کسب و کاربرق، الکترونیک و مخابراتمدیریت و رهبری

برنامه ریزی الکترونیک e planing

19 صفحه
591 بازدید
27 تیر 1401

صفحه 1:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏

صفحه 2:
كاك اکیلم انکهاور ‎@PptBank‏ ۱۱ ‏ل‎ a ered لطفا کانال ما را به ۵ نفر از دوستانتان معرفی نمایید کانال تلگرامی بانک پاور پوینت ‎@PptBank‏ https://telegram.me/joinchat/CrBIZT1leCOx3IRhxgL 50

صفحه 3:
کانلتساکیلمیپ انکهاور بهینت 6۵۳0۲5۳1 نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال شما خودتان به آسانی: 7 خرید و فروش خود را ثبت نمایید. ‎Cat‏ از خوید و برگشت از فروش خود را ثبت نمائید. 7 حسابها و مبالغ دریافتی و پیداختی روزانه خود را ثبت نمانید. ۲ چکهای صادره و دریافتی مشتریان را ثبت نمائید. 7 دسته چکهای حسابهای حسابهای جاری خود را ثبت نمائید. ۲ شما تنها این موارد را ثبت و نرم افخار پریال به صورت هوشمند عملیات حسابداری مربوطه را برای شما انجام می دهد.

صفحه 4:
کانلتساکیلمیپ انکهاور بهینت 6۵۳0۲5۳1 نرم افزار حسابداری و خرید و فروش پریال كرفتن کررنات زیر فققط با یک کلیک: ” گزارش سود و زيان روزائء هفتكى, ماهائه (كلا هر بازه زمانى دلخوا). فاكتور به فاكتورو كالابد كالا. وضعيت مانده حساب افرادى كه با شما طرف حساب هستند بدهكاران؛ بستاتكاران؛ كاركتان و...]). وضعيت جكهاى صادره یاس ده و اس نشده) و چکهایدریاتی (موجود و خرح شده وضعیت برگ چکهایمربوط ه هر دسته چک تعریف شدهء وضعیت صندوق و دخل مغازه در هر لحظه از روز وضعیت کالاهای خریداری و فروخته شده و موجودی کالاها, ودها گزارش کاربردی و مر نیز شم شر ترس بودن امات موه ار شه ل قل مات حاب فر ون کالاو.) در یک نگ 54 ادم رال کر ل ‎Yada IE Ma‏ جهكت دریافت ‎“asthe‏ با شماره ۰۹۱۲۴۳۹۲۰۱۵ نكاس حاص #رمائيد. RA WK Re ‏بك‎ وا مر ‎Re Me nan‏ ره ما مایم هر

صفحه 5:
31 e-Planning برنامه ریزی الکترونیکی بازاریابی الکترونیکی جناب دکتر کولوبندی

صفحه 6:
* برنامه ریزی بازاریلبی باید منطبق بر اهداف کلان سازمائی باشد وبرنامه های بازاریابی الکترونیکی باید با برنامه های بازاریابی آفلاین و سنتی یکپارچه شوند. * دریک کسب و کار سنتی ء یک برنامه کلان سازمانی یا کسب و کار » سیستم ها بویه هاءمنبع و ساختار را تحت يوشش قرار ميدهد در حللی که برنامه بازاریلبی » فروش ‏ توزیع» ارتباطات و تحویل محصول یا خدمت را پوشش می دهد برنامه ریزی ها کوتاه مدت و بلند مدت هستند برنامه ریزی بلندمدت بر سه ناحیه تاکید دارد: اسايى زود هنكام تغييرات قابل توجه در محیط کلان * توسعه و پیشنهادهای ارزش ارتباطی برای مشتریان خدمات آنلاین * تعریف زیر ساخت های فناوری و معماری های پایگاه داده استزلتزى 11,15 fppt.com

صفحه 7:
مدل برنامه ریزی ۸6 i اينکه در حال حاضر کجا هستیم؟ ‎٩۳‏ ‎(Objectives) ue Staal +‏ 1 بي اینکه کجا می خواهیم باشیم؟ © ‎٠‏ استراتژی (51۳۵۲69۷) چگونه به اهداف برسیم؟ ‎(Tactics) & Sst >‏ جزییات استراتژی ها ‎(Actions) oblast > ‏جزییات تاکتیک ها ‎(Control) J x5 ٠ ‏پرسشي برای دانستن موفقیت یا عدم موفقيت 7 ‎

صفحه 8:
* بعد از اينکه ‎ene‏ ‏(درون سازمان) و تحلیل خارجی می پردازيم . ‎Eas La)‏ میتی و کارخود) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏شاخص‌های کلیدی‌عملکرد که معیار هاى موفقي تكسبو را مطاب قإستاننارد مشخصمىك نند ‏: مشخص کننده تقاط قوت و ضعف داخلی و فرصت ها و متغیرهای‌سیاسی لقتصادی لجتماعیو ... شکلبهنده بازار مورد ‏مشخص کردن تعداد مشتریان آنلا ‏ان : مشخص کردن واسطه های آنلاین جدید

صفحه 9:
@PptBank ‏سس‎ 2 تحلیل ‎Gals ZB GL bb‏ ۲ تحقیقات يا روش های جذب مشتریان احتمالی فروش سهم بازار * برگشت سرمایه (۲01) * درآمد آنلاین یا مشارکت در خدمات تحلیل موقعیت معمولا شامل تحلیل نقاط قوت و ضعف است. برای کسب و کار چند کانله ء برنامه ریزی الکترونیکی بلید بر مقایسه نقاط قوت و ضعف کانال دیجیتالی مربوطه با کانال های دیگر تمرکز کند . مواردی که باید کنترل گردد : يايكا ه مشتريان ‎UI‏ کامل « به روز و شفاف و یکپارچه است؟ امکان ارتباط یک به یک وجود دارد؟ * _مشتری مداری آنلاین : سرعت پاسخگویی شما افزایش یا کاهش يافته است؟ وب سایت : آیا وب سایت شما بگونه ای موثر کاربر محور است؟ پایگاه داده یکپارچه :یا زار آنلاین و آفلاین شما هم متصل هستند؟ لینک های وب : آیا ارجاعات توسط طیف وسیعی از نیع تولید می شوند؟ مربوطه برایاوزیابفتالت ای آنلاین :

صفحه 10:
خارجی شامل تحلیل ِ : ‎eiyel‏ ون سور ات » اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند .بايد يى بازارالکترونیکی برای درک پویلیی و تعاملات انواع مشتریان با موتورهای جستجو « واسطه ها و رقبای مختلف را تدوین کرد. ‎tal oo.»‏ میتوان از ۵ سایت بزرگ رسانه اجتماعی برای بررسی انواع مشتریا., » برندها و رقبا از دیدگاههای مختلف کمک ۱ خا The Free Encyclopedia fppt.com

صفحه 11:
بررسی نمود. * رقبا چه محصولات جدیدی را در سایت های خود پیشنهاد میدهند؟ چه تفاوتی با محصولات قبلی دارند؟ * توزیع کنندگان در تولید محصول چگونه فعالیت و با کدام رقیب همکاری دارند؟ فعالیت ها که به آنها پپیش محیطی اطلاق میشوند شامل بررسی وب سایت ها . نظر سنجی مشتریان و گزارش های خواندنی Fastenal rae “01 در 90004) فرصت وتهدید ها هستند که در لثر عولمل 4۳6۵62 لیجد و ب-د شسدتولبسته بسه 7 فییرلتهستند نی و مقررات سیاسی که بازارآنلاین را تحت تأثیر قرار می دهد اقتصادی - متفیرهای تاثیرگذار بر بازار * اجتماعی - روندهای شکل دهنده رفتار آنلاین آینده ممح عم فناورى - همكام بودن با توسعه

صفحه 12:
كاد تسلگیلمی نکیاور ۵۳0۲82۳0 9۱ بيينت ‎os‏ ts —— اهداف جلیی را که قصد دارید بروید را نشان میدهد. در این راستا پنج منفعت عمده . دلیل یا هدف بازاریابی الکترونیکی وجود دارد که معروف به 95 هستند که از همه یا تعدادی از آنها برای پیش بردن برنامه بازاریابی الکترونیکی استفاده می شود . ‎Ry sf BB) oa‏ خدمت ارزش آفزایی .۱ گفت كو نزدیک شدن به مشتریان از طریق ردیابی آنها ‎aa‏ رفه جوبی در هزینه ها | هیال توسعة آنلاین و تقویت

صفحه 13:
* استراتژی بیان می کند چگینه می توان به اهداف دست یافت و همه تصمیمات تاکتیکی جزئی متعاقب آن را هدایت می کند. ژی هم اولویت بندی اهداف و هم تعداد منلبع در دسترس را در برمی گیرد. * جهت اطمینان از اينکه استراتژی های اهداف را پشتیبانی می کنند بايد ارتباطى بين ابن دو ايجاد كردبه دليل حياتى بودن استراتزى هركونه اشتباه باعث هدر رفتن تمام تلاش ها مى شود. * سه نوع استراتزى وجود دارد : * استراتزى براى كسترش بازار * استراتزى براى حمله به رقيب * استراتژی برای حفظ مشتری

صفحه 14:
‘ei The STP Process اجزای استراتژیک 5۲0۳۴ و 5۱۲ | ۰ .هوم عناصري که برای هر استراتژی بازاریلبی کلیدی هستند » تحت سرنام هاى ‎SIT STOP‏ بیان می شوند . قبل از هر چیز استراتژی بلید بر بخ ‎OBE‏ ۳ هاى بازار(]560۲06۳ -5) و همچنین بازار هدف انتخاب شده (- ‎T‏ © ه ي* 4 و . ‎Targeting‏ ۰ ©1910) تمركز كند. موقعيت يابى ‎(P - Proposition)‏ نيز يكى از بخش هاى اساسى از بيشنهادهاى كليه مشتريان است. ‎ym plead toe, STP‏ لستراتزىبازاديابواستكه برلىئ:كمي ل هلف ‎Object) is‏ - 0) ياييكر لسسلجزلى_اقيمانده عبايتند از : توللى ‎(Sobol‏ يكبايجكو[|) ولبزايها (1) ‏توللى و مراحل دربركيرنده يك جفت از مسايل الكترونيكى استراتزيك ‏هستند.توالى به اين معنى است كه بايد دنبلله اى از ابزارها وجود داشته ‏باشد.مهمتر اينكه فرآيندهاى وب سايت و يايكاههاى داده يكيارجه شده ‏باشند. ‎STP (Segment, Target & Positioning) ‎ ‎fppt.com

صفحه 15:
@PptBank ‏لکرلمیب انکهاور‎ LS ‏با بسوینت‎ ts تون ۳ بتی نمامی آبزارهای رولیهی را خه مورد.استفاده قرار متیر و بر روی آنها برنامه ریزی شده در توالی یا مراحی که در استراتژی مطرح شده است فهرست گردد. تاکتیک بازاریلبی الکترونیکی بر انتخاب و تعیین بازیلبی بهینه تمرکز دارد. ابزارهای مربوط به پلت فرم های اجرلیی مانند کامپیوتر و لپ تاپ و یا تلویزیون های تعاملی و . برای اينکه بتوان تشخیص داد که در صورت لزوم کدامیک از ۱ پرهیز کرد بایستی اطلاعات کافی در مورد هریک از آن ها داش | ابزارهای تاکتیکی بازیابی الکترونیکی ‎Ps‏ * وب سايت 3 فرع ‎(=p‏ ‏ناوجون ‎wa a‏ * ايميل هاى يذيرفته شده توسط كاربر ن ابزارها را ميتوان بكاربرد و از بكار بردن كداميك بايستى

صفحه 16:
كاد تسلگیلمی نکیاور ۵۳0۲82۳0 اقدامات سينك 0990 ...سس * استرائزى ها و تاكتيى ها ‎PEUTT LTS yy‏ رسند.كارهايى كه بليد انحام شوند ودر نهايت هر اشتباه نيز مورد بررسى قرار كيرد. * مرحله اقدام یا اجرا . احتمالا ضیف ترین لینک در فرآیند برنامه ریزی است. بایستی برنامه اجرای پرویه نبا مراحل کلیدی تخصیص ‏ اقدامات مدیریت ریسکِ_ داده شده برای افراد خاص با مقیاس های زمانی ویژه . * تهیه لیستی از تمام مواردی که ممکن است اشتباه شوند از برای هر پروژه تعریف کرد. طریق طوفان ذهنی * مهارت های-خوب.مدیریت پروژه بسیار حیاقی انس * ارزیابی اثراات و احتمال آنها * برنامه های اقتضایی برای ریسک های با بیشترین احت * هر زار الکترنیکیتاکتیکی یز به باه ریزی و پیدم ۰ 7 باه هی قضایی برای ریک ها با بيشترين احتمال ‎ais es‏ دازد بررسی و تجدید نظر و اصلاحات مداوم fppt.com

صفحه 17:
@PptBank Sa ‎ys:‏ ۲ اس ‏بازبینی شود تا میزان دست یابی به اهداف سنجیده شود" * برای انجام فعالیت كنترل » زمان بصورت منظلم در نظر گرفته شود و سرونوشت فعالیت ها به شانس واگذار نگردد. كنترل با يافتن اجزايى كه كار مى کنند یا کار نمی کنند , میزان ریسک را کاهش می دهند. * عملکرد در مقابل اهداف جزئی تر بر اساس اهداف کلان واستراتژی ارزیلبی می شود . بنابراین باید تمام شاخص های کلیدی عملکرد برای تحلیل موقعیت ‏ اهداف و ... اندازه گیری شوند. بعد از کنترل برای اطمینان از دسترسی به اهداف » ممکن است اقدامات اصلاحی در رابطه با استراتژی ها و تاکنیک ها صورت گیرد.شاید اهداف نیز مورد بازیینی قرار گیرد. برای به حداقل رساندن نیازبه اقدامات اصلاحی میتوان بر ابزارهای الکترونیکی نظارت ‏داشت. ‎ ‎09

صفحه 18:
كاد تسلگیلمی نکیاور ۵۳0۲82۳0 * بودچه بندی برای تال قنانتب مابین صلبع مورد یار برای آجرای عمیات.آنلاین یک علم:انتتکة هو توسط بسیاری يظوز کامل درک تشه است: * به عقیده پروفسور ‎Peter Doyle‏ " تصمیم گیری جهت تخصیص منایع است که امکان انتخاب محصولات و بازارهایی که بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاری را ارائه می دهند » فراهم می 2

صفحه 19:
fppt.com

39,000 تومان