کسب و کار برنامه‌ریزی

بررسی فرایندهای اصلی نظام پیشنهادها

barresie_farayandhaye_nezame_pishnahad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی فرایندهای اصلی نظام پیشنهادها”

بررسی فرایندهای اصلی نظام پیشنهادها

اسلاید 1: بررسي فرايندهاي اصلي نظام پیشنهادها دبيرخانه مركزي نظام پيشنهادها

اسلاید 2: فهرستآشنايي با فرآیند های اصلی نظام پیشنهادهافلسفه نظام پيشنهادهامعرفی نظام پیشنهادهای بانک - ساختار 34 دبیرخانه استانی نمودار گردش كارپاداش ها وامتیازهاراهنماي مراحل ثبت ، بررسي و اجراي پيشنهاد در سامانهنحوه بررسی پيشنهادها توسط دبيران و اعضای کميته ها

اسلاید 3: ارائه و دریافتامتیاز دهی و اعطای پاداشبررسی و اعلام نتیجهاجرافرآیند های اصلی نظام پیشنهادها

اسلاید 4:

اسلاید 5: معرفی نظام پیشنهادهای بانکاستقرارنظام پیشنهادها از سال81 در اداره کل آموزش و بهبود مدیریتراه اندازی سامانه آنلاین نظام پیشنهادها - تک دبیرخانه ای در سال 86 - چند دبیرخانه ای در سال 87 (دبیرخانه ادارات تهران و 34 دبیرخانه استانی)

اسلاید 6: ساختار 34 دبیرخانه استانی عناوین کارگروه های بررسی کننده پیشنهادها در استان ها :1.آموزش و اداری 6.روابط عمومی و ارتباطات2.اعتبارات و وصول 7.مالی،حسابرسی و بازرسی3. بهبود روش ها 8.رفاهی و بهداشت و درمان 4. بازاریابی و تجهیز منابع 9.حفاظت و حراست5.رایانه و سیستم مهر گستردرهر کارگروه 4 نفر بررسی کننده است که پیشنهادهای ثبت شده در سیستم را مشاهده و بررسی می کنند و چنانچه نیاز به بررسی بیشتر در دبیرخانه ادارات تهران نباشد آن را در استان اجرا می کنند.

اسلاید 7: ساختار دبیرخانه هاي استانی9.حفاظت و حراست8.رفاهی و بهداشت و درمان7.مالی،حسابرسی و بازرسی6.روابط عمومی و ارتباطات5.رایانه و سیستم مهر گستر4. بازاریابی و تجهیز منابع3. بهبود روش ها2.اعتبارات و وصول1.آموزش و اداریدبيرخانه استان

اسلاید 8: پاداش ها وامتیازهاامتیاز های ارتقای کارشناسی : هر پیشنهاد حد اکثر 3 امتیازتا سقف 5 امتیاز پاداش نقدی برای کارمندان یا مشتریان :هر پیشنهاد پذیرفته شده حد اکثر 100000 تومانهر پیشنهاد پذیرفته شده ویژه حد اکثر 10 میلیون تومان

اسلاید 9:

اسلاید 10: نحوه بررسی پيشنهادها توسط دبيران و اعضای کميته ها

اسلاید 11: الف ) راهنمای دبیر کمیته جهت  بررسی پیشنهادیی که نیازی به نظر سایر اعضای کمیته جهت تصمیم گیری نداردمرحله 1. ورود به صفحه عملیات دبیرخانه مرحله 2. در پنجره جستجوی پیشنهادها در قسمت انتخاب مقدار برای وضعیت پیگیری منتظر بررسی  انتخاب و جستجو در پایین همان پنجره را کلیک می کنیم.مرحله 3. انتخاب ارزیابی و اعلام نظر دبیر (در ستون آخر جدول) برای پیشنهاد مربوطه.مرحله 4. انتخاب مقدار مناسب برای نتیجه بررسی و ارائه توضيح در قسمت شرح .مرحله 5. کلیک روی ارسال و سپس بازگشت را کلیک می کنیم.

اسلاید 12: ب) راهنمای دبیر کمیته جهت بررسی پیشنهادیی که نیازی به نظر سایر اعضای کمیته جهت تصمیم گیری ندارند و باید به کمیته ای دیگر ارجاع شوند:مرحله 1. ورود به صفحه عملیات دبیرخانه مرحله 2. در پنجره جستجوی پیشنهادها در قسمت انتخاب مقدار برای وضعیت پیگیری منتظر بررسی  انتخاب و جستجو در پایین همان پنجره را کلیک می کنیم.مرحله 3. انتخاب ارجاع به کمیته ديگر(در ستون آخر جدول) برای پیشنهاد مربوطه، مرحله 4. انتخاب مقدار برای کمیته بررسی کننده مرحله 5. کلیک روی ایجاد و سپس کلیک روی بازگشت

اسلاید 13: ج) راهنمای دبیر کمیته جهت بررسی پیشنهادهایی که جهت تصمیم گیری نیاز به تشکیل جلسه حضوری اعضای کمیته دارند:تشکیل جلسه يا جلسات هفتگی منظم با حضور اعضا (برای مثال توافق می شود تا روز و ساعت تشکیل جلسات 1 و 3 شنبه ها ساعت 30/14 الی 30/16 و موضوع جلسه بررسی پیشنهادهای ارائه شده در هفته گذشته باشد).پرینت کردن صفحات نمایش جزئيات پیشنهاد(ستون  اول جدول) هاي ارائه شده در چند روز گذشته که قرار است در آن جلسه يا جلسات هفتگی طرح و تصمیم گیری شود. نحوه ثبت تصميمات جلسه درسيستم :مرحله1. در بخش فرايندها   ------ » مديريت جلساتمرحله 2. ایجاد رکود جدید در صفحه مدیریت جلسات .

اسلاید 14: ادامهمرحله 3.انتخاب نام کمیته، تاریخ جلسه، ساعت شروع و پایان جلسه و حاضرین در جلسه و کلیک روی ایجاد و سپس کلیک روی بازگشت.مرحله 4.ایجاد رکود جدید در صفحه تصمیمات جلسات .مرحله 5.انتخاب مقدار نوع تصمیم. چنانچه مقدار نوع تصميم ثبت بررسي پيشنهاد باشد: مرحله 6.انتخاب پیشنهاد ( کلیک روی فلش سفید رنگ در دایره سبز رنگ ) .مرحله 7. كليك روي دگمه ايجاد.

اسلاید 15: ادامهمرحله 8. مشاهده نمايش پيشنهاد درصفحه ايجاد/ويرايش كد جلسه. مرحله 9. انتخاب مقدار نتیجه بررسی. مرحله 10. درج شرح نتیجه بررسی و در صورت تاييد پيشنهاد ، مشخص كردن اجراكننده پيشنهاد.مرحله 11.  کلیک روی ارسال .

اسلاید 16: ادامهدر صورت تاييد پيشنهاد : مرحله 12.ساير فيلدهاي بررسي تكميل و كليك روي ارسال. مرحله 13.تعیین مقادیر امتیازهای پیشنهاد و كليك روي ارسال.نکته : تعیین مقادیر امتیازهای پیشنهاد بر اساس فرم ارزیابی پیشنهادهای قابل قبول/قابل اجرا که قبلا در جلسه  تکمیل شده و توسط دبیر و اعضای کمیته امضا شده است انجام می شود. ( برای مشاهده نمونه فرم به صفحه ورود به سیستم » پیوندهای مفید» نمونه فرم ارزیابی پیشنهادهای قابل قبول / قابل اجرا  مراجعه فرمایید)

اسلاید 17: ادامهدر صورت اجرا شدن پيشنهاد :مرحله 14.درصفحه عملیات دبیرخانه روی فرم اجرا در ستون آخر جدول  کلیک و درپنجره جدیدی که باز می شود مستندات اجرا شدن پیشنهاد را پیوست فنی می نماییم و دکمه ارسال زیر آنرا کلیک مینماییم و سپس تاریخ اجرا را مشخص می کنیم .درصورتی که پیشنهاد بطور کامل اجرا شده باشد دکمه تایید اجرا را کلیک می نماییم و بدین ترتیب پیشنهاد بصورت 100درصد اجرا شده در سیستم ثبت خواهد شد. در صورتی که پیشنهاد بطور کامل اجرا نشده باشد  فقط درصد پیشرفت اجرایی شدن را مشخص کرده و دکمه ارسال را کلیک می کنیم.

اسلاید 18: ادامهچنانچه انتخاب مقدار نوع تصمیم ارجاع به كميته ديگرباشد :مرحله 6.انتخاب پیشنهاد ( کلیک روی فلش سفید رنگ در دایره سبز رنگ ) . مرحله 7. كليك روي دگمه ايجاد.مرحله 8. مشاهده نمايش پيشنهاد درصفحه ايجاد/ويرايش كد جلسه.مرحله 9. انتخاب مقدار ارجاع به كميته.مرحله 10. درج شرح براي كميته اي كه به آن ارجاع مي شود.مرحله 11.  کلیک روی ارسال .

اسلاید 19: پس از انجام بخش ج ( ثبت تصميمات جلسه ) صورتجلسه توسط تمامي اعضاي كميته و دبير آن كميته امضاء مي شود :  فرايندها < مديريت جلسات  < صورتجلسه مربوطه  <  پرينت صورتجلسه  و امضاي آن توسط اعضاي كميته و دبير كميته  <ارائه به دبير دبيرخانه جهت بایگانی توجه : صورتجلسه و فرم ارزيابي تكميل شده پيشنهادهاي قابل قبول/قابل اجرا (در صورت وجود پيشنهاد قابل قبول/قابل اجرا) نزد دبير دبيرخانه بايگاني مي شود. 

اسلاید 20: راهنماي عضو كميته جهت بررسي پيشنهاد هايي كه نياز به تشكيل جلسه حضوري اعضاي آن كميته دارد  1- مطالعه پيشنهاد ها : نظر به اینکه اعضای کمیته می توانند از طریق سیستم مکانیزه تمامی پیشنهادهای ارجاع شده به کمیته را در قسمت پیشنهادهای کمیته ( و دبیران کمیته در قسمت عملیات دبیرخانه ) ملاحظه نمایند، لذا در زمان تشکیل جلسه تمام اعضا آمادگی کامل برای تشكيل جلسه و اظهار نظر کارشناسی درخصوص آن دسته از پیشنهادهایی را (بر اساس تاريخ ارائه پيشنهاد) خواهند داشت که از روز يا چند روز قبل توسط دبیرکمیته به اعضا اعلام شده است. در صورت نياز مي توان با پرینت کردن صفحات نمایش جزئيات پیشنهادهاي مذكور که قرار است در آن جلسه يا جلسات هفتگی طرح و تصمیم گیری شود و مطالعه و بررسي و اظهار نظر در خصوص آن ها با آمادگي در جلسه حاضر شد.

اسلاید 21: يکی از امکانات سیستم، جستجو در پیشنهادهای ثبت شده در سیستم است. شما می توانید از این امکان برای آگاهی از عناوین پیشنهادهای ثبت شده در سیستم استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید قبل از بررسي پیشنهاد جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.برای جستجو در پیشنهادها، پس از ورود به سیستم از سمت راست صفحه اصلی (منوی فرامین) بر روی «جستجوی پیشنهادها» زیر قسمت «امکانات سیستم » کلیک کنید و سپس کلمات کلیدی يا كليد واژه هاي عنوان پیشنهاد مورد بررسي را در سیستم  جستجو نماييد و در صورت  وجود ركورد مي توانيد متن پيشنهاد را نيز مشاهده نمائید.راهنماي عضو كميته جهت بررسي پيشنهاد هايي كه نياز به تشكيل جلسه حضوري اعضاي آن كميته دارد

اسلاید 22: 2- حضور فعال در جلسه : حضور در جلسه يا جلسات هفتگی منظم با حضور اعضا و اظهار نظر كارشناسي در مورد پيشنهادهاي مربوطه. (برای مثال توافق می شود تا روز و ساعت تشکیل جلسات 1 و 3 شنبه ها ساعت 30/14 الی 30/16 و موضوع جلسه بررسی پیشنهادهای ارائه شده در هفته گذشته باشد) كه برنامه ريزي تاريخ و محل برگزاري جلسه با دبير كميته مربوطه مي باشد.راهنماي عضو كميته جهت بررسي پيشنهاد هايي كه نياز به تشكيل جلسه حضوري اعضاي آن كميته دارد

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید