد و به مشتريان عرضه می‌شود؛ دشوار است. اکثر مردم تعریف تولید.یا کشاورزی: مشکل چندلنی نداینده ولى تعربيف خدمت دجار مشکل هستند نیای امروز؛ افراد در محیطی زندگی می‌کنند که به‌طور روزافزون به‌سوی اقتصاد مبتتی بر خدمات پیش می‌رود. خدمات بخش کوچکی از اقتصاد به‌شمار نمی‌رود؛ بلکه به‌عنوان قلب ارزشآفرینی در اقتصاد مطرح است. ديكن خدمات به خدمات بانکی: پستی: بیمه‌ای؛ بهداشتی و آموزش محدود نمی‌شود بلکه اغلب محصولاتی که خریداری مى كنيم؛ عناصری از خدمت را نیز شلمل می‌شوند. در ولقع طیف وسیعی از کالاها داشتن مبتنی پر خدمت تکیه دارند. هم اکنون خریدار یک خودرو یک پسته جلمع از منلفع خدمات ونه صرفا یک خودرو را خریداری می کند. حتی کالاهلیی نظیر تلویزیون و ماشین لباسشویی. معمولا همراه خدملتی نظیر تحویل. تأمین مالی» پیمه و تعمیر همراه هستند. امروزه مفهوم خدمت به مشتریان: شامل تعاریف جدیدی است؛ چراکه ارائه خدمات فقط به بخش کوچکی در ساختمان مر کزی شرکت اختصاص ندارد؛ بلکه کل سازمان از مدیران عللی تا کار کنان عادی؛ همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقشی برعهده دارند. حتی اگر فردی در موقعیتی نباشد که به‌طور مستقیم از مشتری حملیت کند. می‌تولند از کارمندلنی که به مشتریان خدمت می کنند» پشتیبلنی کند. براساس ‎ae‏ عدعت له ‎Ob st‏ شامل کلیه اموری است که شرکت به‌منظور + جلب رضایت مشتریات و گنک آنها درياقت يخترين اررق از خدملتی که خریداری کردهند. انجام مىدهد. لين تعریف جلمع؛ همه چیز را دربر میگیرد. هر چیزی که اضافه بر خدمت هسته‌ای؛ عرضه و موجب تفکیک آن از خدمات رقبا م شود. خدمت به مشتریان محسوب می‌شود. ‎Private.‏ یی سس سس سس ‎WOE Nine‏ ‎ ‎ ‏بزییت رقابتی بر فعالیت‌های ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
بالاتر از ‎er‏ ۳ اشباع رضایت/ وق زدگی ‎J ‘Exce‏ ‎Bos Qe rt‏ نارضایتی مشّری ییا فص ان و رت ی تود | با خانواده» همکاران و خوستانمان کار ۳

صفحه 9:
زمانی که تولیدکننده بداند مشتری چه می‌خواهد و انتظارات وی از حدمت مورد نظر در جه سطدى است با استفاده از متخصصین توانمند در اين مرحله لازم است ویژگی‌هاق خدمت مورّد نظر متناسب با ابعاد مختلف نیاز و انتظارات مشتری تعریققالو طراح تلود اگر در تعریف و طراحی این انطباق"به خوبی شکل نگیرد باید منتظر نارضایتی مشتری پس از دریافت و استفاده از خدمت باشیم.

صفحه 10:
| | 5-95 مدیریت به وسیله فرآیند ‎aging by Processal™‏ | ~~ Prvate

صفحه 11:
تحقیقات بازار و بازاریابی ت بازاریابی به معنی تلاش های سیستماتیک و هدفمندی است که شناسائی . گردآوری . ذخیره سازی و توزیع اطلاعات به منظور کمک رسانی به مدیران در تصمیم گیری های مرتبط با حل مشکلات و استفاده از فرصت های بازار و بازاریابی انجام می‌شود.

صفحه 12:
و بازاریابی تحقیقات بازاریابی به معنی تلاش های سیستماتیک و هدفمندی است که شناسانی . گردآوری » ذخیره سازی و توزیع اطلاعات به منظور کمک رسانی به مدیران در تصمیم گیری های مرتبط با حل مشکلات و استفاده از فرصت های بازار و باز اریابی انجام می شود . 9 کم کردن فاصله از رقبا نظارت به شرایط بازار و ارزیابی آن © 9 تصميم كيرى صحيح 9 قضاوت درباره روندهاى كار و كسب © كاهش ريسكاها © شناسايى مشتريان 9 استفاده از فرصت ها © شناسایی رقبا ۵ © بهبود نتایج فعالیت ها شناسایی عوامل توزیع

صفحه 13:
بانکداری اختصاصی و کار آفرینی

صفحه 14:
نیاز برآورد نشده » منابع درست مصرف نشده مفهوم کسب و کار مدل كسب وكار طرح كسب وكار Bussiness استقرار » اجراء توسعه چه ارزشی. چگونه. برای چه کسی خلق و چه منافعی دارد Bussiness Model Bussiness آردیش ویلی

صفحه 15:
از سال ۱۶۹۲ در اروپا (انگلیس) توسعه داده شد. در سال ۱۸۱۵ در سویس قوت پیدا کرد. در دوران جنگ جهانی دوم مفهوم و کاربرد گسترده‌ای یافت. در مناطق آزاد اقتصادی رونق پیدا کرد. (سوییس 90۲۷ منایع بانکداری اختصاصی دنیا را در اختیار دارد-۲۰۰۹) Historically, private banking has developed in Europe .Some banks in Europe are known for managing assets of some royal families. The assets of Princely Family of Liechtenstein is managed by LGT Bank (founded in 1920). The assets of Dutch royal family is managed by MeesPierson (founded in 1720). The assets of British Royal Family is managed by Coutts (founded in 1692) ne BANKING

صفحه 16:
انکداری | ١ ‏اصی (ویکی‌پدیا)‎ WIKIPEDIA توسعه ی بانکداری اختصاصی در سه دهه‌ی گذشته بوده است. باجه‌ای به نام 58۱1 ۲۲۷۲6 در بانک‌های خارجی. در بانک ۰6096۵ 8۵۲۱2۷5 و در بانک 7596 95لا درآمد بانک.

صفحه 17:
WIKIPEDIA Listed By AUM/ | Sie et Credit Suisse (Switzerland) - 813.32 [ : Bilions ‎RpyalBank of Canada - 573.32‏ یا ‎WHERE BANKING Bilion$‏ ‎(MEETS INVESTMENT ,‏ ‎HSBC (UK) - 377 Bilion$ ‎Deutsche Bank (Germany) - 348.6 Bilion$ ‎ ‎

صفحه 18:
3 Private Banking (Wikipedia) WIKIPEDIA Private banking is banking, investment and other financial services provided by banks to private individuals who invest sizable assets. The term "private" refers to customer service rendered on a more personal basis than in mass-market retail banking, usually via dedicated bank advisers. It does not refer to a private bank, which is a non- incorporated banking institution. Private banking forms an important, more exclusive, subset of wealth management. At least until recently, it largely consisted of banking services (deposit taking and payments), discretionary asset management, brokerage, limited tax advisory services and some basic concierge-type services, offered by a single ‏و‎ ated-relati aan ۱ i ۷ و و ‎A CS‏ تاه ۱۳

صفحه 19:
(1) Private Banking (Investopedia) o> Definition of 'Private Banking’ Personalized financial and banking services that are traditionally offered to a bank's rich, High Net Worth Individuals (HNWIs). For wealth management purposes, HNWls have accrued far more wealth than the average person, and therefore have the means to access a larger variety of conventional and alternative investments. Private banks aim to match

صفحه 20:
( ) Private Banking (Investopedia) Investopedia explains ۱۳۵۲۱۷۵6 ۲ In addition to providing exclusive investment-related advice, private banking goes beyond managing investments to address a client's entire financial situation. Services include: protecting and growing assets in the present, providing specialized financing solutions, planning retirement and passing wealth on to future generations. While an individual may be able to conduct some private banking with $50,000 or less in investable assets, some exclusive private banks only accept clients with at least $500,000 worth of investable assets. The rationale is that such high levels of wealth allow these individuals to participate in alte ‏ع هع وو عع ري‎ such as funds and ‏أيهم حزما ملا کلام با ووس ام ل‎

صفحه 21:
Private Banking (LGT 5 57 000 Thomas Piske (Chairman), Olivier de Perregaux (Deputy Chairman), H.S.H Prince Max von und zu Liechtenstein, Jacques Engeli, Werner Orvati Internal Audit »6 امم مدير on ead ey ونوما ‎Olivier Hofmann‏ Cee rn eee cy eed) 000

صفحه 22:
نکداری اختصاصی (ویکی‌بدی) © شامل بانکداری. سرمایه گذاری. سایر خدمات مالی است. WIKIPEDIA 9 _ توسط بانک به افرادی که دارایی يا سرمایه‌ی قابل توجهی دارند ارائه می‌شود. © عبارت "اختصاصی" اشاره به خدمات متفاوتی در مقایسه با بازار عمومی دارد که توسط مشاوران خاص مشتریان ‎oy‏ آنها داده می‌شود.

صفحه 23:
ی اختصاصی (یکیپی) © شکل دهنده‌ی مجموعه‌ای دارای اهمیت و منحصربه فرد از WIKIPEDIA ثروت است که توسط یک مدیر ارتباطی ارائه می‌شود. باتوجه به خدمات موجود : 8 دریافت و پرداخت سپرده مدیریت با احتیاط دار ایی‌ها کارگزاری سهام مشاوره‌ی محدود مالیاتی برخی مشاوره‌های حفاظتی و امنیتی

صفحه 24:
WIKIPEDIA خدمات بانکداری اختصاصی قبلا فقط برای افراد خیلی ثروتمند ارائه می شد (حداقل ۲ میلیون دلار). در حال حاضر این رقم به ۲۵۰ هزار دلار کاهش یافته است.

صفحه 25:
ivate Banking (Mgmt.

صفحه 26:
Product Platform ۳7 کت + Secures Lending ite for AfrAsia Private 1 Banking Suite Goa | ۳۳7 ا | Sobal srateoy Anoustomised Mandate

صفحه 27:
General Management Compliance & Regulatory Issues Risk Management Human Resources Business Infrastructure & Technology Research & Anal Financial ‏ی سید‎ Retention Client Accessing ~ aayisory Products Processing _( Management Processes Supporting Activities, Core Profit Margin Weath Structuring Product Mgt. Clearing & Funds 5 catia ening conte 9 cate Quality contro! ‎Targeting cionts Set Mat Product 5 Sales service‏ | هر ‎| esters ‏بد‎ Develeprient 8 DacumentHancing ‘Mrs Soles Mat Tax Planning Sourcing Date mining & ‎3 ‏مهاده‎ Mat ture needs anaysing ‎2 | ‏ای ننوت:‎ Fisk Planning Francia! ‎Engnecring Brokerage ‏میسن‎ ‏ت همست | 5 ‎۵ | ‏وگ‎ Centra Mgt —Cstady & Repoting ‎a ‎ ‎ ‎ ‎in private banking ‎ ‎BANKING ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 28:
ی اقبال به بانکداری | we WIKIPEDIA e ثروتمند ماندن در تجارب تاریخی از تروتمند شدن سخت‌تر است. e ریسک‌های مختلف (اجتماعی. سیاسی, اقتصادی شخصیتی. رفتاری؛ سلامتی و ...) محدودیت های فیزیکی . فکری و ذهنی انسان‌ها فلسفه‌ی مدیریت (انجام کارها بوسیله دیگران) محدودیت دسترسی به داده‌ها و اطلاعات محدودیت درک اطلاعات دانش و علم کاربرد اطلاعات گذرا بودن فرصت‌ها و محدودیت زمان eeeeee قابل اعتماد بودن بانک‌ها و

صفحه 29:
چه چیزهای برای ثروتمندان مهم است؟ حفظ ثروت مدیریت و افزایش آن خرج کردن حساب‌شده سرمایه‌گذاری بجا سپردن امانت به دست امانتدارانی خوب حفظ ثروت را در انتقال از نسلی به نسل دیگر نی شاه که حزهای بای فروتمندان آهمیت دارد 6 BANKING

صفحه 30:
دلایل اصلی ایجاد بانکداری اختصاصی © یک چهارم ثروت دنیا در دست ثرومندان است. WIKIPEDIA @ افرادی که به دلیل درگیری‌های کاری و حرفه‌ای خود نیاز دارند تا مشاوران و موسسات مالی متخصص ثروت آنها را مدیریت و رشد دهند. © تلقی ثروت جذب شده نه تنها به عنوان منابع بانکی و ایجاد ارزش افزوده برای بانک و افراد (خدمات. تجربه. قدرت و ...)

صفحه 31:
نقش بانک در بانکداری اختصاصی بانک‌ها با شناسایی این فرصت تلاش کرده‌ند تا با ارلثه راه‌حل‌های جامع و سودآور WIKIPEDIA متناسب با ریسک‌پذیری مشتریان خود ثروت آنها را افزایش داده و مدیریت کنند. مديريت ثروت مشتريان ويثه نيازمند تجهيز و فراخولنی مجموعه‌ای از خدمات مللی» بانكى و سرمايه كذارى است. بانک‌های تجاری دنیا به فراهم آوردن زمینه‌های همکاری و مشارکت موسسات و نواه‌هایی که بنواشد ارآنه مجموعه از خدسات موتار را امکانبذیر ومهیا کنمده مبادرت ورزید‌ند بانکداری اختصاصی می‌تولند به واسطه مدیریت موثر. خطرات انواع ریسک را دفع و ثروتی موقتی را به ثروتی دائم نز ‎Private BANKING‏ ~-~_——

صفحه 32:
زمینه‌های خدمت در انكدارى ختصا © همکاری با بانکداری سرمایه‌گذاری برای مدیربت و افزایش ارزش ثروت مشتریان WIKIPEDIA (خواهر خوانده بانک‌های تجاری) 9 پرمارکت (سلف سرویس) بانکی تعریف وبه مشتریان ارلئه می‌شود. خدملتی چون خدمات بیمه‌ای» لیزینگ صرافى و... اين خدمات به صورت منحصر به فرد و بسيار منعطف به مشتریان بانکداری اختصاصی ارائه می‌شود. برای مشتریان خاص نمی‌توان به خدمات استاندارد و رایج بسنده کرد. و باید با المطاف خلاقیت و حساسیت خدمات مهرد نیاز آنها را شناسایی و پانخ ‎EAT‏ ‏© طیف وسیعی از پیچیده‌ترین مشاورهای حقوقی و مالیاتی تا خدمات مربوط به تسهیل فرآیندهای کاری و مالی مشتریان (تجام معاملات املاک و مستقلات مشتریان. ثبتتام فرزندانآنها در موسسات آموزشی, خرید اتومبیل, انجام امور مربوط به کارت‌های اعتباری وب )

صفحه 33:
WIKIPEDIA ‏تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانک با‎ ‏بانک دیگر متفاوت است؛ اما از یک قاعده خاص پیروی می‌کند.‎ © به طور کلی مشتریانی هدف بانکداری اختصاصی هستند که ثروت یا درآمد سالانه آنها از مقدار معینی (در استانداردهای بانک مربوطه) بالاتر باشد. BANKING

صفحه 34:
مشتری خاص کیست 3 WIKIPEDIA تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانک با بانک دیگر متفاوت است؛ اما از یک قاعده خاص پیروی می‌کند. we ۳ © مشتریان خاص تمایل دارند از محصولات و خدماتی بهتر و بالات از خدمات مالی عادی که به مشتریان خرد ارائه می‌شود. بهره‌مند شوند. ——~_~~ Private

صفحه 35:
مشتری خاص کیست ؟ ‎WIKIPEDIA‏ تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانک با بانک دیگر متفاوت است؛ اما از یک قاعده خاص پیروی می‌کند. © افرادی که به دلیل درگیری‌های کاری و حرفه‌ای خود یا آشنا نبودن با مسائل مالی» نیاز دارند تا مشاوران مالی متخصص. ثروت آنها را مدی کنند و رشد دهند. )بح سس

صفحه 36:
مشتری خاص کیست ‎WikirPepiA‏ تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر و در هربانک با بانک دیگر متفاوت است؛ اما از یک قاعده خاص پیروی می‌کند. © 4 : 6 ر 8 برخلاف تصور عام. مشتری بانکداری خاص فقط ثروتمندانی نیستت نمی‌دانند با پول خود چه کنند. بلکه بیشتر مشتریان بانکداری اختصاصی را فعالان در فرآیند خلق ثروت تشکیل می‌دهند.

صفحه 37:
کلید موفقیت بانکداری اختصاصی 0 0 شه یک مشاور اختصاصی براى هر مشترى در بانکداری اختصاصی مر مشتری یک ملو تا 50,20 قلبل اعتماد که مانند یک وکیل ارتباط طولاتی مدتی با وی برقرار 99380۹۳9۱۴۹۹۹۹۹۹ طی ارتباطی مستمر پیگیری عن قدد "بلندمدت بودن لین رابطه از طرفی اعتماد دوطرقه ایجاد می‌کند و از سوی دیگر آشناخت کاملی از مشترى به كارشناس مى دهد تا وى ‎٠‏ 107.1 وفنا ‎SERBS, DE ea) JOS‏ پاسخگویی به نیازهای واقعی‌اش هدلیت کند. لايك کارشناس خر بانکداری اختصاصی اطلاعات اولیه متا وا جمع‌آونی کرده و با بردلزش آنها برنامه‌ریزی مناسبی برای مشتربان خود و خانواده آنها تدارک می‌پیند و خود بر لنجام تمامی برنامه‌ها نظارت می‌کند.

صفحه 38:
بانکداری 1 WIKIPEDIA خدماتی متفاوت با یک بانکداری.عادی ۲ بانکداری اختصاصی 653۳۱ شد. خدمات رفاهی را نیز شامل می‌شود. این دسته از خدمات جهت تبدیل/مشتریان ویژه به یان وفادار پیش ‎Sd‏ 7 لین خدمات از ارسال هدلیا در تاریخ تملد. ازدواج» تاسیس شرکت و اعیاد مختلف تا دعوت به همايشها و مراسمهاى مختلف از طرف بانك. عقد قرارداد با رستورانها و مراكز تفرك ‎A BUT‏

صفحه 39:
Offshore Private Banking Estimated AUM (March 2001): $7.2 trillion Drivers: * Tax avoidance/evasion + Macro-risk and capital flight + Micro-risk and legal claims on assets + Personal and family confidentiality * Business confidentiality + Multi-residence or travel-related client profiles + Insider dealing + Official corruption * Criminal activity (organized crime, trafficking in drugs and arms, or other illegal activities requiring money laundering) Tradeoffs: Disclosure risk + Total returns + Portfolio risk

صفحه 40:
Competitive Drivers in Offshore Private Banking * History and tradition + Regulatory forbearance + Institutional discretion and competence + Regulatory forbearance + Political & economic stability * Currency convertibility and stability * Tax environment for non-residents + Vulnerability to foreign pressure for disclosure | * Countries + Institutions + Statutory confidentiality |

صفحه 41:
What are the sources of future offshore private banking stagnation and decline? What is the probable pace of change? * Tax coordination, cooperation and alignment + Tighter notification and reporting requirements imposed on banks dealing with suspect or underregulated banks and countries (e.g. impact of FATF) International agreement to expand account investigation related to money laundering, including focus on accountants | and lawyers Use of “cordons sanitaires” in the case of non-cooperating | institutions and countries The Future of Offshore Private Banking

صفحه 42:
nce & Regulatory Issues Business Infrastructure & Technology 5 Research & Analysis i Financial ~\.Customizing “Transaction {Retention ‏ل-‎ 3 Client Accessing 3 ‏ع ا‎ Advisory +“ Products Processing _-{ Management| 8 eg cane Wath Sictng ‏امس ورين مع ة يموت الصتم‎ ‏مم ممم وتونم | و‎ Product soles service ‏ای‎ | 92 a Development & ‏ومد‎ “=r 2 Tax Planning Sourcing & | soles uot ee ‘ata mining & ra Mgt ‏یج‎ ‎51 ‏تج تارتین‎ Fae ‏تراد ل‎ Ergneeing Brokerage =| ‏الس‎ Feapprosening ‏ك1‎ rer ‏تین‎ ‎S| SEs Ponting ‏وم‎ cstody & Rearing a General Management Com Risk Management Human Resources Processes Supporting Activities Core The value chain in private banking BANKING

صفحه 43:
Private Banking: Key Target Market Segments “Traditional” high net worth individuals and families + Comprehensive advice on portfolio structures, proper inheritance planning and long-term investment strategies. + Possible interest in global investing and trading opportunities. Entrepreneurs / Mittlestand “The driver of wealth creation in most countries. + Integrated advice on matters of business finance and personal finance. Professionals and executives + Self-employed professionals, partners in professional firms, financiers, and traders, highly-paid executives including those with stock options and share plans + Usually have complex and tax-driven compensation and asset-holding patterns, including multi-country requirements * Traditional focus — personal assets. )سس سسسسب Private. YSN RING

صفحه 44:
Key Target Market Segments, Cont’d.... + Executives: New Focus — employment-related income generation and wealth accumulation, viewed as an “employment relationship asset.” + Entertainers and artists | + Sports professionals + Intermediaries and external asset managers -- a substantial and growing acquisition channel for clients that cannot be attracted directly (private banks, IFAs, accounting and legal firms, etc.) | | ww

صفحه 45:
360 ° Private Banking Services + Client solicitation and retention: High levels of intimacy and trust as deterrent to opportunism and maximum share-capture of value-chain + Asset allocation Discretionary asset management Passive asset management Active asset management + Brokerage, including internet access options + Real estate * Art banking (authenticity, pricing, financing) + IPOs + Private equity +*M&A

صفحه 46:
360 ° Private Banking Services, cont'd + Structured products, hedge funds, and funds of funds + Research + Credit + Personal services + Tax efficiency + Inter-generational transfers

صفحه 47:
Event Windows Affluent individuals or families: + Major inheritance + Asset-holding structures given family and life-style preferences + Standard private banking value-chain Entrepreneurs: + Flotation of sale of business + Subsequent wealth management strategy + Investment banking advice and IPO origination | + Tax, ownership, management and control issues | + Dealing with non-compete constraints | 6 Private 5 ‏کی‎ BANKING ww New Private Banking Opportunities Or Client-Erosion Vulnerability |

صفحه 48:
Event Windows, cont’d.... Executives: + Compensation plan implementation or large-scale vesting + ESOP life-cycle management + Integration with other wealth Athletes, entertainers: Major career breakthrough | * Contract renewal with higher compensation * Location shift + Advice on contract structure, endorsements, sponsorships, etc | + Proper lifetime investment strategy given short career + Royalty securitization | ww

صفحه 49:
Event Windows, cont’d.... Implementation of Event-Window Approach: + Identification of a compelling value-proposition for each client segment — drawing on expertise of each private banking function. | + Assessment of local market potential of each client segment ۰ Definition of event-windows for each client segment + Identification of generic private banking service-profile for each client segment, including life-cycle dimensions | | ww

صفحه 50:
enone rad Situation of status quo Complications in the current environment While product and service offerings have always been Ina context where protection becomes a stronger driver ‘drivers for 2 competitve edge in a high value environment than performance and transparency @ key factor for client such as private banking, economic crisis and the demand retention, product and service offering for private banking for transparency have streamlined overall competition sin search forreconstruction. ‘While diversity in the product and service offering in private banking remains high, there is seldom innovation. ‘Traditional core offerings in terme of wealth engineering and portfolio management have suffered from the ] and financial scandals entailing « loss of ust from clients Regulatory requirements have put strong pressure on banks to improve transparency but also to simplify products go that they can be understoad by clients. Product innovation in such an environment is not the success factor it used to be Clents sensitivity towards existing pricing models is now fn issua to be addressed with both transparency and low performances highlighting the effect of proportional management fees models Prat Banking Shy 2012 EUROGROU? CONSULTING /Page29 96

صفحه 51:
See \Within the comporate banking unit, anew sub-unitfor private banking is to be established ‘This units only serving private banking clientele deriving from corporate banking. The units to be staffed with relationship managers from the private banking unit. These ‘managers must dispense thelr existing cients BANKING

صفحه 52:
ت1۳ The cost structure along the value chain || Increasing regulatory requirements Extensive IT infrastructures cause of Private Banking providers is aremnant || force Private Banking providers to relatively high IT costs that burden the of previous times, when profits were increase efforts and expenses in financial results and restrain innovation of increasing, but tis relaively cost order fo implement and full these || Private Banking providers intensive in times of decreasing margins |) requirements and deteriorating profitability Cec ‘Anew client generation with different ‘requirements is emerging in Private Private Banking providers are confronted || Clents have become more risk Banking, No or late adaption to naw client with 2 toughening price competition in averse and tend to investincreasingly || needs increase the clients’ wilingness to which theirmargins decrease into defensive products change their Private Banking provider EUROGOUP

صفحه 53:
‎cue‏ سس ‎Differentiation through an innovative pricing model coupled with enhanced quality of servicing can generate a competitive edge on all client segments. ‎Afixed price model is a more linear, reliable and less volatile source of income. ‎Enhance trust through product independent pricing model. ‎7 Wansparant 74 ‎+ Whether to streamline revenues or increase client satisfaction through enhanced client relationship, innovation in pricing models is a key step for a competitive advantage ‎ ‎BANKING ‎

صفحه 54:
۲ آیا ارزشهای اخلاقی در بانکداری اختصاصی متفاوتند ؟ ۲ آیا منشور اخلاقی فعلی برای بانکداری اختصاصی قابل استفاده است ؟ ۷ مشخصه‌های رفتاری مشتریان ارزشمند را چگونه ارزیابی کنیم ؟ ‎Y‏ جایگاه رقابتی ما کجاست ؟ ‏” استراتوی باتک ما با بانکداری احتصاصی تناسب دارد ؟ ‏۲ از چه مدل رقابتی استفاده کنیم ؟ ‏آیا در ساختار بانک جایگاهی ‎ly‏ بانکداری اختصاصی در نظر گرفته شده؟ ‎٩ ‏برای بانکناری احتصاصی ماس در است‎ fens Lina VA ‏” آیا مهارت‌های لازم در باتك وجود دارد ؟ ‎v‏ ‏جه نيازهاى آموزشى در سازمان ما مورد ذ ‎ ‎ ‎BANKING

صفحه 55:
1 بلإتغرم ما جه خواهد بود ؟ أ ait? : ۷ ۱ bu

بانكداري اختصاصي • توسعه‌ي ذهني • آشوبناك كردن ذهن آماده‌سازي • تزريق واقعيت‌ها • بيان حقايق شاهد و شهود • ابزارهاي شناخت ،تحقيق و آزمون • ابزارهاي كاربردي آزمون و يقين • توسعه‌ي كاربردي ابزارها كاربرد بانكداري اختصاصي خدمت محصول خدمت فعالیت ی جانب ی اس ت ک ه ب ا هدف بهبود و ارتقای محص ول اصلی انجام می‌گیرد.گرچه فرآیند این کار ،ممکن است با یک محصول مرتبط باشد ،اما اجرای خدمت لزوما نامحسوس است و معموال مالکیت هیچ‌ یک از عوامل تولید محصول اصلي را به‌ دنبال ندارد. فرآيند خدمت خدمت ،فرآیندی است که در تعامالت بین مشتریان و کارکنان ،منابع فیزیکی ،کاالها و یا سیستم‌های ارائه‌کننده خدمت ،روی می‌دهد تا راه‌حلی مسائل مشتریان باشد. تص اخ ي افراد ماهر ي اص افراد غير ماهر دار انك ب خدمات انساني خدمات ماشيني افراد حرفه‌اي خودكار با نظارت افراد نيمه ماهر با نظارت اف0راد ماهر مهندسي خدمت خدمت تنوع آن ،همواره کار سختی بوده است .آنچه موضوع را پیچیده‌تر می‌کند ،این است که اغلب، تعریف خدمت ،به‌دلیل ّ به‌دلیل غیر محسوس بودن بسیاری از داده‌ها و ستاده‌ها ،درک کردن روشی که خدمت در آن ایجاد و به مشتریان عرضه می‌شود ،دشوار است .اکثر مردم تعریف تولید یا کشاورزی ،مشکل چندانی ندارند ،ولی تعریف خدمت دچار مشکل هستند. در دنیای امروز ،افراد در محیطی زندگی می‌کنند که به‌طور روزافزون به‌سوی اقتصاد مبتنی بر خدمات پیش می‌رود. دیگر خدمات بخش کوچکی از اقتصاد به‌شمار نمی‌رود ،بلکه به‌عنوان قلب ارزش‌آفرینی در اقتصاد مطرح است .دیگر خدمات به خدمات بانکی ،پستی ،بیمه‌ای ،بهداشتی و آموزش محدود نمی‌شود بلکه اغلب محصوالتی که خریداری می‌کنیم ،عناصری از خدمت را نیز شامل می‌شوند .در واقع طیف وسیعی از کاالها داشتن مزیت رقابتی بر فعالیت‌های مبتنی بر خدمت تکیه دارند .هم اکنون خریدار یک خودرو یک بسته جامع از منافع خدمات و نه صرفا یک خودرو را خریداری می‌کند .حتی کاالهایی نظیر تلویزیون و ماشین لباسشویی ،معموال همراه خدماتی نظیر تحویل ،تأمین مالی، بیمه و تعمیر همراه هستند. امروزه مفهوم خدمت به مشتریان ،شامل تعاریف جدیدی است؛ چراکه ارائه خدمات فقط به بخش کوچکی در ساختمان مرکزی شرکت اختصاص ندارد؛ بلکه کل س ازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی ،همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقشی برعهده دارند .حتی اگر فردی در موقعیتی نباشد که به‌طور مستقیم از مشتری حمایت کند ،می‌تواند از کارمندانی که به مشتریان خدمت می‌کنند ،پشتیبانی کند .براساس این نگرش ،خدمت به مشتریان ،شامل کلیه اموری است که شرکت به‌منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها دریافت بیشترین ارزش از خدماتی که خریداری کرده‌اند ،انجام می‌دهد .این تعریف جامع ،همه چیز را دربر می­گیرد .هر چیزی که اضافه بر خدمت هسته‌ای ،عرضه و موجب تفکیک آن از خدمات رقبا می‌شود ،خدمت به مشتریان محسوب می‌شود. رضايت رضايت احس0اس مثبت0ي اس0ت كه در فرد پ0س از اس0تفاده از كاال يا دريافت خدمت ايجاد مي شود. باالتر از سطح انتظارات مشتري اشباع رضايت /ذوق زدگي پايين‌تر نسبت به انتظارات نارضايتي مشتري درجه رضايت ,نارضايتي و ذوق‌زدگي افراد همواره به ميزان فاصله سطح انتظارات و عملكرد عرضه كننده مربوط مي‌شود. معمو ًال نارضایتی خود را با خانواده ،همکاران و دوستانمان در میان می گذاریم. طراحي خدمت زمان0ي كه توليدكننده بدان0د مشتري چ0ه مي‌خواهد و انتظارات وي از خدم0ت مورد نظ0ر در چ0ه س0طحي اس0ت ,ب0ا اس0تفاده از متخص0صين توانمند مي‌تواند به طراحي خدمت اقدام كند در اين مرحل0ه الزم اس0ت ويژگي‌هاي خدم0ت مورد نظ0ر متناس0ب با ابعاد مختلف نياز و انتظارات مشتري تعريف و طراحي شود. اگ0ر در تعريف و طراح0ي اين انطباق ب0ه خوب0ي شكل نگيرد بايد منتظر نارضايتي مشتري پس از دريافت و استفاده از خدمت باشيم. نگاهي به مدل تعالي EFQM دستيابي به نتايج متوازن مسئوليت‌پذيري آينده‌اي پايدار ارزش افزايي مشتريان ،رهبري با دورانديشي ايجاد شراكت‌ها الهام بخشي و درستي پرورش خالقيت و نوآوري مديريت به وسيله فرآيندها موفقيت از طريق كاركنان تحقيقات بازار و بازاريابي تحقیقات بازاریاب0ی ب0ه معن0ی تالش های سیستماتیک و هدفمندی اس0ت ک0ه شناس0ائی ،گردآوری ،ذخیره س0ازی و توزی0ع اطالعات به منظور کم0ک رس0انی ب0ه مدیران در تص0میم گیری های مرتب0ط ب0ا حل مشکالت و استفاده از فرصت های بازار و بازاریابی انجام می‌شود. تحقيقات بازار و بازاريابي تحقیقات بازاریاب0ی ب0ه معن0ی تالش های س0یستماتیک و هدفمندی اس0ت که شناس0ائی ،گردآوری ،ذخیره س0ازی و توزی0ع اطالعات ب0ه منظور کم0ک رسانی ب0ه مدیران در تص0میم گیری های مرتب0ط ب0ا ح0ل مشکالت و اس0تفاده از فرصت های بازار و بازاریابی انجام می شود . کم کردن فاصله از رقبا تصمیم گیری صحیح کاهش ریسک ها استفاده از فرصت ها بهبود نتایج فعالیت ها نظارت به شرایط بازار و ارزیابی آن قضاوت درباره روندهای کار و کسب شناسایی مشتریان شناسایی رقبا شناسایی عوامل توزیع بانكداري اختصاصي و كارآفريني کارآفرینان "شانس برآورده کردن نیاز(عالقه یا دستاورد های بهره براداری از فرصت بهره برداری از فرصت تشخیص فرصت سرچشمه های فرصت خواسته) بازار ،از طریق ترکیب خالقانه ی منابع برای خلق ارزش بیشتر". محیط کارآفرینی فرآيند توسعه‌ي فرصت نياز برآورد نشده ،منابع درست مصرف نشده مفهوم کسب و کار طرح كسب وكار ‏Bussiness )Plan (BP ‏Bussiness Model )(BM ‏Bussiness )Concept (BC چه ارزشي ،چگونه ،براي چه كسي خلق و چه منافعي دارد اجرا فرآیند سازماندهی مدل كسب وكار استراتژی کارآفرینانه استقرار ،اجرا ،توسعه آرديش ويلي اکتساب منابع تصمیم بهره‌برداری از فرصت کشف فرصت وجود فرصت )(ويكي‌پديا تاريخچه بانكداري اختصاصي . در اروپا (انگليس) توسعه داده شد1692 از سال . در سويس قوت پيدا كرد1815 در سال .در دوران جنگ جهاني دوم مفهوم و كاربرد گسترده‌اي يافت .بيشتر در مناطق آزاد اقتصادي رونق پيدا كرد )2009- منابع بانكداري اختصاصي دنيا را در اختيار دارد%27 (سوييس Historically, private banking has developed in Europe .Some banks in Europe are known for managing assets of some royal families. The assets of Princely Family of Liechtenstein is managed by LGT Bank (founded in 1920). The assets of Dutch royal family is managed by MeesPierson (founded in 1720). The assets of British Royal Family is managed by Coutts (founded in 1692) تاريخچه بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا) توسعه ي بانكداري اختصاصي در سه دهه‌ي گذشته بوده است. باجه‌اي به نام Private Bankدر بانك‌هاي خارجي. در بانك Barclays ، 60%و در بانك UBS 75%درآمد بانك. ده بانك برتر جهاني در بانكداري اختصاصي Listed By AUM (2012) (Asset Under Management) Bank Of America (USA) - 1671 Bilion$ UBS (Switzerland) - 1554.53 Bilion$ Wells Fargo (USA) - 1300 Bilion$ Morgan Stanley (USA) – 1219 Bilion$ Credit Suisse (Switzerland) – 843.32 Bilion$ RpyalBank of Canada – 573.32 Bilion$ HSBC (UK) – 377 Bilion$ Deutsche Bank (Germany) – 348.6 Bilion$ BNP Paribas(France) – 316.2 Bilion$ JPMorgan Chase (USA) – 291 Bilion$ Private Banking (Wikipedia) Private banking is banking, investment and other financial services provided by banks to private individuals who invest sizable assets. The term "private" refers to customer service rendered on a more personal basis than in mass-market retail banking, usually via dedicated bank advisers. It does not refer to a private bank, which is a nonincorporated banking institution. Private banking forms an important, more exclusive, subset of wealth management. At least until recently, it largely consisted of banking services (deposit taking and payments), discretionary asset management, brokerage, limited tax advisory services and some basic concierge-type services, offered by a single designated relationship manager. On the whole, many Private Banking (Investopedia) Definition of 'Private Banking' Personalized financial and banking services that are traditionally offered to a bank's rich, High Net Worth Individuals (HNWIs). For wealth management purposes, HNWIs have accrued far more wealth than the average person, and therefore have the means to access a larger variety of conventional and alternative investments. Private banks aim to match such individuals with the most Private Banking (Investopedia) Investopedia explains 'Private Banking' In addition to providing exclusive investment-related advice, private banking goes beyond managing investments to address a client's entire financial situation. Services include: protecting and growing assets in the present, providing specialized financing solutions, planning retirement and passing wealth on to future generations. While an individual may be able to conduct some private banking with $50,000 or less in investable assets, some exclusive private banks only accept clients with at least $500,000 worth of investable assets. The rationale is that such high levels of wealth allow these individuals to participate in alternative investments such as hedge Private Banking Germany) (LGT – بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا) شامل بانكداري ،سرمايه گذاري ،ساير خدمات مالي است. توسط بانك به افرادي كه دارايي‌ يا سرمايه‌ي قابل توجهي دارند ارائه مي‌شود. عبارت ”اختص0اصي“ اشاره ب0ه خدمات متفاوتي در مقايس0ه با بازار عموم0ي دارد كه توس0ط مشاوران خاص مشتريان به آنها داده مي‌شود. بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا) شكل دهنده‌ي مجموعه‌اي داراي اهميت و منحصربه‌ فرد از مديريت ثروت است كه توسط يك مدير ارتباطي ارائه مي‌شود. باتوجه به خدمات موجود : در م ج ا م خ و ت دريافت و پرداخت سپرده ص ‏I ع ا ص م ي عن ش ب ‏I و ت ا ه ر م مديريت با احتياط دارايي‌ها ني ‏I د يان ي د ك ر ا ر ه ن ب ب م ا ا ن ر س رت ‏Iي اه ب ا ا ا كدا ‏I ب ر ع كارگزاري سهام ر ه ط ‏I ت ي م م ي ي ن ا ا د ظ ز خ م و و ر س د ي ‌ رم تص به ا كنن م ي مشاوره‌ي محدود مالياتي ي د ه ‌ . م‌ گ گ ذ ي ار ري ي ‌ ه ا ي برخي مشاوره‌هاي حفاظتي و امنيتي ش ان بانكداري اختصاصي (ويكي‌پديا) بانكداري ختصاصي خدمات بانكداري اختصاصي قبال فقط براي افراد خيلي ثروتمند ارائه مي شد (حداقل 2ميليون دالر). در حال حاضر اين رقم به 250هزار دالر كاهش يافته‌است. Private Banking Farmework) (Mgmt. Product Platform Open architecture product platform is where a private bank distributes all the third party products and is not restricted to selling only its proprietary products. Closed architecture product platform is a concept where the bank sells only its propriety products and does not entertain any third party product. These days the needs of the clients are so diverse that it is practically impossible for a bank to cater to those needs by its proprietary products alone. Clients today demand the best of breed products and most banks have to follow an open architecture product platform where they distribute products of other banks to their clients in return for commission. Private Banking Proposition) (Value فلسفه‌ي اقبال به بانكداري اختصاصي ثروتمند ماندن در تجارب تاريخي از ثروتمند شدن سخت‌تر است. ريسك‌هاي مختلف (اجتماعي ،سياسي ،اقتصادي ،شخصيتي ،رفتاري، سالمتي ،و )... محدوديت هاي فيزيكي ،فكري و ذهني انسان‌ها فلسفه‌ي مديريت (انجام كارها بوسيله ديگران) محدوديت دسترسي به داده‌ها و اطالعات محدوديت درك اطالعات ،دانش و علم كاربرد اطالعات گذرا بودن فرصت‌ها و محدوديت زمان قابل اعتماد بودن بانك‌ها و ... بانكداري اختصاصي چه چیزهای برای ثروتمندان مهم است؟ حفظ ثروت مدیریت و افزایش آن خرج کردن حساب‌شده سرمایه‌گذاری بجا سپردن امانت به دست امانتدارانی خوب حفظ ثروت را در انتقال از نسلی به نسل دیگر ...از نظر شما ديگر چه چيزهايي براي ثروتمندان اهميت دارد ؟ داليل اصلي ايجاد بانكداري اختصاصي يك چهارم ثروت دنيا در دست ثرومندان است. افرادی که به دلیل درگیری‌های کاری و حرفه‌ای خود نیاز دارند تا مشاوران و موسسات مالی متخصص ثروت آنها را مدیریت و رشد دهند. تلقي ثروت جذب شده نه تنها به عنوان منابع بانكي و ايجاد ارزش افزوده براي بانك و افراد (خدمات ،تجربه ،قدرت و )... نقش بانك در بانكداري اختصاصي بانك‌ها با شناسایی این فرصت تالش کرده‌اند تا با ارائه راه‌حل‌های جامع و سودآور، متناسب با ریسک‌پذیری مشتریان خود ثروت آنها را افزایش داده و مدیریت کنند. مدیریت ثروت مشتريان ويژه نیازمند تجهیز و فراخوانی مجموعه‌ای از خدمات مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری است. بانك‌های تجاری دنی ا ب ه فراه م آوردن زمینه‌های همکاری و مشارک ت موس سات و نهادهای ی ک ه بتوانن د ارائ ه مجموع ه از خدمات ممتاز را امکان‌پذی ر و مهی ا کنن د، مبادرت ورزیده‌اند. بانکداری اختصاصی می‌تواند به واسطه مدیریت موثر ،خطرات انواع ریسک را دفع و ثروتی موقتی را به ثروتی دائم تبدیل کند. زمينه‌هاي خدمت در بانكداري اختصاصي همکاري ب ا بانکداری س رمایه‌گذاری برای مدیری ت و افزايش ارزش ثروت مشتریان (خواهر خوانده بانك‌هاي تجاري) سوپرمارکت (سلف سرويس) بانکی تعریف و به مشتریان ارائه مي‌شود .خدماتی چون خدمات بیمه‌ای ،لیزین گ ،ص رافی و... ای ن خدمات ب ه ص ورت منحص ر ب ه فرد و بس یار منعط ف ب ه مشتریان بانکداری اختصاصی ارائه مي‌شود .برای مشتریان خاص نمی‌توان به خدمات استاندارد و رایج بسنده کرد و باید با انعطاف ،خالقیت و حساسیت خدمات مورد نیاز آنها را شناسایی و پاسخ گفت. طی ف وس یعی از پیچیده‌تری ن مشاورهای حقوق ی و مالیات ی ت ا خدمات مربوط ب ه تس هیل فرآیندهای کاری و مال ی مشتریان (انجام معامالت امالک و مس تغالت مشتریان ،ثبت‌نام فرزندان آنها در موسسات آموزشی ،خرید اتومبیل ،انجام امور مربوط به کارت‌های اعتباری و) ... مشتري خاص كيست ؟ تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر 0و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند. ب0ه ‌طور کل0ی مشتریان0ی هدف بانکداری اختص0اصی هس0تند ک0ه ثروت ی0ا درآم0د ساالنه آنها از مقدار معینی (در استانداردهای بانک مربوطه) باالتر باشد. مشتري خاص كيست ؟ تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر 0و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند. مشتريان خاص تمای0ل دارن0د از محص0والت و خدمات0ی بهت0ر و باالت0ر 0از خدمات مالی عادی که به مشتریان خرد ارائه می‌شود ،بهره‌مند شوند. مشتري خاص كيست ؟ تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر 0و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند. افرادی ک0ه ب0ه دلی0ل درگیری‌های کاری و حرفه‌ای خود ی0ا آشن0ا نبودن ب0ا مس0ائل مالی، نیاز دارند تا مشاوران مالی متخصص ،ثروت آنها را مدیریت کنند و رشد دهند. مشتري خاص كيست ؟ تعریف مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی در هر کشور با کشور دیگر 0و در هربانك با بانك ديگر متفاوت است؛ اما از يك قاعده خاص پيروي مي‌كند. بر‌خالف تص0ور عام ،مشتری بانکداری خاص ف0ق0ط ثروتمندان0ی نیس0تند ک0ه نمی‌دانن0د با پول خود چ0ه کنن0د ،بلک0ه بیشت0ر مشتریان بانکداری اختص0اصی را فعاالن در فر0آیند خلق ثروت تشکیل می‌دهند. كليد موفقيت بانكداري اختصاصي یک مشاور اختصاصی براي هر مشتري ‏در بانکداری اختصاصی هر مشتري يك مشاور اختصاصی دارد ،فردی قابل اعتماد که مانند یک وکیل ارتباط طوالنی مدتی با وي برقرار می‌کند و مدیری ت تمام امور مالی او را طی ارتباط ی مستمر پیگیری می‌کند. ‏بلندمدت بودن این رابطه از طرفی اعتماد دوطرفه ایجاد می‌کند و از سوی دیگر شناخت کاملی از مشتری ب ه کارشناس می‌ده د ت ا وی ب ه پشتوان ه ای ن شناخ ت کام ل مشتری را ب ه س مت پاس خگویی به نیازهای واقعی‌اش هدایت کند. ‏یک کارشناس خ بره بانکداری اختصاصی اطالعات اولیه مشتریان را جمع‌آوری کرده و با پردازش آنها برنامه‌ریزی مناسبی برای مشتریان خود و خانواده آنها تدارک می‌بیند و خود بر انجام تمامی برنامه‌ها نظارت می‌کند. كليد موفقيت بانكداري اختصاصي خدماتي متفاوت با یک بانکداری عادي بانکداری اختصاصی عالوه بر خدمات مالی که اشاره شد ،خدمات رفاهی را نی ز شام ل می‌شود .ای ن دس ته از خدمات جه ت تبدی ل مشتریان ویژ ه به مشتریان وفادار پیش‌بینی شده است. این خدمات از ارسال هدایا در تاریخ تولد ،ازدواج ،تاسیس شرکت و اعیاد مختلف تا دعوت به همایش‌ها و مراسم‌های مختلف از طرف بانک ،عقد قرارداد با رستوران‌ها و مراکز تفریحی و هتل‌ها را شامل می‌شود. جايگاه ما ... آيا ارزشهاي اخالقي در بانكداري اختصاصي متفاوتند ؟ آيا منشور اخالقي فعلي براي بانكداري اختصاصي قابل استفاده است ؟ مشخصه‌هاي رفتاري مشتريان ارزشمند را چگونه ارزيابي كنيم ؟ جايگاه رقابتي ما كجاست ؟ آيا استراتژي بانك ما با بانكداري اختصاصي تناسب دارد ؟ از چه مدل رقابتي استفاده كنيم ؟ ‏آيا در ساختار بانك جايگاهي براي بانكداري اختصاصي در نظر گرفته شده؟ چه ساختاري براي بانكداري اختصاصي مناسب‌تر است ؟ آيا مهارت‌هاي الزم در بانك وجود دارد ؟ چه نيازهاي آموزشي در سازمان ما مورد نياز است ؟ ........................ پالتفرم ما چه خواهد بود ؟

51,000 تومان