khshoont-aleh-zanan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی خشونت علیه زنان”

بررسی خشونت علیه زنان

اسلاید 1: ارائه دهنده:اکرم بخشی ازغندیاستاد ارجمند: سرکار خانم دکتر فاطمه صدر نبوی بررسی عوامل خشونت خانگی علیه زنان در ایرانALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Charts

اسلاید 2:

اسلاید 3: چکیدهخشونت علیه زنان در طول تاریخ جوامع بشري به اشکال و انواع گوناگون وجود داشته است. توجه به این پدیده از دهه 70 میلادی آغاز شد و پژوهش های متعددی در این زمینه انجام گرفت. بررسی در باب خشونت با مشکلاتی همراه است. وجود خشونت در خانواده از طرف قربانی به علل مختلف پنهان نگاه داشته می شود و یا در بیان آن اغراق می شود.نبود آمار در خصوص افراد در معرض خشونت،مشکل دیگری در راه دست یابی به نمونه ی معرف است.که از سال 1376 به بعد اولین پژوهش های علمی در این حوزه شروع شد و این بحث در سمینارها ، سخنرانی ها و گردهم آیی ها ی مختلف طرف توجه قرار گرفت.در ادامه این روند سازمان های دولتی سعی در ایجاد امکاناتی برای زنان در معرض خشونت خانگی کردند.(شهلا اعزازی، ص1)

اسلاید 4: مقدمهپدیده خشونت با زندگی بشر آغاز شده و جزء لاینفک زندگی اوست. در آثار کهن تا به امروز ،در میان متفکران همه ادوار پرداختن به مسئله ی خشونت و کاهش و کنترل آن یک دغدغه ی جدی بوده است. دغدغه ای که تا روزگار ،در تمام جوامع و در سطوح مختلف هنوز جایگاه خود را حفظ کرده و منشا سیاست گذاری ها و تصمیمات مختلفی است.

اسلاید 5: فهرست مطالب بخش اولبخش دومبخش سوم

اسلاید 6: مفهوم شناسیتعریف خشونتتعریف خشونت خانگیهرنوع عمل خشونت آمیزی که بر اختلاف جنسیت مبتنی باشد و به آسیب یا رنج بدنی ،جنسی و روانی زنان بیانجامد ،یا آن که احتمال منجر شدن آن به این نوع آسیب ها و رنج ها وجود داشته باشد {از مصادیق خشونت شمرده می شود}. خشونت خانگی به هر شکلی از خشونت توسط شریک زندگی یا سایر اعضای خانواده صرف نظر از اینکه کجا اتفاق افتاده باشد اطلاق می شود.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید