علوم مهندسی معماری و عمران

: برنامه ریزی زمانی و مدیریت پروژه

b-zamazni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “: برنامه ریزی زمانی و مدیریت پروژه”

: برنامه ریزی زمانی و مدیریت پروژه

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوبنام استاد : جناب آقای دکتر حمیدرضا ربیعی فررشته : مهندسی عمران – عمرانموضوع پروژه : برنامه ریزی زمانی و مدیریت پروژهپروژه تخصصیگردآوری و تنظیم : محمدرضا اسدزادهشماره دانشجویی : 9610711285آذر 1400

اسلاید 3: مدیریت پروژهتعریف مدیریت(Management) : استعداد دستیابی به حداکثر کیفیت و کمیت در برابر حداقل زمان، هزینه و کار است.پروژه (Project) : مجموعه ای از کوشش ها ، اقدام ها و فعالیت های غیرتکراری مرتبط و منحصر به فرد برای دستیابی به نتایج و هدف های معین و مورد انتظار در چارچوب برنامه زمانی و بودجه پیش بینی شده است . پروژه موجودی زنده است که متولد می شود ، دارای مراحل زندگی و حیات است و پایان می یابد .مدیریت پروژه (Project Management) : فرآیندی است که جریان و بستر اجرای به ممکن ترین راه و با ممکن ترین نتیجه مطلوب برای تحقق و دستیابی به هدف های مورد نظر ، برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت و کنترل می کند .PMBOK(Project Management Body of Knowledge) : استاندارد انستیتو مدیریت پروژه است که معروف ترین استاندارد جهانی در مدیریت پروژه و رایج ترین معیار برای ارزیابی سیستم های مدیریت پروژه می باشد و به عبارتی دیگر مرجع و زبانی مشترک در مقوله مدیریت پروژه است .

اسلاید 4: مدیریت پروژه 1 . متشکل از اقدامات ، فعالیت ها و عملیات است . 2 . فعالیت ها ارتباط منطقی با هم دارند . 3 . به سوی هدفی مشخص سوق می یابند 4 . دارای چارپوب زمانی ، آغاز و انتها می باشند 5 . دارای برنامه ریزی و بودجه هستند . 6 . محدودیت دارند .انواع پروژه ها عبارتند از : 1 . پروژه هایی که در زمان های معین انجام و تکرار می شوند مانند : تولیدات صنعتی 2 . پروژه هایی که هر چند وقت یک بار انجام می شوند مانند :پروژه های عمرانی منحصر به فردپروژه هایی که در مهندسی عمران و عمدتاً رشته مدیریت ساخت مورد بررسی قرار می گیرد از نوع دوم است . مشخصات کلی پروژه

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید