کسب و کارمدیریت و رهبریبرنامه‌ریزی

برنامه ريزی و ارزيابی عملكرد در سازمان امور اراضی

صفحه 1:
4

صفحه 2:
سازمان امور اراضي 3 i

صفحه 3:
نتویر] رن مال جر یملا 010100001 ‎eli “girs‏

صفحه 4:
شاخص هاي موثر در تدوین برنامه اجرايي اهداف اجرايي سازمان امور اراضي بر اساس قانون بودجه سنواتي و برنامه هاي توسعه .. . اهداف خاص سازمان در مناطق حساس استعداد و پتانسیل منطقه میانکین عملکرد مدیزیت قياي امور اراضي طي سنوات ماضي عملكرد مديريت امور اراضي در سال قبل بيشنهاد ها واحد هاي ستاذي تخصصي سازمان پيشنهاد هاي ‎ay‏ امور اراضي

صفحه 5:
مراحل تدوین برنامه اجرايي محاسبه د نامه اج طراح و برنامه بر اساس ‎ree‏ ت گذشته و نا ‎eal i‏ اضي استان ها اي شر کت در ‎dude‏ تروت بنع اجرابي 1 بي با حضور هاي جهاد

صفحه 6:
مراحل اصلاح برنامه اجرايي مدیربت هاي امور اراضي وايو ا ی ی روکد هر تا او! 7 ع seat neyo Siegel to a ‏بقل‎ ۰ در خصوص اصلاح با عدم اصلاح شاخض"هاي عملكردي بر اساس عملکرد 8 ماهه انفتأن و مستندات ارایه شنده فك »

صفحه 7:
كرابي عم کرد 00100000 5 | 4 "1101111]

صفحه 8:
اهداف ارزيابي عملکرد ‎٠‏ بررسي وضعیت تحقق اهداف سازمان ‎JUS ‏هاي‎ Ce pero ‏شناسايي و تشویق‎ ٠ ‏۰ ایجاد انگیزه و حس رقابت براي افزایش مداوم میزان و کیفیت عملکرد مدیریت هاي امور اراضي ‎ae

صفحه 9:

صفحه 10:
ك3 گزارش اوليه آماري : دريافت آمار عملكرد مديريت هاي امور اراضي از استان ها ‎١‏ ‎٠‏ جمع بندي ‎pel‏ زير بخش او اراضي کل کشور توسط ‎

صفحه 11:
5 جمع بندي كزارش عملكرد مديريت هاي امور اراضي و ارايه به دبيرخانه كميته ارزيابي عملكرد

صفحه 12:

صفحه 13:

صفحه 14:
رت ال یت امور اراضی کار گروه ارزیابی عملکرد کمیته ارزیابی عملکرد عملکرد سالانه مديريت امور ل لي

صفحه 15:
شیوه محاسبه امتباز بر اساس آمار عملکرد

صفحه 16:
a ‏کمتر از ۱۰۰ درصد‎ ضریب # درصد. - امت ‎ae,‏ = ار عملکرد امتیاز تباز ضریب * تعديل در یل در عملکرد بصورت لكاريد ارب یتمی < ‎bel‏ ‏تیاز

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
au ‏وصول عواید.‎ ‏واگذاري کشاورزي.‎ ‏نظارت بر واگذاري‎ 1 1 ‏نقارت بت‎ 1 ‏نظارت بوت 4م‎ ‏اصلاحات ارضي‎ i ‏طرح دعوي حفظ کربري‎ ‏طرج دعوي سابر‎ ‏آراي اخذ شده له حف.‎ ‏کاربري‎ ‏آراي اغذ شده له ساير‎ 88 ‏واكفاري ماده‎ ‏فروش‎ ‏الغو قوار داه‎ ‏خلع ید‎ ‏کشت موقت‎ ‏مخالقت ها ت 1 م1‎ كشف تغيير كاريري غير مجاز قلع بنا م هات سات إه م إس ات ]| ده 5 = هزار وبال آمورد آمورد آمورد مورد مورد مورد آمورد مورد مورد

صفحه 22:
انتخاب مدیریت هاي برتر

صفحه 23:
مدیریت هاي برتر در سال 1391 (ارزيابي سال 1390)

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:
بررسي اجمالي عملکرد و امتیاز مدبریت امور اراضي بوشهر

صفحه 29:
us وصول عواید واكذارى امكتار) کل احقظ كاريرى رراعت 2 ‎Sn‏ ‏عبر کشاورزی .واكذارى تصره امن ‎٩‏ ‎Tait ae‏ أمور باتيمانده اصلاحاث ‎oe Al gd‏ ‎whe‏ آرشو اکترویک Sle Wea ۳۸ 1 3 0 War 3 oir ont 2 نامه سالانه 17 1 0 2 هزار رال دكار أدرصد تحقق تا كنون ۳۴ ‎va‏ ‎were‏ ‏3۹ ‎We‏ ‏5 ‎TAPE‏ ‎TAR‏ Vea 25 May (AL) gir we ۱ 11 wr 15 2 vey TAPE 2 1۳ 23 mane تسیا لا تلوب بسا يالا ‎walle‏ ‏مطلوب ‏مطلوب ‏سيار لا ‎ae‏ مطلوب Woe Woe

صفحه 30:
تافص ‎Sapa ope Ohya‏ ‎Vol‏ مجوز های بعرد 0 نغير كادرى غير مجار eas واگذاری فروش ‎ial‏ داد ‎es‏ نعيين نكليف ‎pod‏ ياقى ‎tS a‏ موقت be w عكار 2 We Nt. Ne week ua dsl shi au ‏حقظ کربری‎ ails حفظ كاريرى ال ۳۹ (el ‏سار‎ ade og lS ‏حفظ‎ a 1 Ta 1" 0 11

صفحه 31:
شاخص هاي كمي شامل شاخص هاي داري هدف کمي (بر اساس برنامه اجرايي) و بدون هدف كمي 181.72

صفحه 32:
شاخص های کیفی امتياز كيفي - بر اساس ارزيابي ميداني انجام شده توسط كروه ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شکایات شامل بيش از 70 شاخص از جمله کیفیت عملکرد نظم در اقدامات و برونده هاء شيوه باسخكوبي به ارباب رجوع» اطلاع رساني؛ روابط عمومي و نوسازي (از 200( 134 امتیاز کیفی مديريتي - بر اساس نظرات اعضای کمیته ارزيابي عملکرد شامل تعامل مديريتي؛ آقدامات ابتكاري و تحول اداري (از 100) 83

صفحه 33:
امتیاز نهايي 2 ضرب در 7/60 4 ضرب در 7/20 3 ضرب در 7/20 152.43

صفحه 34:
ال ل ا ‎FP Ly So torn ny)‏ ۳

صفحه 35:
شاخص های کیفی امتياز كيفي - بر اساس ارزيابي ميداني انجام شده توسط كروه ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شکایات شامل بيش از 70 شاخص از جمله کیفیت عملکرد نظم در اقدامات و برونده هاء شيوه باسخكوبي به ارباب رجوع» اطلاع رساني؛ روابط عمومي و نوسازي (از 200( 137 امتیاز کیفی مديريتي - بر اساس نظرات اعضای کمیته ارزيابي عملکرد شامل تعامل مديريتي؛ آقدامات ابتكاري و تحول اداري (از 100) 83

برنامه ريزي و ارزيابي عملكرد در سازمان امور اراضي تدوينبرنامهاجراييمديريت هاياموراراضي شاخص هاي موثر در تدوين برنامه اجرايي • • • • • • • اهداف اجرايي سازمان امور اراضي بر اساس قانون بودجه سنواتي و برنامه هاي توسعه اهداف خاص سازمان در مناطق حساس استعداد و پتانسيل منطقه ميانگين عملكرد مديريت هاي امور اراضي طي سنوات ماضي عملكرد مديريت امور اراضي در سال قبل پيشنهاد هاي واحد هاي ستادي تخصصي سازمان پيشنهاد هاي مديريت هاي امور اراضي مراحل تدوين برنامه اجرايي • • • • • دريافت پيشنهاد هاي مديريت هاي امور اراضي دريافت مقادير پيشنهادي از واحد هاي تخصصي محاسبه برنامه اجرايي پيشنهادي مديريت طرح و برنامه بر اساس عملكرد سنوات گذشته و پتانسيل منطقه دعوت از مديران امور اراضي استان ها براي شركت در جلسه تدوين برنامه اجرايي و تدوين برنامه اجرايي نهايي با حضور اعضاي كميته ارزيابي عملكرد سازمان ابالغ برنامه اجرايي ساالنه به روساي سازمان هاي جهاد كشاورزي استان ها مراحل اصالح برنامه اجرايي مديريت هاي امور اراضي • دريافت پيشنهاد ها و توضيحات مديريت هاي امور اراضي در خصوص برنامه اجرايي تا اولين دور جلسات كميته ارزيابي عملكرد • بررسي عملكرد مديريت هاي امور اراضي و مطابقت با برنامه اجرايي در جلسه نهايي كميته ارزيابي عملكرد • برگزاري جلسه مركزي كميته ارزيابي عملكرد و تصميم گيري در خصوص اصالح يا عدم اصالح شاخص هاي عملكردي بر اساس عملكرد 8ماهه استان و مستندات ارايه شده چگونگيارزيابيعملكردمدير يتهاياموراراضي اهداف ارزيابي عملكرد • بررسي وضعيت تحقق اهداف سازمان • شناسايي و تشويق مديريت هاي فعال • ايجاد انگيزه و حس رقابت براي افزايش مداوم ميزان و كيفيت عملكرد مديريت هاي امور اراضي مراحلارزيابيعملكردمديريت هاياموراراضي تهيه گزارش اوليه آماري • دريافت آمار عملكرد مديريت هاي امور اراضي از استان ها • جمع بندي آمار زير بخش امور اراضي كل كشور توسط مديريت طرح و برنامه • تهيه گزارش ساالنه توسط مديريت طرح و برنامه و گزارش به گروه ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات ارزيابي و ارزشيابي ميداني مديريت ها • • • • راستی آزمايي گزارش عملكرد مديريت هاي امور اراضي توسط كارگروه ارزيابي عملكرد بررسي كيفيت عملكرد مديريت امور اراضي در زمينه امور فني ،تخصصي ،برنامه ريزي ،تحول اداري و پشتيباني و تعيين امتياز گزارش آمار تاييد شده و امتياز كيفي عملكرد مديريت هاي امور اراضي توسط كارگروه ارزيابي عملكرد به رييس گروه ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات جمع بندي گزارش عملكرد مديريت هاي امور اراضي و ارايه به دبيرخانه كميته ارزيابي عملكرد ارزيابي نهايي • تصحيح آمار ساالنه بر اساس گزارش گروه ارزيابي عملكرد • تشكيل جلسه ستادي كميته ارزيابي عملكرد و تعيين امتياز عملكرد مديريت هاي امور اراضي بر اساس نظر اعضاي كميته ارزيابي عملكرد • جمع بندي امتياز هاي مديريت هاي امور اراضي و تعيين امتياز نهايي شيوه تعيين امتياز مديريت هاي امور اراضي شيوه محاسبه امتياز بر اساس آمار عملكرد شاخص ها و ضرايب شاخص ضريب واحد وصول عوايد 2 هزار ريال واگذاري كشاورزي 2 هكتار نظارت بر واگذاري 1 مورد نظارت بر ت 1م 1 1 مورد نظارت بر ت 4م 1 1 مورد اصالحات ارضي 2 هكتار اراضي دولتي 2 هكتار طرح دعوي حفظ كاربري 1 فقره طرح دعوي ساير 1 فقره آراي اخذ شده له حفظ كاربري 2 فقره آراي اخذ شده له ساير 1 فقره واگذاري ماده 32 1 هكتار فروش 1 مورد لغو قرار داد 1 مورد خلع يد 1 مورد كشت موقت 1 هكتار مخالفت هاي ت 1م 1 2 مورد كشف تغيير كاربري غير مجاز 2 مورد قلع بنا 1 مورد انتخاب مديريت هاي برتر • سه مديريت بر اساس بيشترين ميزان امتياز و باالترين كيفيت عملكرد به عنوان مديريت هاي برتر (اول تا سوم) انتخاب مي شوند • يك مديريت بر اساس كيفيت عملكرد به عنوان مديريت شاخص انتخاب مي شود مديريت هاي برتر در سال 1391 (ارزيابي سال )1390 – 10قزوين -9كردستان -8گلستان -7خوزستان -6گيالن -5همدان -4اصفهان -3هرمزگان -2آذربايجان شرقي -1بوشهر بررسي اجمالي عملكرد و امتياز مديريت امور اراضي بوشهر -3هرمزگان -3هرمزگان شاخص هاي كمي شامل شاخص هاي داري هدف كمي (بر اساس كمي بدون هدف هرمزگان برنامه اجرايي) و -3 181.72 شاخص هاي كيفي امتياز كيفي -بر اساس ارزيابي ميداني انجام شده توسط گروه ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شامل بيش از 70شاخص از جمله كيفيت عملكرد ،نظم در اقدامات و پرونده ها ،شيوه پاسخگويي به ارباب رجوع ،اطالع رساني ،روابط عمومي و نوسازي (از )200 -3هرمزگان 134 امتياز كيفي مديريتي – بر اساس نظرات اعضاي كميته ارزيابي عملكرد شامل تعامل مديريتي ،اقدامات ابتكاري و تحول اداري (از )100 83 امتياز نهايي 181.72ضرب در %60 هرمزگان% -134ضرب در 20 3 83ضرب در %20 152.43 مديريت امور اراضي استان اصفهان نيز به دليل كيفيت عملكرد باال مورد تقدير قرار گرفتند شاخص هاي كيفي امتياز كيفي -بر اساس ارزيابي ميداني انجام شده توسط گروه ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شامل بيش از 70شاخص از جمله كيفيت عملكرد ،نظم در اقدامات و پرونده ها ،شيوه پاسخگويي به ارباب رجوع ،اطالع رساني ،روابط عمومي و نوسازي (از )200 -3هرمزگان 137 امتياز كيفي مديريتي – بر اساس نظرات اعضاي كميته ارزيابي عملكرد شامل تعامل مديريتي ،اقدامات ابتكاري و تحول اداري (از )100 83

62,000 تومان